Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Peugeot 208 открива нова глава в дизайна на марката

Версиите GTI и XY се появиха пред публиката в Женева

Peugeot 208 открива нова глава в дизайна на марката

Peugeot представи новото 208 на автосалона в Женеве. Засега от френската компания са категорични, че това е само концептуален модел, който обаче е напълно готов за серийно производство.



"С 208 откриваме нова глава в дизайна на Peugeot - обяви работещият върху модела Пиер Отие. - В последно време обръщахме малко внимание на детайлите, но в този модел те са едно от най-важните неща. Затова и автомобилът е по-елегантен, което трудно може да се постигне при работа с компактните модели".
Пиер Отие е взел участие и в създаването на 208 GTi. Автомобилът е получил подобрена аеродинамика, 18-инчови джанти, мощна спирачна система и лого GTi на решетката на радиатора. Под капака се намира 1.6 литров турбодвигател с мощност 200 к.с., който е съчетан с 6-степенна ръчна скоростна кутия. Хечбекът ускорява от 0 до 100 км/ч за 7 секунди, а максималната му скорост е 225 км/ч.



Също така на автосалона в Женева бе представена и луксозна версия под името 208 XY. В нея също си личи работата върху детайлите, като е обърнато особено внимание върху комфорта и изискаността. Концептът притежава разкошен салон и модерна информационно-развлекателна система със сензорен екран. Двигателят на този модел е 1.6 литров с мощност 115 к.с., а скоростната кутия - 6-степенна механична.
Моделът 208 трябва да се появи в продажба през юни. Цените не са обявени, но се очаква да бъдат подобни на тези на 207. Базовата версия дори може да бъде по-евтина, тъй като ще разполага с 1.0 литров бензинов мотор от ново поколение. Минималният обем на мотора при 207 е 1.4 литра.
 

Тагове: peugeot
0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 6 години )
    Абсолютно...старят модел по-бива отвън а и интетиорът на новия модел не ме радва...като и да е...поне като цяло останалите им модели изглеждат добре така че едно грозно пате не пречи...хахах ;)
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    OPC ( преди 6 години )
    207-цата повече ми харесваше поне отвън.
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 6 години )
    Колегата под мен бистрише за ралийните успехи на Пежото, а аз пък за някои ги "поразмътих", за други-поизясних с инфо от Уикипедията-за да узнаваме истината.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    ценител, я пак погледни какви коли сравняваш- 205 и аудито са от един доста различен клас от този на тойотата, а и има една малка разлика от 6-7 години
  • #9
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ей са ше дойдат алфистите да ви обяснят за сияйното чувство. :))) После някой БМВ болен дето няма книжка но се е возил на 20 годишна тройка ще ви разясни защо това не са коли.
  • #8
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Живко ( преди 6 години )
    Грозно. Сега разбирам защо компанията затъва и вече подписа първата стъпка към сливането с GM. Жалко, ситроен ми беше любимата марка коли.
  • #7
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 6 години )
    И от Пежо залагат на излизащия от мода дизайн "голямата решетка", дано го умалят. На времето в ралитата 205 бе терминатора на Ауди Куатро, а него пък го терминира свирепата Тойота Селика,-и то 8 пъти - 1990-1997г.!
  • #6
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    я кажи,кои са тия останалите,които правят малки горещи хечове, доминиращи в рали-спорта почти от самото начало,коя друга марка е печелила 5 пъти световния рали шампионат...? 205 с мотора отзад,турбо по-голямо от главата ти и 500 коня,206 има две титли,рено спорт са номер едно и в момента,и те понеже са мноgo зле правят двигателите на няколко отбора в F1,и да интериора на 208 е прекрасен,като не те кефи не си купувай Пежо!!!
  • #5
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Чак пък разкошен интериор на 208,..... По-скоро салона е под мотото "добре дошли в царството на евтината пластмаса".207 е направо трагедия,една мека повърхност няма вътре,нито една.И на най-малките дупки корите на вратите скърцат и някъде от багажника идва едно пилящо нервите потропване.Пежо и Ситроен поне 50 години след всички останали
  • #4
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    207 да не е по-добро отвътре,страхотно е най-добрия интериор до момента!