fallback

Характеристиките на дизеловите три-турбо BMW-та

BMW X6 M50d ще ускорява с 0.2 сек по-бавно от X6M

BMW Blog разпространи нови данни за дизеловите моделите на BMW, които ще се оборудват с новия три-турбо двигател, разработен от M GmbH. Информацията засяга спряганите като М-модели X6 M50d и M550d xDrive (Серия 5).Според появилата се днес информация BMW X6 M50d ще стъпи на пазара още през април 2012 година. Той ще се оборудва с въпросния 3.0-литров три-турбо двигател, за който BMW Blog твърди, че ще генерира 381 к.с. и 740 Нм (40 Нм повече от последната информация).Това ще позволи на возилото да ускорява от място до 100 км/час за 4.9 секунди, което със само 0.2 секунди по-бавно от ускорението на горещия X6 M.За BMW M550d xDrive, който ще разполага със същия двигател, се твърди, че ще взима дисциплината 0-100 км/час за 4.7 секунди. Така дизеловия модел ще отстъпва на М5 със само 0.3 секунди при ускорението от място до 100 км/час. По-впечатляващото обаче е, че средното потребление на гориво ще бъде в рамките 6.3 литра на 100 км, а вредните емисии - 165 гр/км.Този модел ще бъде предназначен изключително за европейския пазар, където се очаква през месец март 2012 година.

fallback
  • #16
    deadfox ( преди 12 години )
    Каквото и да си говорите истината е, че 3 литровия двигател на баварците е уникален. Четвърта година карам такъв и за 180 000 км. не съм имал никакви проблеми. За обема и мощността си е доволно икономичен и за кола 2.2 тона с аеродинамика на гардероб върви доволно. Среден разход смесено ми дава 9.5 л/100км. Така че този двигател ще е голям змей, особено като се сложи на петицата.
  • #15
    Badi ( преди 12 години )
    s tiq 3 turbini naistina 6te si e.. maikata podrajakata na tazi kola samo 4e realno kakakv mu izbora na klienta benzinite sa6to sa s po 2turbota. Pri starite atmosferni benzini ima6e izbor dali benzin s eftina podrajka ili dizel s nisak razhod.
  • #14
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хюндай дават гаранция, но каква. Трябва да се четат и малките букивчки. А за 3 литровите дизели на БМВ мога да кжа само хубави неща. Когато коерйците стигнат до това ниво, сигурно ще се замисля. А за сега 325d и нищо друго :)
  • #13
    Анонимен ( преди 12 години )
    Както бай Тошо е казал .. ще взема решения този който има пари .. Айде със здраве!
  • #12
    //M ( преди 12 години )
    Ей Анонимен шизофреник как може да слагаш на един кантар BMW и VW ..??? Или си много *** за да го правиш ! Като покараш едно BMW 3 серия и се качиш в еднодневката ***-Dai тогава ако ти работи правилно изгладеното мозъче ще разбереш каква е разликата но се съмнявам в това ! А шефът на VW se gawre[ s taralqsnika na Хюндай но ти понеже си "умен" не си схванал ! И много добре го е написал asdasdas ' тупнете 150 хилки на масата, пък после си карайте каквото ви е на сърце '
  • #11
    :D ( преди 12 години )
    АЛЕЛЕ АКО СВАЛИШ МАСКАТА И СЕ ПООГЛЕДАШ КОЛКО ЩЕ СЕ СМЕЕШ НА СЕБЕ СИ
  • #10
    Анонимен ( преди 12 години )
    Така е много си прав. Пукнати глави на помпа дюзите на Голфарите и гърмящи дизелови двигатели на БМВ. Сега набумкали 3 турбини и какво ще се случи след 50000километра при такова нагнетяване? Основен ремонт, честито на печелившите. В момента Корейците са най-добрите, 5 години гаранция без ограничение на километрите, кой дава такова нещо? Хюндай-Киа са най-дбрите в момента и в дизайн и цена-качество.
  • #9
    Анонимен ( преди 12 години )
    Корейците играят на сигурно.Не пускат нещо което не е изпитано.БМВ и ФВ Груп са в другата крайност,измислят нещо и бързат да го пуснат.И после сервизни акции и проблеми.Всичките им три буквени съкращения са в листа с проблемите ,DSG,TDI,TSI,...
  • #8
    Анонимен ( преди 12 години )
    А от БМВ да са чували за Хюндай Соната с 2.4-литров, бензинов двигател с мощност 169 к.с и електромотор с мощност 40 к.с.? Когато корейците откриха топлата вода от БМВ се чудеха защо не могат да направят един волан да не скърца. Както го каза шефа на ФВ ние не го можем, БМВ не го могат а Корейците са го направили.
  • #7
    asdasdas ( преди 12 години )
    Абе момчета, тупнете 150 хилки на масата, пък после си карайте каквото ви е на сърце ! Всичко си има плюсове и минуси, и за всеки влак си има пътници : )
fallback
Последни