Вход   Регистрация

Ford

8.5

Ford Focus

Закупена: 2015г., Пробег: 11 000 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
9
Оборудване
8
Пространство
7
Цена/Качество
9
Качество на материалите
8
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
10
От: KosioZetec
12.06.2016
4286 прочитания
13 коментарa
Какво не ти харесва
Багажникът не винаги ми стига...
Слаби биалетки
Малко пространство за главата отзад на пасажери над 1.70

На кое качество на автомобила най-много държиш:

Функционалност, дизайн, динамика, лесна поддръжка

Начин на ползване:

Ежедневно

Начин на каране:

Нормално, понякога по-спортно

Допълнителни бележки

Карам Ford Focus 1.6i 16V Mk1 от Юли 2015 г. Това е първият ми автомобил след като завърших училище и съм изключително доволен от него. Е, разбира се, има и недостатъци. Някои от пластмасите в интериора не са с много хубаво качество, но като цяло съм по-доволен от вечните му съперници Голф 4 и Астра G, при които качеството е светлинни години назад. 1600 кубиковият му двигател разполага със "скромните" 100 к.с., но изглеждат достатъчни за да ускорят колата до 100 за около 9.5 - 10 сек. Магистрални скорости от порядъка на 130-140 км/ч не са проблем, но след 120 км/ч разхода се покачва до 6.5-7. При средна скорост от 90-100 км/ч, разхода може да падне до 5.5 л./100 км. Градското не го смятам отделно, тъй като обикновено карам мешано и постигам среден разход от сорта на 6.5-7.5 л. Не винаги галя педала на газта и оборотомера не кротува постоянно. С повече от трима човека в колата, обаче става бавничък. За сметка на това, управлението няма равно в този клас. Докато Голф и Астра са с напречни щанги, Фокусът е със А-образни носачи отзад, което ще рече - независимо окачване, което от своя страна осигурява комфорт и невероятна стабилност. Багажникът е достатъчно голям. Фокусът не е склонен към гниене, но петна ръжда по ауспухувата тръба са задължителни, както при всяка една кола. И все пак податливи на ръжда места са ръбовете на вратите, но се оправят изключително лесно, тъй като хванати на време са просто повърхностни, причинени обикновено след първата зима. Австрийските екземпляри обаче ръждясват по-рано и стабилно. Обслужването струва от порядъка на 200-300 лв., а ако разполагате с отстъпка от части, дори по-евтино. (цените са без включен труд). Друго слабо място е бобинита, която е евтина. Вече на пазара се намират добри бройки от порядъка на 3000-3500 лв. Общо взето, перфектен избор за първа кола или просто семеен автомобил.

Снимки

Прегледайте техническата характеристика

Реклама  


Коментари ( 12 )

Напиши коментар Влез

от: нЕкой ( преди 1 година )

Колега, почти три години карах фокусче 1.6, сравнително добро представяне, ама само ми кажи ти на тоя двигател как му правиш 5.5л/100км че не ми е ясно :D. Тези фордчета според мен са всичко друго но не и икономични (не че бензиновите Golf-ве са икономични де)
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: фокус ( преди 1 година )

Не знам по какви пътища го караш тоя Mk1 но за почти 200 000 съм сменял два пъти биалетки :))) за другите неща няма да говоря...
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 0  Отрицателни: 1

от: дядо Илия ( преди 1 година )

Кога достигне 100 км/ч за 9.5 сек. с тези 100к.с. да ми се обади! 11.5 - 12 може!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 година )

Най-ми хареса коментара:

"Къде е снимано, прилича на Америка, но трябва да е в България? "
:))
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: riko ( преди 1 година )

Как клио бе братле не се излагай ! Нема такава Мършовина !
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 1  Отрицателни: 4

от: Иво ( преди 1 година )

Колата не е лоша, но с този двигател след 200-300 х.км. започва да погаря доста масло, а тези които се движат тук не са на по-малко км. Ако не се лъжа по каталог му даваха 50/30.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 година )

Да бе от трънка на глог,и двете марки не държат цена,даже форда по лесно после ще го продаде,спрямо реното.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 година )

Покажи Коментара
Къде е снимано, прилича на Америка, но трябва да е в България?
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 1  Отрицателни: 6

от: Шега ( преди 1 година )

Един " Форд " запалил през зимата и го кръстили "Фокус". За да отпразнуват събитието създали и модела Фиеста ( празник на испански)
Отговори
 
+14
 

Положителни: 18  Отрицателни: 4

от: EMOS ( преди 1 година )

Не съм гоуфаджия но да твърдиш,че разликата в качеството е огромна в полза на Фокус е най малкото нелепо.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 21  Отрицателни: 15

от: Анонимен ( преди 1 година )

Преди години търкалях едно същото като на снимката, но дизел. Имаше приятен дизайн на интериора. Продадох го преди да ме изненада с някой сериозен ремонт. После минах през Тойотка (доста здрава ,но скучна) и последно А-6 '06 - скъпоструваща гола пушка (динамика -да, екстри и возия за класа си- цък). Приключих с младежките коли и повече от 2 години съм с Ситроен С5 с всички екстри, невероятен комфорт, пространство. Минус е само разхода
Колата е вече на 6 години и над 200,000 но се държи като нова
Отговори
 
+28
 

Положителни: 31  Отрицателни: 3

от: 12345 ( преди 1 година )

Покажи Коментара
Golf 4 е различен като качество затова и цената му е друга, който те е излъгал че форда е по изпипан друг път не си купувай кола от него! :)
Отговори
 
 -14
 

Положителни: 9  Отрицателни: 23


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising