Вход   Регистрация

Mercedes Benz

8.4

Mercedes Benz E

Закупена: 2016г., Пробег: 7000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
7
Оборудване
9
Пространство
10
Цена/Качество
9
Качество на материалите
7
Разход на гориво
9
Удоволствие от шофирането
8
От: blowfish
14.05.2017
5754 прочитания
11 коментарa
Какво не ти харесва
Тежка и неповратлива при резки маневри
Трудна за паркиране в градски условия
Стряскащи цени на някои части и модули

На кое качество на автомобила най-много държиш:

Комфорт, красота, надеждност

Начин на ползване:

Главно извънградско

Начин на каране:

Спокойно

Допълнителни бележки

Търсех солиден, сигурен и практичен семеен автомобил в ценовия диапазон от 10-12 хиляди лева и се бях спрял на Volvo V70 и Subaru Legacy, но след като разгледах и този автомобил, накрая натежа старата българска поговорка "мерцедесът си е мерцедес". Не смятам, че сгреших :-) Колата е с редовият 6-цилиндров, 3.2-литров OM648 двигател, слаган също на доста по-често срещаните Е320 CDI и S320 CDI, но е заводски дефорсиран с около 30 коня надолу. С обикновеният и най-безпроблемен 5-степенен автоматик. Всичко при тези коли опира до това на какъв екземпляр ще попаднете. Колата е нов внос и излезе на 340 хиляди километра при проверка в Мерцедес (върната на 180 хиляди от джамбазите), но въпреки това в много отношения се усеща близко до нова – по гладкия и силен вървеж без никакъв черен дим, по солидното "тупване" на вратите, по безупречното състояние на боята и т.н. Все пак това е бизнес клас автомобил и е много вероятно да е каран на дълъг път по магистрала, а не да е лашкан всеки ден в града. Пълното обслужване ми излезе 1200 лева (пълна диагностика, масло на двигател, на скоростна кутия, на диференциал, всички филтри), след това смених два предни носача защото единият беше тръгнал да тропа (400 лева), сложих 4 хубави гуми (1000 лева) и вече карам 7-8 хиляди километра без никакви (засега) грижи и проблеми. Иначе най-скъпите компоненти по тази кола са SBC модула на спирачките (дефектен при първите модели и заменен безплатно на почти всички коли) и задното въздушно окачване при комби моделите. Ако търсите само нови и оригинални Мерцедес части, говорим за цени от порядъка на 3-4 хиляди за SBC-то и по 2 хиляди на заден въздушен амортисьор. С електрониката нямам проблеми, освен с един развален датчик за еърбега на пасажерската седалка, предложен на около 1000 лева от Мерцедес сервиза. Въобще, ако искаш да приведеш в нормален вид някой милионник с десетки болежки, говорим за едни 10-12 бона (повече от колата). Рискът при закупуването е голям, но ако попаднете на добре поддържана и нормално карана кола (пробегът не е от първостепенно значение), може да я карате безпроблемно още стотици хиляди километри и ще се влюбите в релаксиращия характер, "мазнотата" при потегляне и спиране, шумоизолацията. Заради комфорта който ви предоставя, тази кола провокира спокойно и неагресивно каране, въпреки нелошата си динамика. Чакам някой да ме убеди как нова Дачия за тези пари щеше да е по-добрият избор :-)

Снимки

Прегледайте техническата характеристика

Реклама  


Коментари ( 10 )

Напиши коментар Влез

от: дачиядрайвер ( преди 2 седмици )

Ако мислиш, че за парите които си дал за мерц на 350 000 км може да си купиш НОВА Дачия ,значи живееш в паралелна вселена !
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: zashto be brato :) ( преди 3 месеца )

Хубаво ревю, ама пак на метеното....... защо завършваш нелошия разказ със заяждане и пасивна агресия?
Отговори
 
+6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

преди 2 години се оглеждах за някой мерцедес ML от времето на този и което ме спря са цените на частите , защото въпреки че е 10-12 годишен цените са като за нов и колкото и да е запазен има да се налива редовно за ремонти .
Отговори
 
+9
 

Положителни: 9  Отрицателни: 0

от: Bergman ( преди 5 месеца )

Браво! Хубаво ревю, хубави снимки, хубава кола. Честито, пази я.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 13  Отрицателни: 0

от: fen ( преди 5 месеца )

Дано бройката е читава. Изобщо не са толкова здрави - от опит с голям сервиз.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 10  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Колата е тежка и сигурна.Причина е да я пожелаеш с автоматични скорости. Минуси-кожен салон и теснотия. В купето е широко колкото голф клас, а отвън е супер широка.Добър избор е само дизела, за мишоци като нас.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 9  Отрицателни: 6

от: 112 ( преди 6 месеца )

Честито но като знам колко им куца надеждността може да има и друго за смяна. Дано се размине де. Много безаварийни.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 9  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Миналата година се возих на A8 (D3) и изобщо не бях впечатлен. Не разбирам защо им се кефите, защото определено са прехвалени.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 11  Отрицателни: 5

от: Волвар ( преди 6 месеца )

Подкрепям фена на истинските коли. Никаква Дачия!
Иначе - добър и информативен коментар, без излишни фантазии.
Отговори
 
+15
 

Положителни: 22  Отрицателни: 7

от: e46 ( преди 6 месеца )

Меецедесът си е мерцедес баце.Няма дачия нема логан.По добре стара немска и запазена кола отколкото някоя кофа като дачия или рено.Сега карам S8 и съм повече от доволен
Отговори
 
+8
 

Положителни: 22  Отрицателни: 14


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising