fallback

Шампион от рали "Дакар" тества нов руски всъдеход

Това трябва да бъде новият автомобил на руския спецназ

Впечатляваща машина успяха да видят руски журналисти по време на нейните изпитания на Димитровския полигон. Именно там се провеждат първите тестове на камионите, участващи в рали "Дакар". А зад волана на този всъдеход е именно руската легенда в това състезание - Владимир Чагин. Снимка: zr.ruНа пръв поглед машината изглежда сякаш е излязла от снимачната площадка на някой фантастичен филм. Всъщност обаче това е модел, който съвсем скоро ще бъде пуснат в употреба. Това личи от надписа на предната част - ЦСН (Центр специального назначения), както се наричат руските специални части. Според наблюдатели става дума за нов автомобил с висока проходимост на базата на военния КАМАЗ-4326, известен и като Мустанг. В момента в Русия няма серийно производство на бронирани машини, но ако се съди по фотографията този е точно такъв. Доказателство за това е V-образната форма, чиято цел е да разсейва силата от евентуален взрив под автомобила. Светодиодните светлини, интегринани в предната част, пък дават основание на експертите да смятат, че този модел може да бъде предназначен и за цивилни клиенти. Въпреки това ясно се вижда, че каросерията разполага с възможно най-тежката бронировка, а гумите са предназначени основно за пресечена местност. На този етап не е ясно с какъв агрегат е оборудвана тази машина, но едва ли става дума за дизелов мотор. Руските медии припомнят, че специално разработената за участие в рали "Дакар" машина на КАМАЗ струва 680 000 евро и развива максимална скорост от 180 км/ч. Ускорението от място до 100 км/ч отнема по-малко десет секунди. По-леката каросерия на новия всъдеход предполага и доста по-добра динамика.

Тагове:
fallback
  • #7
    Volanadjia ( преди 12 години )
    В интерес на истината някой машинки разполагат с многогоривни двигатели. каквото сипеш с лека пренастройка и подмяна на някои чаркове и караш. Ся за кучия студ си има горива и добавки. Това са специални части, не някой чукча все пак.
  • #6
    Ime ( преди 12 години )
    А бензина на какво става?
  • #5
    :) ( преди 12 години )
    Абе хитреци, невероятните предимства на дизела се изявяват най-често в Сибир, където на -40 градуса, нафтата става на буци :)))
  • #4
    ivailo popov ( преди 12 години )
    интересно дали този всъдеход ще е походящт за неравните терени на Луната . Защо пък да не е само трябва да се сменят уплатненията на вратите и стъклата , както и гумите и готово хахахаха ;)
  • #3
    Volanadjia ( преди 12 години )
    Ми как каква. Идея си нямат какви са предимствата на дизела :)
  • #2
    Ime ( преди 12 години )
    "...но едва ли става дума за дизелов мотор..." А каква е причината да смятате, че не е?
  • #1
    raptor ( преди 12 години )
    Малко прилича на колата от новите батмани... Онова бруталното! :D
fallback
Последни