Вход   Регистрация

Opel

4

Opel Antara

Закупена: 2014г., Пробег: 3000 км.
Приложимост в ежедневието
5
Надеждност
5
Оборудване
7
Пространство
4
Цена/Качество
4
Качество на материалите
5
Разход на гориво
1
Удоволствие от шофирането
1
От: FastDriver
14.01.2015
13059 прочитания
12 коментарa
Какво не ти харесва
Полярен екстериорен дизайн
Няма опция за ръчен избор на режим 4х4
Високо тегло и слаб двигател
Неоправдано висок разход на гориво
Аудиосистемата е с незадоволително качество за такъв клас автомобил.

На кое качество на автомобила най-много държиш:

Питай ме някое, друго въпросче!

Начин на ползване:

Лично

Начин на каране:

Пенсионерски

Допълнителни бележки

И така, вече съм в отбора на Опел. За добро или лошо от около месец карам Опел Антара 2010г.,4х4, 2.0 CDTI 150кс., 350 Нм. въртящ момент, автоматична кутия с ниво на оборудване „Космо“, към момента на 19 000км. Понеже направих достатъчно километри с него за да го опозная напълно, реших да споделя впечатления с вас. А и когато аз самия търсих ревю за такава кола, не намерих много информация. Общите впечатления от дизайна на автомобила: Първо ми се стори грозен и то откровено грозен. Никога не съм го „броил за жив“ докато не посвикнах да го гледам и сега направо ми се струва „дизайнерски“, смисъл на мен ми харесва защото е различен от определени ъгли. Поне ъгли има много.... По отношение на интериора имах, по ниски очаквания, но се оказа за Опел са постигнали едно прилично ниво на качество и ергономия, което граничи с някой марки с премуим претенции. Единствено лошо впечатление прави материала на централната конзола и неравномерното осветление на контролните уреди. (жълта светлина). Салона е кожен в кафяв цвят, като част от нивото на оборудване „космо“ и изглежда по-качествен от колкото се полага на един Опел. Седалките са доста удобни, но регулирането на облегалката се извършва с лостче без фиксирани позиции. Лично за мен това е недостатък, макар и несъществен. Волана е красив и приятен, но е голям колкото на малък камион . Има управление на радиото и на бор.компа .Мястото на задните седалки е прилично, а багажника е доста малък за такава кола. Бих го нарекъл плитък.Аудиосистемата е трагична. Качеството на звука е ужасено! Един детайл особено ме подразни - никъде не се показва скала с нивото на звука, когато усилваш или намалиш.Борд компютъра е приличен. Всъщност има два, който се дублират. Показва и количеството гориво,което си изразходил (примерно 23л.) Има и различни видове хронометри. Показва нивото на въздух в гумите . Настройката е трудна и не интуитивна, но тя се прави веднъж. Идеално решение за мен е работата с темпомата. Командва се от два бутона на колонката за фаровете и мигачите. До сега не съм виждал подобно решение, но ми хареса. Фаровете са много добри и регулират нивото си спрямо пътя сами. Работи добре.Пътно поведение и комфорт. Колата е учудващо комфортна за този клас, с някой уговорки, а именно шума. Двигателя е доста груб и шумен (на място волана вибрира) , но след 100км/ч това вече няма значение защото автомобила е голям и аеродинамични звуци дебнат от всякъде. Дръжката на вратата се чува най отчетливо, някъде около нивото на лявото ми рамо. Също така рейките за багаж на покрива и не на последно място шума от към пътя. Окачването е балансирано и даже „спортно“, очквах дасе клати , но е съвсем прилично.Волана е директен, но тотално не информативен. Радиуса на завой е огромен. Понякога е невъзможен обратен завой на двулентов път. В комбинация с авт, скоростна кутия и теглото от 1965 кг. положението от към динамика е отчайващо. Мощността е крайно недостатъчна за адекватно задвижване. Най-много се усеща в града, все едно теглиш огромна каравана. Даже в началото гледах в огледалото ... сериозен съм за това ! Естествено след всичко казано до тук разхода на гориво се движи между 10.5 и 11л/100. средно. В града около 13.5л./100, извън града съм падал до 9.6 л/100 по прав равен път на темпомат. За мен това е неоправдано много. Извън пътя. Системата 4х4 е с електорхидравлична муфа и „включва „ задния диф когато тя прецени. Това обикновено става с една секунда закъснение от приплъзването на предните гуми. Няма ръчни опции за блокаж. Тук отново голямото тегло става и голям недостатък. Въпреки това клиренса е приличен и става да се разходите малко по поляните, дава поне 50 % повече възможности от обикновен автомобил, но не бих рискувал повече. От към надеждност за сега няма как да кажа, понеже километрите още са малко, но по думите на хората в сервиза на Опел тампоните на окачването и спирачките са консуматив заради ... познайте ... " високото тегло" ! В заключение, кола за търпеливи и намерили своя вътрешен мир хора. --

