Когато човек гледа Ferrari 599GTB, трудно ще открие нещо, което трябва да бъде променено в него. Не така мислят обаче от немската фирма Hamann, където са се захванали с промяна на външния вид, но и на някои от техническите показатели на двигателя V12.
Първо в немската фирма са повишили мощността на агрегата като са заменили главата на блока с нова и са включили каталитични конвертори от състезателен автомобил. В резултат се получава по-висока мощност от оригиналния мотор с 53 к.с. Така познатият ни от Ferrari Enzo 12 цилиндров, V-образен двигател с обем 6.0 литра, вече предлага максимална мощност от внушителните 673 к.с.
За да се подобри звукът от работещия двигател, 90 мм накрайници на ауспуховите тръби излизат от двете страни на задната броня. От Hamann са обърнали най-голямо внимание на дизайна на 599GTB. Стандартният модел изглежда спортен, луксозен, но не толкова агресивен. Именно тук Hamann влага усилията си. Правят преден спойлер, който увеличава сцеплението на предната ос към пътя. След това поставят специални странични панели на автомобила, които му придават „мускулест" вид.
На покрива е поместен още един спойлер, който насочва по-добре въздуха към задното крило. То от своя страна генерира сила, която въздейства за по-доброто сцепление на задната ос към пътя. Това стабилизира автомобила при високи скорости. Ferrari 599 GTB е спортен, дори състезателен автомобил и Hamann подсилва това, монтирайки в задната част на колата дифузьор от три части. Hamann създава и собствена система на окачване.
Промени има и в интериора, където преобладава кожа и привлича вниманието изключителната мултимедийна система, включваща наред с другото и DVD, TV приемник и PlayStation.