fallback

АвтоВАЗ посочи бъдещето си с Vesta и XRay

В Москва бяха показани само концептуални версии на двата модела Lada

Най-голямата руска автомобилна компания - АвтоВАЗ, показа на автосалона в Москва два концептуални модела - кросовъра Lada XRay и седана Lada Vesta , които разкриват как ще изглеждат бъдещите машини на марката. И двата автомобила ще се появят в серийно производство след малко повече от година. Кросовърът XRay ще бъде готов за производство през януари 2016 г., а две месеца след него ще излезе и втора негова версия, която ще разполага със система за задвижване на 4-те колела. Тя ще се казва Lada XRay Cross. И двете модификации са построени на платформата на Renault - BO, в чиято основа е и Sandero. По-голямата част от технически компоненти обаче ще бъде взаимствана от кросовъра Duster, който на руския пазар също се продава под марката Renault.Стандартният Lada XRay ще се предлага само с предно предаване, докато по-големият XRay Cross ще има достъпна като опция система 4х4. Тя ще бъде взаимствана от най-популярния всъдеходен модел на руснаците - Niva. Все още не е ясно какви двигатели ще получи Lada XRay, като те ще бъде избрани след консултации между АвтоВАЗ и Renault.От своя страна седанът Lada Vesta ще се появи на пазара по-рано. Неговото производство ще стартира през септември догодина. Моделът ще се предлага с 4 нива на оборудвани и 3 двигателя, както и с автоматична скоростна кутия.Цената на автомобила ще бъде около 400 000 рубли (8400 евро), като според шефа на АвтоВАЗ Бу Андерсон Vesta отговаря на всички световни стандарти за безопасност, технически характеристики и изисквания към интериора. В края на година руската компания ще съобщи официално подробни за модела, който първоначално ще бъде сглобяван в завода в Толиати, но на по-късен етап производството ще бъде пренесено и в предприятието в Ижевск. Там Vesta ще се пуска едновременно с Lada Priora.Снимки: Autonews

Тагове: lada xray lada vesta
fallback
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    Руска работа : ще, ще, ще някъде в бъдещето
  • #6
    Минчо ( преди 10 години )
    Бъчвар, ако кажеш, че Шкода и Дачия не са имали прогрес, грях ти на душата, ше знайш!
  • #5
    бъчваря ( преди 10 години )
    Ами те и концептите се вижда, че са с твърда пластмаса :) Ще махнат малко шаренийката, светлините ще станат по-семпли, а може и някой ръб да пропуснат за икономии при пресоването на ламарините. но каквото и да икономисат, прогреса е налице - доста по-голям от тоя при Шкода навремето или при Дачия по-късно.
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    Евала.....
  • #3
    Анонимен ( преди 10 години )
    Съгласен- концепта е едно, не забравяйте, че серийното производство ще бъде съобразено с разходите по производство и ако не искат цената да е твърде висока ще окастрят така дизайна, че ще изглежда като анекдот. Дано не съм прав и задържат тази линия, че да си купя и аз нова кола, ако 4х4 си остане като на Нива въобще няма да имам страх да ходя по хижите. Само дано окачването пипнат, а двигателите все още са лотария- дано разума надделее. Очаквам с нетърпение бюджетните лади да се върнат у нас!
  • #2
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не бързайте - това са концепти. Производствена версия ще е 1:1 към до болка познатите ни лади от последните 50 години.
  • #1
    VAYK ( преди 10 години )
    Сериозна стъпка в правилната посока!
fallback
Последни