fallback

Люк Бесон ще помага на френските производители

Култовият режисьор ще работи за кампанията „Made in France”

До необичаен ход прибегнаха властите във Франция, за да помогнат на местните автомобилни производители. В стремежа си да насочат повече клиенти от страната към продуктите на Renault, Citroen и Peugeot, те привлякоха едно от най-големите имена в киноиндустрията – Люк Бесон.Култовият режисьор, направил филми като „Такси”, „Петият елемент”, „Леон”, „Жана д’Арк” и редица други, заедно с колегата си Седрик Клапиш ще снимат реклами на френски автомобили. Всичко това е част от кампанията на френското правителство, наречена „Made in France”.План за подпомагане на производството във Франция съдържа няколко точки. Една от тях е държавната помощ при покупка на екологично чисти автомобили. Сега субсидията от държавата е 5000 евро, но властите ще я увеличат на 7000 евро. Същото важи и за покупката на хибрид, където сумата скача от 2000 на 4000 евро. Това ще струва на държавния бюджет около 490 млн. евро.Освен това най-големите производители на автомобили ще получат субсиди в размер на 350 млн. евро, а още 150 млн. са насочени към малкия и среден бизнес. Други 50 млн. евро ще бъдат инвестирани в създаване на инфраструктура за електрическите автомобили.За миналата година във Франция са произведени 2.2 млн. автомобили, докато през 2005 г. бройката е била 3.5 млн. Автомобилният бизнес в страната дава работа на около 800 000 души.

Тагове:
fallback
  • #9
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ами за Made in France не сте прави защото всеки би предпочел козметика с това лого а не Made in Germany, да не говорим че за първото хората одавна си правят асоциации от сорта на "произведено от алжирци",а за второто "произведено от турци", чесно казано не знам кое от двете е по-добрия вариант
  • #8
    смока ( преди 11 години )
    френските *** трябва просто да се продават на заслужената си цена , която е поне 30% по ниска от сегашната пазарна цена на тези легени....
  • #7
    Анонимен ( преди 11 години )
    Deto na poto4nite linii se govori;Arkadas, Dur,Mehmed i cok giyzel......ako gi vidi ***,6te se zalosti v kov4ega!!!!!!!
  • #6
    Анонимен ( преди 11 години )
    Защо ли "made in france" не значи нищо? Като "made in spain" или "made in poland"? Смешна работа, в европа има една държава която е етаблон във всички технически дисциплини. И не е франция, не е англия, не е италия, не е швейцария, не е холандия.. коя ли държава остана от западна европа? :)
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тия държавни помощи са нож с две остриета, когато Меркел даде по 6000Е на бедни немци да сменят старите голфове с нови. Те предпочетоха с парите да си купят често нови дачии вместо да внесат първоначално вноски за VW, е тук родното е евтино ама все пак. Пък и чесно казано не виждам защо да спонсорират Renault, PSA са пред фалит тях да оправят
  • #4
    Profesora ( преди 11 години )
    Когато си зависим само от Европейския пазар...??Тази седмица прогнозите и за Германия са лоши,което вещае много лоша перспектива! Да му мислят компаниите които чакат на държавна подкрепа !
  • #3
    GTE ( преди 11 години )
    Не са само френските. Култовият завод NEDCAR също спря да произвежда Митсубишита за Европейския пазар. Това, че сега Немските не са закъсали, не значи че догодина или по догодина няма да ги засмуче водовъртежа. Еврозоната пропада и тази черна дупка може да смаже дори и гигантите.
  • #2
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е36, ти за(към)кого се броиш???
  • #1
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вместо да им правят само реклама да ги направят по качествено и технологично конглокентни.
fallback
Последни