Вход   Регистрация

VW

8.3

VW Touareg

Закупена: 2014г., Пробег: 105000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
9
Оборудване
9
Пространство
10
Цена/Качество
7
Качество на материалите
8
Разход на гориво
6
Удоволствие от шофирането
9
От: hifi
20.12.2017
1082 прочитания
7 коментарa
Какво не ти харесва
високи експолатационни разходи

На кое качество на автомобила най-много държиш:

удобство, сигурност, комфорт на пътя

Начин на ползване:

ежедневно

Начин на каране:

60 градско 40 извънградско

Допълнителни бележки

Чат пат чета аутомедия и реших да напиша един тест драйв, пък макар и с риск да разбуня духовете основно покрай скандалите с VW. Автомобила е Tuareg 3.0 TDI от юли 2014 с почти всикчи възможни екстри, закупен нов. Ако погледнем трезво на нещата това е най-доброто съотношение цена-качество на пазра в този сегмент. След сериозна отстъпка цената излезе 109 000, но с N1 за фирмата реално 91000лв без ДДС. Едно от нещата, които най-много харесвам е пътното поведение, въпреки че става дума за джип. Комфорта също е много добър за пространството да не говорим След 3 години каране, средния разход се движи стабилно между 9,5-10л. ( естествено далеч от каталожните данни) но за мен е много добър. Едно от малкото неща които ме дразнят е доста бързото износване на накладките (около 55-60000км, което обаче се оказа че е свързано и с подмяна на дисковете (износват се 0,5см и се получава сериозен ръб)... колеги от Германия ми потвърдиха същото че и там ги сменят по същия начин...та оттам и високите експлоатационни разходи. Не робувам на марки и положението с гадния въздух ме притеснява, но все още не виждам практична електрическа алтернатива. надявам се докато изтече лизинга след 2 години да има нещо интересно на пазара. Весели и безаварийни празници!!!

Снимки

Прегледайте техническата характеристика

Реклама  


Коментари ( 7 )

Напиши коментар Влез

от: Едо ( преди 2 седмици )

Колега, един въпрос - колко процента отстъпка ви дадоха горе долу? Интересно ми е като ида да се пазаря какво да очаквам
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Georgi ( преди 3 седмици )

Едни пет минути повече и можехме да знаем, дали Таурегът е R Line, как е интериорът, дали седалките са удобни и как се износват, скоростите превключват ли задоволително и дали колата има очакваната проходимост....
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: hifi ( преди 3 седмици )

Ами проблема беше че заедно с накладките трябваше да сменя и дисковете... иначе други проблеми не съм имал
... а относно харченето на масло,
долях 0,5-0,6л на 28500 ( малко преди първо обслужване и пак толко на около 89000км (преди 3-то обслужване).. мисля че е ОК.
Но имам познат с Ауди 3.0 TDI, който долива 2х1л на всеки 30000км,
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: Man ( преди 3 седмици )

Интервал от 55-60000км за смяна на накладки изобщо не е къс, а съвсем нормален. Някакви реални технически проблеми за тези над 100к. км? Поздрави за ревюто и весели празници!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Карал съм Tuareg W12. Страшна машина
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: 112 ( преди 3 седмици )

Ами честито, щом сте доволен. Избрал сте подходящият SUV за вас. Поне още толкова безаварийни до като изтече лизинга.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 7  Отрицателни: 0

от: Харалампи ( преди 3 седмици )

Туарег не е Джип.JEEP е джип.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 6  Отрицателни: 2


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising