IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Първият български Great Wall H6 надскочи цената си

Наддаванията преминаха сумата от 57 000 лева

Първият български Great Wall H6 надскочи цената си

Примерът, който компанията Литекс Моторс взе от производителите на луксозни и екзотични автомобили, се оказа сполучлив. Наддаванията на търга за първия произведен в България Great Wall H6 преминаха сумата от 57 000 лева, което е доста над максималната цена на модела.
Първият български Great Wall H6 надскочи цената си
Great Wall H6. Снимка: Great Wall

Търгът, който е първи по рода си в България, стартира на 20 януари и ще продължи до 24:00 часа на 16.02.2014 г. Началната сума бе 1000 лева, като след повече от 1200 наддавания бързо превиши 57 000 лева.

Сумата е доста по-висока от максималната цена на този модел в България - 45 260 лева с ДДС, а търгът е далеч от своя край.

Въпросният екземпляр не се отличава с нищо повече от останалите представители на модела, освен по номера на шасито си, който сочи гордо №1. Оборудването му е от най-високото ниво "Premium", има 4х4 задвижване, черен цвят, черен интериор и отопление на седалките.

Great Wall H6 е най-новото предложение на компанията за европейския пазар. Производството му в Китай стартира преди около два месеца. Моделът се оборудва с 2.0-литров турбо-дизелов двигател, който изразходва средно по 6,8 л. на 100 км.

Great Wall H6 разполага с 4х4 задвижване, ESP стабилизираща програма, START-STOP система, 4-сензорен асистент за паркиране и камера за заден ход, РКЕ безключов достъп и стартиране на двигателя, сензори за светлина и дъжд, енерго-абсорбиращи брони с хромирани елементи и др.

Тагове: great wall h6
0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 5 години )
    Чудя се само къде ги продават. И какво производство е това? Сглобяваш 5 панела и вече голямата работа сме. После чакаме поредния контейнер от Китай. Производство се правио на други места. Например в Монтюпе, където работят над 1000 човека и където се правят части за световни производители.
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Хората се опитват да развиват някакво производство ли, монтаж ли, каквото и да е и винаги ще се намерят хейтъри на които няма да им е добре! В тая утрепана страна и малкото е нещо ве!
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Аз ( преди 5 години )
    Тези които се движат още от преди нова година са внос от Китай. Вече има сглобени в БГ.
  • #8
    12 rate up comment 7 rate down comment
    123 ( преди 5 години )
    Абсолютна глупост. Тази първа бройка няма никаква стойност. Китайски клонинг, сглобен у нас, след като вече са сглобявани френски, руски и английски автомобили. Предполагам, че Гриша Ганчев сам наддава за тази барака.
  • #7
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Alfist ( преди 5 години )
    Ако това е бъдещето ... значи е дошъл краха в автомобилостроенето! Група глупаци да наддават за това нещо ...
  • #6
    19 rate up comment 2 rate down comment
    до xps ( преди 5 години )
    Те продават първия на търг, иначе втория, третия и т.н. си ги продават из магазините:)
  • #5
    25 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Бъзикайте се вие,едно време и ние като хлапета се смеехме на един комшия със хюндай пони!А то какво стана!!!!!
  • #4
    7 rate up comment 15 rate down comment
    .. ( преди 5 години )
    Човек дава 60 000 лева за тази кола след 1г. е 30 000 след още една е на 15-20К и какво излиза ако човек иска да я кара 3г+ по добре някой SUV било то Мерцедес,Ровер или Тойота за 20-25к евро
  • #3
    10 rate up comment 18 rate down comment
    Karacho ( преди 5 години )
    Това ,китайците коли никога не са могли ,няма и да направят като хората,трябва да си последния *** и *** за да си дадеш парите за тази еднодневка,предпочитам ,кола на 4-5 години ,без значение ,немска,японска,отколкото този ***.
  • #2
    39 rate up comment 11 rate down comment
    V01D ( преди 5 години )
    Ебавайте се, ебавайте се, ама това е само началото. Ако еропейските производители продължат да разчитат само на старите си лаври, скоро ще гризнат големия в лицето на азиатските производители. След още някоя година резултатите ще си проличат.