fallback

Nissan разкри още подробности за Pulsar

Конкурентът на VW Golf ще се предлага с 3 двигателя за Европа

В навечерието на старта на продажбите на хечбека Nissan Pulsar японският производител разкри нови подробности за модела. Машината е ориентирана към пазара в Европа и според изявлението на компанията е една от най-просторните в класа си. Междуосието на Pulsar е 2700 мм, а обемът на багажника - 385 л, като при сгъване на задните седалки пространството се увеличава на 1395 литра. За сравнение най-продаваният автомобил от този клас в Европа - Volkswagen Golf, предлага обем 380 литра (1270 при свалени седалки) и междуосие от 2637 мм.Новият японски хечбек ще се появи при дилърите в няколко нива на оборудване. В базовата си версия автомобилът е оборудван с климатик, 5-инчов дисплей, електрически прозорци на всички врати, датчици за налягането в гумите, 6 въздушни възглавници и система Stop&Start. Като опции за Nissan Pulsar ще се предлагат система от камери за кръгово наблюдение, система за следене на мъртвите зони, система за предупреждаване при напускане на платното движение, система за спешно спиране при опасност от удар, а също така и мултимедиен комплекс със 7-инчов дисплей.На пазара хечбекът ще се предлага с 1.2-литров бензинов двигател DIG-T и дизелов агрегат dCi с обем 1.5 литра. Първият развива 115 к.с. и 190 Нм, а вторият - 110 к.с. и 260 Нм въртящ момент. Бензиновата версия с 6-степенна механична скоростна кутия харчи 5 л/100 км, а вредните емисии СО2 при нея са 117 г/км. Дизелът предлага смесен разход от 3.6 л/100 км, а емисиите СО2 са 94 г/км. В началото на 2015 г. ще излезе и версия с 1.6-литров бензинов турбо-мотор с мощност 190 к.с. Този мотор вероятно ще бъде в основата и на "горещата" модификация на Pulsar, която е предвидена за края на следващата година и е разработвана от специалистите от ателието Nismo.Снимки: Nissan

Тагове: nissan pulsar
fallback
  • #29
    Анонимен ( преди 10 години )
    Няма как да "престанем с измисленият голфов клас",по простата причина,че всички които малко разбират и се занимават с автомобили са го вкарали в употреба------------------Уникално обосновано мнение. На което мога да отговоря по същия профанизиран начин. Класът е Корола,а Голф е копирана Корола,защото по-късно започва да се произвежда в този клас. А сериозно - Голф клас не съществува никъде по света освен в Германия,и то в булевардната преса.
  • #28
    Анонимен ( преди 10 години )
    Анонимен, пак повтарям и потретвам специално за теб, че двигателят на Клио и на новият 1.2 DIG-T не са един и същи мотор. Новият нисански двигател го слагат и на Меган, но преди да почнат там да го слагат го сложина на Микра, Ноте, Жук и на Кашкай, а след това рено го взеха и го сложиха на Мегана! Естествено, че 1.2 DIG-T и 1.2 TCe са един и същи мотор с 2 имена, но това е нисански мотор направен специално за малките им и средни модели, а Рено май само на Мегана го слагат.
  • #27
    Das Auto ( преди 10 години )
    Няма как да "престанем с измисленият голфов клас",по простата причина,че всички които малко разбират и се занимават с автомобили са го вкарали в употреба много преди Дошо,doc,или който и да е друг да реши,че има друго мнение.Не съм писал под този материал с други ник-ове,за разлика от ..а с многото имена и регистрации.
  • #26
    doc ( преди 10 години )
    Aloo,prestanete s izmisleniya "golfov" klas!Edinstvenata istina e edna i tova e ,4e Corolla e kralya v komaktniya klas s 35 MILIONA prodadeni koli!
  • #25
    Анонимен ( преди 10 години )
    то гоуфа май беше обявяван няколко пъти за най-*алска кола на годината, ама карай
  • #24
    Анонимен ( преди 10 години )
    1.2 DIG-T нямал нищо общо с 1.2 TCe ама друг път, даже в Мегана се предлага във версии 115 и 130 коня а тука ще е само във базовата. Просто Рено надушиха, че заблудени хора които още си мислят че немското и японското е по голяма работа от другите, решиха да си овеличат продажбите в С-сегмента чрез японската си марка.
  • #23
    Анонимен ( преди 10 години )
    А най-интересното е,че един човек пише всички коментари срещу японските коли и в тази статия. По принцип като анонимен,сега и като ceko и Das ***.
  • #22
    Анонимен ( преди 10 години )
    Световният най-добър в този клас е Корола. Класът голф е измислен от германското списание Ауто Билд. Никъде по света не знаят за клас Голф. Даже провери им продажбите в САЩ,не го и поглеждат този германски леген.
  • #21
    Das Auto ( преди 10 години )
    Поне едно е безспорно - кой е еталонър в този клас! Естествено,Голф и това е вече 40 години. И всеки иска да се сравнява с краля - то не беше, Аурис,Сивик,и30,Киа,Меган,308,Астра,Фокус и т.н. И най-хубавото,е че сравнявайки се с Голф-а останалите става все по-добри, от което печелим ние.Но надявам се,че все още във форума няма *,който да твърди,че в последните 40 год. има нещо по-добро от Голф в компактния клас.Или както специалистите казват - класът на Голф.Всъщност аз се сещам за един!
  • #20
    Анонимен ( преди 10 години )
    Така е. Веднагаа познахме Миризмата, с виртуалните аудита. Как да го забравиш, въшливия ***! Сега стана оризарка-фен "Хм, този Нисан ми харесва,..." Сигурно, след като е повърнал няколко пъти, хи, хи, ***!
fallback
Последни