fallback
Коментари ( 32 )
Напиши коментар
-
#22
Те Хюндай щото много хубави и за това мобиле-то пълно с тях...
-
#21
Симоатична е, има чар. Доста младежка кола е бих си я купил. И дизайна ми харесва, даже е втората по чар кола в моя списък след рено Captur
-
#20
Ха, ха, кой вадел 380 Nm от 2.2 дизел? Ти сериозно ли? Хюндай Санта Фе от 2010, 2.2 дизел 197 к.с. 436 Nm. Гръмни се, бе мишок!
-
#19
Преди да сравнявате ценово японски с европейски модели, помислете за данъчната обремененост при японките и въпреки това постигане конyрентните цени на европейския пазар
-
#18
колега, искаш ли да се обзаложим, че ще е поне 35к начална за базова модификация - без джанти, без парктроник, без клитроник, а климатик и т.н.Това да не ти е пежо да е 30кА 2.0 151 коня върви повече от прилично на сегшаните 1340 кг. А на 150 отдолу ще е като към 170 коня еквивалент по отношение конска сила на килограм.
-
#17
Отзад е като Астра
-
#16
380 нютона при 1800 оборота. Много е зле двигателя, нали? Я сега ми кажи колко такива автомобила има ;) Не гледай кубатури над 2.5....
-
#15
!Хората работят за намаляване на разхода не се състезават кой ще извади най-много конски сили.Ако това им е цел всеки който е запознат знае, че японците ще ударят всички в земаята със специфична мощност
-
#14
Голямо олекотяване, за 150 к.с. сложили дъртия 2.2 дизел. Тези наистина са много, ама много зле. Да не говорим за 2.0 бензин, очаквах 150-160 коня,а те 120, смях, смях, паднах от смях! От началото на 90-те няма такъв "наточен" двигател...:))) ***!
-
#13
Анонимен, не знам къде живееш, ама БМВ3 се купува за 80 000, освен тва Мазда 3 отговаря класово по-скоро на БМВ1, което също стартира с поне 10к отгоре на тази.
11 - 20 от 32
първа < 1 2 3 4 > последна