Снимки

Прегледайте техническата характеристика

Реклама  


Коментари ( 12 )

Напиши коментар Влез

от: sunay ( преди 1 година )

karam antara ot dve godini i sim smenql samo masloto 4 piti ,strahotna kola
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Popov ( преди 1 година )

Автоматика на Този Опел е AISIN AF40-6 и е японски и се слага в Alfa159,Фиат Крома,Сааб93,Волво и още няколко автомобила така , че няма нищо притеснително в нея масова скоростна кутия. Двигателя пък е на ФИАТ среща се като 1,9mfet , 1.9CDTI , 2,0Tidi и т.н.
Карам Опел с такъв двигател и такава трансмисия но вектра доста по лека и аеродинамична но въпреки това разхода градско си 8,5-10.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Емо ( преди 2 години )

Благодаря за страхотният анализ! Точно такива мнения търся в монета, защото и аз съм се насочил конкретно към "Опел Антара". Преди харесвах "Шевролет Каптива" и "Хюндай Санта Фе". Защо ли не се чудя, че ми харесват "Каптивата" и "Антарата" - та те ги правят на едно и също място и май само емблемата им е различна :)))
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: лимонад ( преди 2 години )

Преди време и аз щях да вземам такъв от опел. Доста примамлива базова цена имаше с доста екстри. Причината за мудността и високият разход до голяма степен могат да се отдадат и на автоматика на Опел. За сега това е марка, от която не бих взел кола автоматик.
Готинанализ си направил.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Бай Коста ( преди 2 години )

Браво! Човек, който се опитва да прецени обективно за какво си е дал парите и да бъде полезен на другите. Лично аз бих преживял спокойно другите недостатъци, но на този кош му трябват поне още 50 коня и още толкова нютона въртящ момент.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 7  Отрицателни: 2

от: ПП ( преди 2 години )

"В заключение, кола за търпеливи и намерили своя вътрешен мир хора."
Хахаха, много добро заключение.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 15  Отрицателни: 2

от: nikito_blend ( преди 2 години )

Интересно и забавно написано ревю. Много безаварийни. :)
Отговори
 
+21
 

Положителни: 21  Отрицателни: 0

от: life's good ( преди 2 години )

Страхотно ревю.Смях се от сърце на някой моменти.Едва ли някога ще имам точно тази кола,но от това което виждам и чета изводът е,че животът не е чак толкова лош.Очаквах,че ще сменят "вечната" жълто оранжева подсветка която не навсякъде е еднаква датираща още от първите кадети ,но не би.Явно от опел си я харесват.А другото са бели кахъри и общи проблеми за всеки джип "уона би"
Отговори
 
+10
 

Положителни: 11  Отрицателни: 1

от: Стен ( преди 2 години )

тест-драйв,разбира се
Отговори
 
+7
 

Положителни: 7  Отрицателни: 0

от: Стен ( преди 2 години )

Браво за обширния и обективен тест драй!Много безаварийни,колега!
Относно разхода-и на мен ми се вижда доооста висок,но,ще трябва да свикваш,а и цената на горивата нали пада:)
Отговори
 
+16
 

Положителни: 17  Отрицателни: 1

от: cop ( преди 2 години )

едно голямо браво на автора.никога не съм харесвал опел,може би само инсигния,но както се казва свят голям хора различни.карай си го със здраве,пожелавам ти много безаварийни.
Отговори
 
+23
 

Положителни: 24  Отрицателни: 1

от: Алекс ( преди 2 години )

От мен имаш БРАВО!
Отговори
 
+30
 

Положителни: 30  Отрицателни: 0


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising