fallback

Toyota Auris - прераждането

Новото поколение на компактната японска кола е преминало през цялостна промяна

fallback
  • #31
    Анонимен ( преди 12 години )
    Чакай сега малко, колегата от по-долу. Аз не съм имал S-Кlasse имах Е-Klasse 220-ка CDI, комби. не съм се бъркал дълбоко за поддръжка, при мен няма въздушни окачвания и т.н. Сега имаме Е46 320 дизел пак комби, която пак ползваме за работа, еми излиза ни по-солена от Е класата. Да не говорим, че само заради автомата вече сме я карали 3 пъти в сервиз, да не казвам колко пари струва само диагностиката на тоя робот...
  • #30
    v-1 ( преди 12 години )
    Отново гледам хейтърите нямат почивка, и плюят наред... :)))Едните плюят всичко немско, а другите всичко японско, мъкааааДобре, че има и тук там нормални хора като Triforce и Wane, че да може човек да сподели мнение и да обмени оптит. Евала пичове!
  • #29
    Анонимен ( преди 12 години )
    Мерцедес имали евтина поддръжка? Това само човек който никога не е имал Мерцедес може да го каже. А Трифорс ако има S клас, вероятно може още по-точно да го каже. Не скъпа а прескъпа е поддръжката на един Мерцедес особенно ако е S класа. Карал съм всякакви марки и мога да кажа че поддръжката на Бенца е най-скъпа БМВ и Ауди са горе долу на кантар. Но бенца е с най-добрата возия, бмв-то вози най-твърдо от трите но пък е най-икономична в разхода на гориво. Аудитата пък са най-динамични.
  • #28
    do Japan Power ( преди 12 години )
    Японците за разлиак от теб явно харесват корейските л.на щом даже са изкопирали задницата на и30http://static.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/article_main_image/public/images/car_photo_505669.jpg
  • #27
    SLJ ( преди 12 години )
    Aaa, извинявам се! Имам и предни дискове сменяни два пъти! При първата подмяна ги изкривих само няколко дена по-късно с едно много злобно спиране от 180 на аутобана. И съм си отварял да си чистя камерата за задно виждане, че беше напрашена. Това е.
  • #26
    SLJ ( преди 12 години )
    Аз карам Нисан с доста екстри за класа и годината си, сега едва му взех нови амортисьори с оригиналните съм още и два тампона за стабилизираща щаннга. Амортисьорите Каяаба тук в Германия си ги зех, излязоха ми 115 Евро двата. Тампоните са по 2 евро. В България приятел ми каза, че за тези амортисьори искат между 190 и 260 лв. ЗА БРОЙ! на 197 000 км. съм и изрядна, редовно попълвана сервизна книжка. не казвам, че Нисан са най-здравите или най-евтините за поддържане, казвам аз какво тепърва пипам.
  • #25
    Triforce ( преди 12 години )
    Аз пък имам наблюдения, че БМВ са с най-евтина поддръжка, но това е друга тема. А понеже сме на японска тематика - интересно ми е - коя японска марка е с най-евтина поддръжка?
  • #24
    До Triforce ( преди 12 години )
    В подкрепа на твоето изказване искам и да кажа, че от немските премиуми поддръжката на Мерцедес е най-евтина. Казвам го от личен опит. Затова, а и като цяло ги харесвам и се нареждат първи в класацията ми в случай, че някой ден реша да погледна пак към немското.
  • #23
    ракетата ( преди 12 години )
    Тоз гнусен автомобил няма какво да се коментира, колкото и да е добре в техническо отношение. Прилича на севернокорейска ядрена ракета.
  • #22
    Triforce ( преди 12 години )
    Да, Wane, но мисля да изчакам немците да правят хибриди! Защо ли? Ами да ти кажа, по-удобна кола от този Mercedes S320 от 98-*** година не съм карал! Искам голяма кола, удобна и с удобни седалки. Кола, която е мислена да е удобно в нея, а не само да е здрава. Японските автомобили не са ми удобни. Не казвам некачествени, казвам неудобни. Нямам нищо против да платя двойна цена, само да ми е удобно. Седалката и возията са най-важното нещо за шофьора, поне от моя гледна точка!
fallback
Последни