fallback

Най-големият двигател в света

Висок е колкото четири етажна сграда и генерира 109 000 конски сили

Бизнесът със стоки се разраства постоянно и това налага търсенето на средства за превоз на възможно най-много товар. За да отговори на търсенето, е създаден най-големия дизелов двигател в света. Като казваме голям, имаме предвид - 14-цилиндров, двутактов агрегат, генериращ мощност от 109 000 конски сили и 7 603 850 Нм максимален въртящ момент.            Разбира се, става дума за корабен двигател. Той задвижва най-големия контейнеровоз в света, способен да пренесе 11,000+ контейнера с дължина шест метра. Корабът е Emma Mærsk - транспортно чудо с дължина 396 метра и тегло - 170,974 тона.

Самият двигател - Wärtsilä-Sulzer RTA96-C, тежи 2,300 тона, висок е 13,4 метра и има дължина от 27,4 метра. Способен е да движи Emma Mærsk със скорост 31 морски мили в час (стандартната скорост на този тип кораби е 18-20 морски мили в час).

       Двигателят използва технологията за впръскване на горивото - Common rail, която му позволява да работи по-добре и по-икономично при ниски обороти. Въпреки модерните технологии, всеки цилиндър на дизеловото чудовище гълта по 0.19 литра дизелово гориво на цикъл. Двигателят работи при 102 об/мин.     

 

fallback
  • #60
    Marlaothem ( преди 3 години )
    Горячая, не молодая уже мамочка с здоровенными сисями мастурбирует своему сынку комшоти инцест во время массажа. Помазав собственные титьки и багровую головку пениса, мамочка сперва начала кулачками мнуть *** мужчины, а после взялась онанировать его своими большими,
  • #59
    Иван Сапунджиев ( преди 4 години )
    Я по добре да му сложим криле / на контейнеровоза/ .
  • #58
    Maersk ( преди 4 години )
    В същност това не е най-големият контейнеровоз! Най-големия беше построен отново от Мерск година по-късно и се казва Маджестик Мерск. Той е 399м дълъг и втората генерация събира 20000 контейнера, има 2 двигателя МАН по 56000к.с.
  • #57
    Ка52alligator ( преди 4 години )
    Абе идиотиWartsila са финландски концерн а не корейски и японски,какво сте чели един бог знае за вас!
  • #56
    БТК ( преди 8 години )
    Статията е зле, снимките не отговарят на текста ... но пък за първи път виждам подобна в този сайт. Не спирайте с опитите.Хубавец е, аз работя повече от 10 години на Зулцер и си ги харесвам
  • #55
    ppppp ( преди 11 години )
    Ти докосвал ле си се
  • #54
    engine management ( преди 12 години )
    Тука много разбирачи и много механици.Сигурно повечето и не са се докосвали до такъв а мнения и коментари много,
  • #53
    Dido ( преди 12 години )
    Относно спора къде е произведен двигателя, в Корея, корабостроителницата на Хюндай, тя е и най голямата в света или беше, може и да греша тука.
  • #52
    Колегата ( преди 12 години )
    За Корабен Двигател 7 цилиндров MAN B&W/Sulzer RTA/RTFlex- монтирани на 300,000 тонен танкер/ 2 милиона барела петрол/ или общо 460,000 тона тегло - разхода е около 100-110 тона за денонощие при номинални обороти на машината! Комън рейла дава съвсем малко по - малък разход на гориво, разхода на цилиндрово масло е по нисък - значително!
  • #51
    Красимир ( преди 12 години )
    Колега най-вероятно са 36 ИНЖЕКТОРА! 12 са тръбите на хидравликата за изпускателните клапани !
fallback
Последни