Вход   Регистрация

Nissan

6.5

Nissan Primera

Закупена: 2008г., Пробег: 80000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
3
Оборудване
10
Пространство
8
Цена/Качество
4
Качество на материалите
5
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
7
От: NoLogo
21.12.2016
1822 прочитания
12 коментарa
Какво не ти харесва
Скърца
Друса
Много слабо окачване
Честа нужда от ремонти на почти всичко
Шумна и недобре изолирана

На кое качество на автомобила най-много държиш:

Начин на ползване:

Ежедневно, на къси и дълги разстояния

Начин на каране:

Умерено агресивно

Допълнителни бележки

Карах колата в продължение на 5 години, купих я доста нова и в много добро състояние. Минах доста километри с нея и смело мога да твърдя, че не е добра покупка. Положителните ѝ страни са: - На първо място: много доброто оборудване като за не-премиум автомобил - задна камера, автоматични чистачки, автопилот; навигация (макар, че върши работа главно в чужбина), хендс фрий (макар че точно моята нямаше) - Не по-назад: Колата е изключително стабилна, в завои с висока скорост не мърда, и като цяло автомобилът има много добро поведение на пътя. Возията му е изключително твърда за моя вкус, но предполагам, че това е и една от причините за стабилността. - Скоростите влизат плавно и точно, с един пръст. - Макар и малко извратен, дизайнът е добре, особено за началото на този век. Колата изглежда футуристично и все още събира някой и друг поглед Долу-горе до тук приключвам с хубавото (не че е много малко), следват нещата, които не ми допаднаха. - Вози като каруца. За да съм по ясен: не вози твърдо, а друса (карал съм коли дето возят твърдо, тази просто си друса), отделно че седалките са твърди (макар и доста удобни) и това влошава усещането за возия - направо може да ти изпадат пломбите. Не стига това, ми по едно време пластмасите започват да поскърцват, което лично мен може да ме докара до лудост :-) - Постоянно има някакви проблеми по нея: Ту окачването ще се прецака нещо (а аз съм изключително внимателен като карам в това отношение - не влизам в дупки, когато мога, намалям при неравности), ту по електрическата част, я механизми на прозорци, я копчета по волана, я CD, я стоповете, ту нещо по двигателя (макар че по двигателя сериозни проблеми съм нямал). Това само по себе си не е чак толкова страшно, но всякакви ремонти на тази кола са баснословно скъпи. Не съм специалист и ходя в сервиз, където съм ремонтирал и в момента ремонтирам другите си коли, но тази беше значително по скъпа от останалите. - Като цяло0 е недобре шумоизолирана, чуват се гумите, чува се доста силно и двигателя, което изморява на дълъг път. Иначе като цяло колата е голяма, с просторен салон и голям багажник, подходяща е за семеен автомобил. Видимостта назад е символична, но пък има камера за задно виждане. На мен, главно, заради постоянните ремонти, твърдата возия и немалкия шум, не можа да ми спечели сърцето и след 5 години каране се разделих с нея, но като знам на какви други кошници съм се возил, не е чак толкова лош избор. Надявам се да помогна на потенциални собственици

Снимки

Прегледайте техническата характеристика

Реклама  


Коментари ( 10 )

Напиши коментар Влез

от: f ( преди 6 месеца )

Карам Нисан Примера п12 8-а година от 2009, но с японския двигател 2.2 дизел 126 коня. Колата е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗДРАВА, И СЪС НЕЧУВАНИ ЕКСТРИ ЗА ГОДИНАТА СИ 2002г. Това е първата серийна кола с фабрична камера за задно виждане.От екстрите ми харесва също автоматичните фарове, тоест регулирането им вертикално според натоварването в задната част на колата.Много малко работи сам сменял, едното е държачите на предните стъкла, и на тях пише- made in renault, затова с френския мотор са евтини.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: nissan ( преди 7 месеца )

KOLEGA TI SI VZEL NAI SKAPANIQ MOTOR.TOI E NA RENO.2.2dci ili 2.2di sa mnogo po dobri i sa qponski dvigateli
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: иван ( преди 7 месеца )

Колеги,карам японски коли 10 тина години и за нищо не ги давам за немски.Проверете в сервизите кои коли са там .Ще кажете,че повече се карат вярно е,но попитайте майсторите освен за обслужване за друго дали са правили по тях.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: илия ( преди 7 месеца )

Карайте японско пък на маса хвалете си немско.Като тези дето хвалят Русия пък емигрират на запад.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: nologo ( преди 7 месеца )

Дизел, 1.9 dCI
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: ЦЕНКО ЧОКОВ ( преди 8 месеца )

Какъв мотор е бензин или дизел
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: NoLogo ( преди 8 месеца )

Привет,
Интериорът беше едно от хубавите неща (като дизайн). Честно казано, в началото се притеснявах ках ще гледам уредите в централно разположено табло, но се оказа, че бързо свикнах и после ми липсваше. Иначе като дизайн и ергонимия всичко беше направено много, ама много удобно. Само да отбележа, че Примерите, след фесйлифта (2006) таблото не е много добре видимо при силна дневна светлина, понеже има някакво странно стъкло. Но не е чак такава драма.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

На външен вид изглежда добре, но интериора е покъртителен направо, както при повечето японски коли.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 11  Отрицателни: 1

от: zoom in ( преди 8 месеца )

Иначе, мерси за интересното ревю. Едни познати имат такава, но никога не съм се возил и не съм се интересувал сериозно от тази кола, та честно казано малко се изненадах от интериора.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: zoom in ( преди 8 месеца )

Ох, дано по-бързо първият коментар натрупа минусите си, че да се скрие и да не превърне дискусията в грозно заяждане немско-японско.
Имах А3 за 3 години и за този период с майсторите си станАхме роднини.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 9  Отрицателни: 5


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising