Вход   Регистрация

Mazda

8.3

Mazda CX-7

Закупена: 2016г., Пробег: 25000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
10
Оборудване
8
Пространство
8
Цена/Качество
9
Качество на материалите
8
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
8
От: Niki Racing
29.06.2017
3459 прочитания
4 коментарa
Какво не ти харесва

На кое качество на автомобила най-много държиш:

външен вид, динамика, екстри

Начин на ползване:

личен автомобил

Начин на каране:

спортно

Допълнителни бележки

Карам автомобила от година и половина. Харесах го заради начина по който изглежда и мощният двигател. В процеса на употреба установих, че е мултифункционален. Събира спокойно 4 възрастни, а при нужда има място и за 5 ти човек. Широк и достъпен багажник. Отзад е достатъчно широко, направо потъваш в задните седалки, имаш и удобен подлакътник. Отпред е много широко. Коженият салон е с високо качество. Предният подлакътник е удобен и събира много. Наличието на доста екстри правят пътуването приятно: шибедах, навигация, мощен климатроник, безключов достъп с опция за сваляне/вдигане на всички стъкла и шибедаха, мощни ксенонови фарове, диодни мигачи в страничните огледала, силен клаксон, камера за заден ход, всички ел. стъкла са напълно автоматични, автоматични фарове и чистачки. Красив и удобен волан с директно управление. Много приятно окачване: достатъчно комфортно, без особено накланяне в завои и доста стабилно за СУВ. Теглото на маздата е под средното за СУВ автомобили. Управлява се с лекота. Ръчната скоростна кутия е много точна и приятна за превключване. Двигателя е с мощност 260 к.с., директно впръскване и променлива геометрия. Предлага предостатъчен въртящ момент от 380 нм. Турбото се включва след 2500 оборота, като при 3000 и след тях е на пълна мощност. Усещането при ускорение е много приятно. Засичал съм го няколко пъти, чрез приложение в навигацията на автомобила: 0-100 за 8.1 сек/ 7.9 сек - данни на производителя/, което е възможно да се достигне при правилно засичане. 80-120 на 3 та скорост: 4.4 сек. Максимална скорост по километраж: 220 км/ч, когато се включва ограничителят на скоростта. Двигателят е много тих при нормално шофиране. Среден разход за последните 20 000 км - 12.1 литра бензин. Нармално извънградско шофиране с 4 човека и климатроник - 9.9 литра. Спортно извънградско шофиране - 12-12.5 литра. Предостатъчен клиренс от 20 см, което позволява шофиране и извън пътя. Маневрен и удобен за града. За магистрала е много комфортна и приятна за каране.

Снимки

Прегледайте техническата характеристика

Реклама  


Коментари ( 3 )

Напиши коментар Влез

от: Niki Racing ( преди 3 месеца )

Бензиновата версия няма такива проблеми като дизела.
Клаксона наистина е доста приятен и силен.
Не е задължително зареждането само на А98. На капачката си пише мин.А95, препоръчително А98. Напоследък зареждам основно А95 и няма никакви проблеми. Приличен разход и вървеж. С А98 е може би една идея по-тиха и може би по-динамична. Сега зареждам А95 на цена 1.72-1.73 лв, докато най-евтиното А100 е 2.04 лв.При 0.32 лв на литър разлика не е оправдано зареждането на скъпо гориво.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 10  Отрицателни: 1

от: Маркони ( преди 3 месеца )

Карам Мазда диезел 2,2 173 к.с. от две години. Много съм доволен във всяко едно отношение. Имат едни голям минус - ад-блу системата трябва да се зарежда с течност и дава дефекти при доста автомобили.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: 112 ( преди 3 месеца )

Маздите имат доста силен клаксон, сам съм се стряскал като го натисна. :D Иначе можеш да му зареждаш само премиум гориво нали. Двигателя е от MPS-ката и върви само с 98-октана.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 10  Отрицателни: 2


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising