fallback

Индийски коли на краш тест

Независима организация провери безопасността на 6 коли, предназначени за този пазар

Независимата организация Global NCAP направи първи по рода си краш тест на автомобили, предназначени за пазара на Индия. Резултатите са повече от плачевни, а заключението на експертите гласи, че изпитаните возила изостават с поне 20 години по отношение на безопасността, която предлагат. Tata Nano Тестът, който е стандартен и представлява удар в стена със скорост 64 км/час, е приложен на общо 6 нови коли. Това са Suzuki-Maruti Alto 800, Tata Nano, Ford Figo, Hyundai i10, Volkswagen Polo и Volkswagen Polo (фейслифт), чийто общи продажби представляват над 20% от пазара на коли в Индия. Пет от автомобилите напускат краш теста с нула звездички за защита на възрастните в купето. Една от причините е, че в базовото им оборудване липсват въздушни възглавници. Най-зле се представя Tata Nano, но като цяло всички изпитани автомобили показват сериозни недостатъци, които при инцидент биха довели до животозастрашаващи наранявания на пътниците в колата. Структурата на Tata Nano, Hyundai i10 и Suzuki-Maruti Alto 800 е толкова калпава, че дори да бъдат оборудвани с въздушни възглавници, няма да могат да бъдат наречени безопасни. Единствените автомобили, които показват горе-долу задоволителен резултат са Ford Figo и Volkswagen Polo. Те също имат нула звездички за защита на възрастните в купето, но структурата им е определена като "стабилна". Казано иначе, ако Figo и Polo бъдат оборудвани с въздушни възглавници, ще получат звездички от Global NCAP. Volkswagen вече предприе мерки в тази посока, като пусна на пазара в Индия обновена версия на своето Polo. Тя разполага с две въздушни възглавници още в базовото си оборудване, като при тестовете на Global NCAP заслужи четири звездички. "Всички коли без обновеното Polo не биха успели да преминат теста, дори ако ударът в стената е с 56 км/час. Те изостават с поне 20 години по отношение на безопасността, която предлагат", категорични са експертите. Suzuki-Maruti Alto 800 Hyundai i10 Ford Figo Volkswagen Polo Volkswagen Polo (фейслифт)Снимки: Global NCAP

Тагове: global ncap
fallback
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
  • #7
    бъчваря ( преди 10 години )
    Фиестата и Полото са най-здрави. Тестовете обаче са малко фалшиви. При положение, че даден автомобил не разполага с еърбег стандартно, то по презумция получава нули. Тогава защо ги тестват? "Структурата на Tata Nano, Hyundai i10 и Suzuki-Maruti Alto 800 е толкова калпава, че дори да бъдат оборудвани с въздушни възглавници, няма да могат да бъдат наречени безопасни." -no coment.
  • #6
    b.b. ( преди 10 години )
    Какво ще издуха Хюндая!? Най-много да издуха супата! Не виждаш ли, че предните колонки на Хюндая и Сузукито са деформирани!? Като вратите им са тръгнали да се отварят! На следващите коли колонките не са пречупени и вратите им са затворени. Така трябва да бъде. Господи какво хора пишат коментари в този сайт! И същите тези хора оревават орталъка, че Хюндай били голяма работа. Не знам каква работа са Хюндай, но от изказването ти лъха тотална некомпетентност, а така олеква и защитата ти за Хюндай.
  • #5
    страничен наблюдател ( преди 10 години )
    О, ADAC са участвали в теста? Дооообре!
  • #4
    Муа ( преди 10 години )
    Хюндая му трябва само едни ербег и ще издуха всички.От снимките се вижда много по големите деформаций по купетата,врати,колони,тавани прагове и др.Но като гледам лепенките АDAC е напълно нормално вече отново голф да е най-найАз карам пежо някой да не каже че съм фен на една или друга марка от посочените
  • #3
    Germany ( преди 10 години )
    евала за слона.
  • #2
    Гандалф ( преди 10 години )
    VW Polo - you should not pass.....
  • #1
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тестът за Индия трябва да се прави при сблъсък със слон, не стена. Невалидни са.
fallback
Последни