fallback

Анти-реклама повиши продажбите на Ford F-Series

След Super Bowl, където пикапът бе оплют, интересът към него се покачи с 37%

Реклама на пикапа Chevrolet Silverado, показана по време на Super Bowl, повиши продажбите на основния конкурент Ford F-Series. В клипа само шофьорите на пикапа на GM Chevrolet Silverado оцеляват след потопа, залял земята. Подобен късмет обаче нямат шофьорите на пикапи с марката Ford."Къде е Дейв?", пита в клипа шофьор на Chevrolet, след като си е проправил път през опустошения град. "Дейв не караше най-здравия и надежден пикап. Дейв караше Ford", отговаря друг оцелял шофьор на пикап от гамата на GM.Рекламата се появи в Youtube още няколко дни преди Super Bowl. От Ford решиха, че тя дискредитира техния F-Series и юристите на концерна изпратиха протестно писмо до Chevrolet и до канала NBC, който излъчваше директно двубоя. Въпреки това рекламата бе излъчена по време на Super Bowl на 5 февруари.Вместо това да доведе до намаляване на печалбите, се случи точно обратното. Сайтът "CarWoo!" изчисли, че от 5 до 12 февруари интересът към Ford F-Series се е увеличил с 37%. При това са този период не е била излъчена нито една реклама на този автопроизводител по телевизията.Все пак и Chevrolet постигна целта си, като за същия период успя да увеличи интереса към продуктите си с 61%. Според "CarWoo!" най-сериозно е нарастването спрямо Chevrolet Sonic - 292%, Camaro - 163% и Silverado - 76%. В същото време е излъчвана и реклама на Volt, който обаче не отчита увеличение.Като цяло рекламите от Super Bowl са оказали влияние върху пазара на автомобили. След 5 февруари се увеличава интереса към Chrysler, Toyota, Kia, Hyundai и Cadillac. В същото време производители като Acura, Audi, Fiat, Honda, Lexus и Volkswagen, обаче не могат да се похвалят със същото. Интересът към техните автомобили остава същия като преди Super Bowl.Рекламата вижте ТУК

Тагове: super bowl
fallback
  • #9
    ( преди 12 години )
    КевролеД винаги са били посредствена марка. Форд винаги са по-добри.
  • #8
    бъчваря ( преди 12 години )
    Е, според мен рекламата си е постигнала целта. Силверадо има много по-голямо увеличение от F-150 :)
  • #7
    do anonimen ( преди 12 години )
    haha, mnogo qko!+++++++++Zabravi za Hon Gil Don i Dart Vaderpozdravi
  • #6
    Фен на Дошо ( преди 12 години )
    Най-големия ИГРАЧ!
  • #5
    Ами да,така е!! ( преди 12 години )
    Ето, колкото Дошо по-вече "плюе" по VAG, те толкова по-вече продават.Ние всички мислехме, че работи за Hyundai или Toyota, а той си е бил скрит рекламен агент на любимата му VAG. E, Доше, признавам те за играч!
  • #4
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тия рекламки са голяма тъпотия. Всеки ден въртят реклами на Кока Кола нито ми се припива повече кола нито по-малко. Същото е и тука, какви реклами какво чудо. Потопи глупости, Дейв не карал най-здравия пикап. Това повече звучи като реклама за деца отколкото са сериозни потребители. Все едно да гледам реклама къде е Рамбо? Рамбо бе убит в епичен бой с Командо а дали Брус Ли ще може да победи Арнолд Шварценегер? А двубой между Капитан планета и Батман как би завършил? Супермен срещу Терминатора
  • #3
    !!! ( преди 12 години )
    Аутомедия,това го пускахте преди месец...
  • #2
    Cenitell ( преди 12 години )
    В САЩ имат една много "лоша"(за производителите)Агенция за защита на потребителите-следи за техните права. Така тя преди 1г. забрани на джиповете да се саморекламират, че са устойчиви в завои колкото леките коли.Тук,със Шевролета и Форда,случая е друг и затова тя не се намесва.
  • #1
    Анонимен ( преди 12 години )
    За пореден път се доказва,че хАмериканците са *** подвластни само на рекламите,манипулируеми,без собствено мнение и с размекнати от ГМО мозъци.
fallback
Последни