IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 307

7.4
Закупена: г., Пробег: 133000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
6
Оборудване
8
Пространство
8
Цена/Качество
7
Качество на материалите
7
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
7

Какво не ти харесва

  • Ниска предна броня
  • Малки огледала за задно виждане
Peugeot 307 От: emo3 15.09.2016 10906 прочитания 9 коментара
Начин на ползване:
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
Допълнителни бележки
През 2005-та баща ми си купи чисто ново 307 (все още първата фаза). Вярно, беше нова кола от СФА, но въпреки лошите ревюта онлайн и TUV резултати за модела не сме имали никакви проблеми. Дори с 308 (сменихме две 308-ци – 1-ва фаза и после фейслифта) имахме доста повече проблеми откъм качество на сглобката – то падащи борми на сенниците, то разтропващи се задни врати, то фар за светлини, който при изключено ги включва, а при включена позиция ги изключва (?!) и т.н. неща, които нова кола не би трябвало да има. Но сега като чета как на други марки им заминават целите мотори и трансмисии или ръждясват имам чувството, че по-добре такива дребни проблемчета вместо като на някои уж елитни марки да им се скапе целия двигател или скоростната кутия. Скоростните им кутии са желязо – второто 308 беше автомат и учейки се да карам автоматик съм правил големи глупости, които биха съсипали кутията на някоя немска марка като например да изключа преди да сложа на P позиция или да я включа в движение (с малка скорост, но все пак в движение). Да не говорим за това как при движение с 30-40 км рязко по навик натиснах с левия крак спирачката като съединител и колата спря рязко, антиблокиращата система е много добра... но да се върна на 307. Както казах на външен вид ми грознееше, най-вече отпред. Малко след като си взехме нашата излезе фейсифта и определено ме грабна, дори и сега смятам, че изглежда много по-добре от оригинала отпред, а също и от 308. Та наскоро по чужбина се оглеждах за втора кола, която обаче да стане основна един ден, защото с С1 пътуването на дълъг път изтощава и като цяло си е кола почти само за в града. Попанда ми 307 фейсифт и не мислих много-много. Какво да кажа – доволен съм, за малко пари се намираха модели с пълни екстри, а голф на същите години струва почти двойно само заради емблемата, да не говорим, че 307 след фейслифта по хваща окото. Салонът е просторен, дизелът 2.0 е добър, пъргав в града и не само и харчи малко. Седалките учудващо са по-удобни от на 308, макар че таблото изглежда една идея по-старомодно с квадратните отвори за въздух (на първото 308 са кръгли, а на новото 308 са изчанчени и като цяло таблата на най-новите пежа ми идват твърде нестандартни, аз предпочитам класически табла и инструменти). Няма никаква ръжда по праговете или другаде за разлика от някои други мои любими модели като Мазда 3 (освен на пежо/ситроен съм фен и на японските коли), като четях ниските резултати за качество очаквах да е боклук, но до сега не ми е създавала ядове с електрика или двигател, вероятно тези след фейслифта са с по-високо качество. Смених накладки и биалетки и това е. Минусите са сравнително неголемите огледала, липсата на видимост към предницата и прекалено ниската предна броня (която обаче е по-висока от на 308). Колата се кара както в чужбина, така и в България и дори с нашия дизел върви доста прилично.
Снимки
Peugeot 307
0 от 500
  • #4
    38 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Към Аутомедия: Моля сменете ревютата показващи се на 1 страница, от 1 година стоят едни и същи!
  • #3
    40 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ейй като РРЕ казва че разликата е от тук до небето с японските фенчета му праскате минуси,но това е самата истинса.Единият пише за новото си БМВ 4 ка,за новото си Ауди С ка,за новия си Рейдж Евог,а другите за 15 годишни хонди и пежа
  • #2
    37 rate up comment 3 rate down comment
    Георги ( преди 7 години )
    Аз самият съм карал едно червено 308 2.0hdi 2009 година, много хубава кола беше и хващаше околто, като забележки имах само една: не се вижда добре предницата поради наклона на капака, при паркиране може да направи проблем особено ако няма паркртроник. Иначе я карах 20 000 км, нямаше проблеми и после я върнах, че беше служебна.
  • #1
    48 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Prekrasen avtomobil za razlika ot grozniqt Golf, Astra i drugi podobni unreliable boklutsi.Sorry za latinitsata pisha ot chuzbina ot obshtestven komputar!