fallback

Mercedes Lotec C1000 на 25 пъти по-ниска цена

Нов опит за продажба на уникалния супер автомобил

Произведена преди 20 години по поръчка на арабски шейх машина е можела да се движи по-бързо от съвременните суперколи. Поне така твърди нейният създател, като няма реално доказателство за думите му. И най-вероятно именно заради това в момента Lotec C1000 се продава на 25 пъти по-ниска цена от първоначалната, съобщава Automotive News.Суперкарът Lotec Mercedes-Benz C1000 е уникален не само с претенциите си за световен рекордьор по скорост, но и с факта, че е произведен в една-единствена бройка. Точно преди 20 години ателието Lotec, известно с бутиковите си суперколи и състезателни машини, приема поръчка от шейх от Саудитска Арабия. Той иска да има най-бързият автомобил в света и не се пазари за цената.В ателието за тунинг работят 5 години върху автомобила, като създават специално за него каросерия изцяло от въглеродни нишки. В нея е поставен 8-цилиндров двигател от Mercedes-Benz с обем 5.6 литра. С помощта на двойно турбо мощността на агрегата достига 1000 к.с., които се предават към задните колела.По думите на неговите създатели тежащият около 1.1 тона Lotec C1000 може да развие скорост от 430 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч става за по-малко от 3 секунди. Тези показатели обаче не са регистрирани никъде, а по това време рекордьор по скорост е McLaren F1 с 386 км/ч. Наскоро Bugatti Veyron разви 431 км/ч, което в момента официално е най-доброто постижение.Слуховете твърдят, че арабският шейх е похарчи около 3.4 млн. долара за своя суперавтомобил. В момента обаче той се предлага на търг в интернет, като максималната цена, предложена за него, е едва 130 000 долара. А търгът приключва днес.Въпросният екземпляр беше предложен на търг и преди 3 месеца. Тогава организаторите очакваха наддаванията да достигнат 1.3 млн. долара.Снимки: Automotive News

Тагове: mercedes lotec c1000 lotec
fallback
  • #7
    EmoXide ( преди 10 години )
    Това е предшественик на LOTEC Sirius, който е подобен на Pagani Zonda;За разлика от LOTEC обаче, Zonda пожъна успехи и признания
  • #6
    EmoXide ( преди 10 години )
    Според мен отвътре му е била твърде постна, със спартанското си купе.Шейховете обичат лукса и предполагам, след някой друг километър изкаран с този болид е излязъл с болки в бъбреците и е рекъл:"Тюх да ти *** и дръгела, взе ми здравето! *** та продавам ЕЙ!"Ха-ха-ха-ха! Тва в кръга на шегата.Автомобилът е уникат, но явно без кусмет. Не е първия случай в историята на непризнат и неоценен суперкар
  • #5
    FenIX ( преди 10 години )
    Кофти сделка за шейха - имал е най-бързата кола ама само на на хартия и сега ще я продаде на загуба. Да беше взел един Макларън Ф1 щеше да има най-бързата кола по онова време (доказано) и сега щеше да е доста по-скъпа отколкото преди 20 години. Явно за супер кола не е достатъчно само да облечеш някакво шаси с карбон и да му сложиш напомпан двигател.
  • #4
    fullthrottle ( преди 10 години )
    Задните светлини са от Алфа Ромео 164 :)
  • #3
    Sheldon ( преди 10 години )
    Ако беше произведен от Мерцедес, а не от някакво ателие (пък било то и Lotec) щеше да се продаде на безумна цена, предвид факта че е единствена бройка. Но няма как да стане, понеже де що има подобни ателиета в света щяха да пускат автомобили в единствен екземпляр, да им искат по 3 милиона и шапка на тояга.
  • #2
    raptor ( преди 10 години )
    Ako imah tiq pari q kupuvam s ogromen entusiazum!!! Posle vse shte q prodam pone 5 puti po skupo :)
  • #1
    Учтивият Лос ( преди 10 години )
    20 годишен автомобил, въглеродни нишки/карбон, 1000 к.с., 0-100 за 3 сек. и изглеждащ доста добре.. Това навежда на мисълта, че автомобилната индустрия не се развива чак толкова добре. Даже според мен, почти изобщо. Явно в днено време не е оферта да правиш качествени и икономични автомобили.
fallback
Последни