Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Mercedes ще отговаря за направата на Infiniti Q30

Моделът трябва да бъде завършен за само 18 месеца

Mercedes ще отговаря за направата на Infiniti Q30

Създаването на най-компактния модел на Infiniti - Q30, е поверено на Mercedes-Benz, съобщи президентът на японския производител Йохан де Нисшен пред Autocar. Хечбекът трябва да бъде направен по ускорена програма за само 18 месеца.
За направата на Infiniti Q30 ще отговаря Mercedes
По думите на Де Нисшен неговата компания ще предостави на германския си партньор спецификациите и нужните параметри, след което Mercedes-Benz ще проектира автомобила на собствена платформа. Очаква се двигателите също да бъдат взети от немския производител, като част от тях ще бъдат разработени в рамките на договора за партньорство между концерна Daimler и алианса Renault-Nissan.

Първоначално е било планирано автомобилът да бъде създаден за 36 месеца, но ръководството на Infiniti е решило, че марката спешно се нуждае от неголям модел в Европа. Затова и японците са решили да възложат разработката на хечбека на Mercedes-Benz, като по този начин намалят натоварването върху собствения си инженерен екип.

Производството на Infiniti Q30 ще стартира през 2013 г. в завода на Nissan в Съндърланд. Освен него Mercedes-Benz и Infiniti ще разработят заедно и нова модулна платформа, която да замени шасито MFA. Именно тя ще бъде в основата на следващите поколения на семейство A-Class и на Q30.

Снимка: Infiniti

Тагове: infiniti q50
0 от 500
  • #21
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Разбира се,че ще е ( преди 5 години )
    ... Мерцедес! Няма да е рено/дачия я!
  • #20
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Абе не разбрахте ли, че всички се обединяват с една единствена цел - да се опитат да надминат по продажби най - великите -ТОЙОТА. Само от BMG разбраха кой е най добрият, и си поискаха акъл за хибридните технологии.
  • #19
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо до пора ( преди 5 години )
    Не мога да обещая такова нещо, не защото съм ***, а защото обичам живота и той мене!
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 5 години )
    Исках да напиша конкуpенцията, но сайта както винаги ме коригира. Та идеята е ясна - всичко е въпрос на време и пари. Или както се казва: "Времето е пари!" По-бързо да се направи, по бързо да започнат да го продават и по-бързо да си връщат парите за инвестиция.
  • #17
    2 rate up comment 4 rate down comment
    до г-н Чичето! ( преди 5 години )
    Е как бе..разбира се и да дава двигатели на този същия японски "премиум"....който е толкова премиум, че даже е под друго име..защото ако беше с истинското си име НЯМАШЕ КОЙ ДА ГО ПОГЛЕДНЕ..като други "премиум" японски производители..
  • #16
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 5 години )
    Всички тук... много разбират! Мерцедес ще поеме производството по политическа причина, а не щото на някой му е кефнало. Първо ще се намалят разходите за транспорт, защото ще идват най-вероятно само части от Япония. Второ - Инфинити ще заложи на двигателя, който според легенди е най-здравият на Мерцедес. Пак политика. Всичко е пари бе хора, стига сте писали глупости в коментарите. Мен колицата ме кефи и не знам Мерцедес дали няма да си вкарат автогол с нея в конглокенция с GLK. Това е по-красиво!
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    баси ( преди 5 години )
    абе аз още преди 10 лета ви казах че на мерцедес 40 на сто от мажоритерните акциите са в арабските държави който ги крепят ама тока става ти на мене аз на тебе ...търговия е ...сещам се за чесли с абрамовичкак честните англичански задници уж не го пускаха ама се наведоха да им вкара няколкостотин милиона евро
  • #14
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Чичето ( преди 5 години )
    Изводът е че немският премиум става колкото да произведе бюджетен модел на японския премиум. За повече просто не стига капацитет.
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    !!!! ( преди 5 години )
    az sam na karuca ,
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Годзила! ( преди 5 години )
    Няма как да стане..той Дошо постояно кореспондира с японските си колеги..и дава компетентно мнение по всички въпроси свързани с дизайн, технологии, печалба, развитие, ХИБРИДИ, VW Group...насажда омраза..защо Дошо?аз ако бях толкова сигурен във всичко написано от теб, щях да си седя кротко и да гледам как VW Group се разпадат и навсякъде където погледнеш..само Тойота, Хонда, Мазда, Лексус...Нисан, Инфинити, Аглоки..хибриди..разбира се..а дизелът забранен със закон!!!!!