Вход   Регистрация

Mercedes Benz

7.1

Mercedes Benz E

Закупена: 2015г., Пробег: 4 000 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
8
Оборудване
7
Пространство
8
Цена/Качество
7
Качество на материалите
7
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
8
От: Красимир К.
18.03.2016
6318 прочитания
8 коментарa
Какво не ти харесва
Смяната на предавките не винаги е приятна
Ниска по неравности
Огледалата не се прибират

На кое качество на автомобила най-много държиш:

Елегантният, пустинно камуфлажен външен вид

Начин на ползване:

Универсален за всякакви пътувания семеен автомобил

Начин на каране:

Като венециански гондолиер

Допълнителни бележки

Моделът (W210) седан минава за пищна каляска, с която Пепеляшка да отиде на бал, ако предшественикът му (W124) беше старата неугледна "тиква" с оранжеви мигачи. Трансформацията е голяма, стария модел беше изключително хвален заради здравината си, външно беше сравним с танк, освен това на предния капак имаше и "мерник". Новият модел също запазва емблематичния "мерник" във всичките си вариации Classic, Elegance и Avantgarde, но е много по-контешки и ще ви подтиква да се обличате така за да сте в унисон заедно. В конкретния случай сме "класици", макар двигателят да е само четири цилиндра, аз бях приятно изненадан от Е230 автоматик, но имайте предвид че обемът му е над 2000 куб.см., и попада в друга ценова категория за по-високо замърсяване на околната среда, което ще разберете в местната община при плащане на годишен данък. Ускорението беше прогресивно и задоволително за Deutsche Luxus Limousinen, с kick down дори и бързо. Обратната възка от отвореността на педала на газта по време на път е сравнима единствено с послушно мъркащ котарак. От спряло положение, когато веднага си махнете крака от спирачката и натиснете повечко газта, усещате едно много приятно, първоначално "отлепяне от асфалта", "изстрелване в права линия", без да боксува някое от колелата. За да оцените положително подобна кола, се предполага че трябва да сте със спокоен нрав и разбирането ви за живота да не се изразява със сентенцията "живей за мига", а с "бързай бавно". Ако спортните коли те подканят да ги караш бързо и ти вдигат адреналина, тук е точно обратното, караш си спокойно като в открито море и винаги си повтаряш: Бавно и славно. Возията е изключително приятна и отпускаща, без излишен драматизъм можете да изминавате дълги разстояния, като за целта разполагате и с автопилот, но в градски условия относително ниското окачване (за голям семеен седан) прави впечатление по по-изпъкналите легнали полицаи. Имам лека забележка към смяната на предавките, която на моменти беше груба и остра и това отнемаше от удоволствието и комфорта по време на път. Може би шокиращо за някои ще е и това, че нямате дясно лостче за чистачката (която е само една), командвате я от лявото. Усещането зад волана е за солидна и надежна кола и въпреки задното предаване и за предвидима такава. Макар да си играех често с опционалните електрически седалки в началото, с течение на времето осъзнавах, че по-новите версии (facelift) в комбинация с Avantgarde изпълнение, тъмен махагон и кожен салон създават представа за изцяло завършен автомобил.

Снимки

Прегледайте техническата характеристика

Реклама  


Коментари ( 7 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 1 година )

Покажи Коментара
Много трошлива кола. Също така предразполага към пенсионерско шофиране,никаква емоция.Тежка,неповратлива,тромава, общо взето мечтата за всеки пост-комунистически чичка,карал преди това Лада или москвич. Но мерцедеса е един средностатистически автомобил без много предимства,освен добра возия и широко купе.Нищо особено като кола.Типична германска,тежка и общо взето нищо особено.
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 3  Отрицателни: 10

от: WavinWizard ( преди 1 година )

Благодаря ви на всички за положителните реакции.Ще продължавам да пиша и за напред още тестове,само коли да има,иначе това ми е трети тест,който публикувам тук.За седалките лоша дума не мога да кажа,возил съм се на неудобни,тези са комфортни.

http://prikachi.com/images/208/8709208e.jpg

Ето линкове и към предишни представяния:

BMW 318iS Coupe E36
http://automedia.investor.bg/test-drive/testdrive_1248.html

Citroen ZX Coupe 1.8i Furio
http://automedia.investor.bg/test-drive/testdrive_1250.html
Отговори
 
+11
 

Положителни: 11  Отрицателни: 0

от: BRAT ( преди 1 година )

Приятно и грамотно написан тест! Поздрави!

Тези W210-ки основния проблем им е в гнието на ламарините на определени места, колкото и странно да звучи за Мерцедес. Иначе, комфорта е ясно, че е на много високо ниво.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 11  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 година )

даа, всичко това което го е описал е част от "магията на мерцедес". Дори и в по-малки модели е същотоусещането за един солиден автомобил който предразполага да се возиш дълго и комфортн. Само едно нещо не ми хареса защо седалките им винаги са малки твърди и неудобни? Без значение с какво са покрити обикновен текстил или скъпа кожа дали се намираш в б-клас или огромно двуврато купе ес клас тунинговано от амг.. Винаги са супер неудобни и малки.Останалото е история :)
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 6

от: Уф ( преди 1 година )

Бих се влюбил в колата по описание, ако не я бях виждал.
Това обаче няма значение, ако човекът си я харесва, нека се радва дълго на колата си, а тя да му служи вярно.
Отговори
 
+15
 

Положителни: 16  Отрицателни: 1

от: :) ( преди 1 година )

Автомобилът е описан почти поетично. Направо се потопи в атмосферата. Изглежда запазен. Дано да ви служи вярно дълго време.
Отговори
 
+18
 

Положителни: 18  Отрицателни: 0

от: анонимен ( преди 1 година )

Най-грозният Мерцедес за всички времена - лично мнение! Това не го прави в никакъв случай лош

Много безаварийни километри от мен!
Отговори
 
+10
 

Положителни: 14  Отрицателни: 4


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising