fallback

Vilner показа "Бича акула"

Най-новият проект на българите - Bullshark, е базиран на BMW E63

Българското автомобилно студио Vilner представи своя най-нов проект. Той е базиран на BMW E63, нарича се Bullshark и представлява пълно преобразяване на германското спортно купе. „Това е най-големият ни проект”, каза по време на представянето Наско Вилнер, собственик на дизайнерското ателие. И с усмивка допълни „Засега”. Това е първата кола, която напуска студиото на Вилнер с изцяло променени интериор и екстериор. „Направихме много скици преди да започнем. И на финала се спряхме на нещо наистина дръзко. Създаването на Bullshark е отнело цели две години на студиото. А името, което в превод на български означава бича акула, е избрано заради сходствата между колата и хищната риба. "Бичата акула не е толкова зловеща, колкото голямата бяла акула, но е в пъти по-опасна. Защото е по-малка, защото е винаги агресивна, защото живее както в сладки, така и в солени води и защото ... не прощава", обясни Вилнер. От оригиналната BMW Серия 6 са останали единствено таванът и вратите. Всичко останало е променено. От композитни материали са излети нови калници, брони, прагове, преден и заден капак. Но всичко това се случва бавно и на ръка. Ръчна изработка са и изцяло новите огледала, аеродинамични елементи по праговете и броните, както и спойлерът над задното стъкло. Те са направени от карбон. BMW Bullshark на Vilner получава и 19-цолови джанти Z-Performance, като задните са по-широки от предните. „Много искахме да сложим 20-цолови джанти, но все пак Bullshark трябва да може да се движи по пътищата”, споделиха от ателието на Вилнер. Освен дръзките форми на екстериора, BMW Bullshark привлича внимание и с няколко сини акцента, които контрастират с тъмния перлен лак. Това са лайстните около стъклата, бъбреците върху предната решетка и кантовете на огледалата. Други са и мигачите, те са комплимент към роудстъра BMW Z4. Интериорът пък е решен изцяло в кафяво и бежово, акцентите са сини шевове и сини колани. Тапицерията е изпълнена от телешка кожа като използваните разновидности са напа и бокс. За да предаде Bullshark усещането, автомобилът получава изцяло нови волан, скоростен лост и седалки. Променени са и шайбите на километража, които също са в кафяво, но получават сини кантове и подсветка с амбиентно осветление. Изработката отново е изцяло ръчна и се случва в ателието на Vilner. Работи се само с висококачествени материали, а конците са същите, каквито се използват при ушиването на интериора на мултимилионните екзотични автомобили. Добавена и е аудио система Ground Zero, разполагаща с два усилвателя и един бас в багажника. Отпред звукът идва от двулентова система (за високите и средни честоти), като общия брой на говорителите е 11. За да се постигне точно дозиране на звука в купето, подлакътникът на задните седалки е заменен от специална мембранна конструкция, която изпълнява точно тази задача. За да може впечатляващият дизайн на BMW Bullshark да бъде в хармония с динамичните характеристики, от Vilner правят някои промени. Стартът е даден с нова изпускателна система от AC Schnitzer - немско тунинг студио, специализирано в работата с BMW автомобили. Новите ауспуси дават около 10% повече мощност на 4.4-литровия V8 бензинов мотор. Който пък получава нов софтуер, за да увеличи мощността му с нови 10%. Така конските сили нарастват от 333 к.с. до около 370. Въртящият момент също е увеличен и от 450 Нм при 3600 об./мин, стойността му е повишена на 522 Нм при 3420 об./мин. Това позволява ускорението от 0 – 100 км/час да става за 5.4 сек., или с 2/10 от секундата по-бързо в сравнение със стандартния автомобил. Максималната скорост е увеличена от 250 км/час до 278.Снимки и информация: Vilner

Тагове: vilner bullshark
fallback
  • #10
    Vil ( преди 10 години )
    Това не е Bullshark а е Bullshit! Хубава фирма, но 6-цата си е повърня по рождение.
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вурст,наденица както искайте ги наричайте ама те определят правилата в модерното автомобилостроене. Големите спецове в хибридите/трошота/ ядоха големия европейски вурст на Льо Ман. За Формула 1 не ми се говори там японките никакви ги няма, за дизели и бензинови мотори изобщо не ми се говори.Имат там едно рено/нисан Гтр да ги отсрами и то горкото с дизайн на дачия.После защо мерцедес ги бие в Япония. Защото дори японците усетиха ,че са им скапани колите.Нискобюджетен продукт.
  • #8
    Зигмунд Фройд ( преди 10 години )
    "...защото тази колица е предназначена както за *** мутри, така и за безмозъчни кифли! И защото сме натикали много пари в за пърформанса и рекламата на тази претапицирана баварка, която купихме от арабин в Дюселдорф..."Искрено Ваш: Vilner
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    обикновена sti-ка със софтуерен ъпгрейд ще го издуха тва бутиково "нещо" - пернишка мечта за всеки мутряк
  • #6
    fen na dosho ( преди 10 години )
    искам Дошо да си каже мнението
  • #5
    Мега Шоп !!! ( преди 10 години )
    Пич, ти сериозно ли си софиянец ?...малее това е голямо постижение, да знаеш. Добре, че беше ти да ни разясниш кои са Вилнер и какво е правено по колата ,че ние *** нищо не разбираме....Браво! Продължавай да не харесваш Бмв,на никой не му пука....освен на Дошо и още няколко пишлемета.
  • #4
    ауто медиа ( преди 10 години )
    ПИШЕТЕ ПЛАТЕНО ОТ ЕДИ КОЙ СИ СПОНСОР ДАВАЧ НА ПАРИ И ТАКА НАТАТЪКА
  • #3
    раптор ( преди 10 години )
    Фара от инфинити добре се е вързал!
  • #2
    дон Шопеску ( преди 10 години )
    Taм има и една пича акула
  • #1
    Анонимен ( преди 10 години )
    То от снимките много не се разбира, но мисля че автомобилът е много добре обмислен и е станал много красив. Наистина световно ниво!
fallback
Последни