IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Auris

6.9
Закупена: 2011 г., Пробег: 30000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
9
Оборудване
6
Пространство
8
Цена/Качество
10
Качество на материалите
3
Разход на гориво
6
Удоволствие от шофирането
5

Какво не ти харесва

  • качество на материалите и сглобката
  • липса на 6-та предавка
Toyota Auris От: lyaskov 13.08.2013 10407 прочитания 21 коментара
Начин на ползване:
ежедневно, семейно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
надеждност
Начин на каране:
нормален
Допълнителни бележки
Притежавам Toyota Auris 2007 г., модификация 1.6 VVT-i, ръчни скорости. Като оборудване има автоматичен двузонов климатроник, ел. огледала, ел. стъкла, регулируем волан, регулируема шофьорска седалка, фабрична аудио система с MP3 с управление от волана и 9 еърбега. Досега (за малко повече от 2 г.) съм направил около 30 000 км. Ще започна от външния вид на автомобила. За мен лично не е особено привлекателен, аеродинамичен или модерен. Дори бих казал, че е грозноват, но това е субективно. Страничните колони на предното стъкло са доста дебели и създават слепи петна в определени случаи. Боята не е особено качествена - драска се лесно от камъчета, храсти и т.н. Отвътре дизайна ми допада. Повдигнатия скоростен лост е доста удобен. Таблото, приборите и бутоните са добре и логично разположени и практично измислени. Дразни ме това, че няма достатъчно места за съхранение на дребни предмети като мобилен телефон и портфейл например. Подлакътникът не върши никаква работа като такъв. Качеството на използваните пластмаси е лошо. Видимостта навън напред и назад е много добра като изключим забележката за страничните колони отпред. Пространството отвътре е широко за класа, даже отзад мястото може да се сравнява с коли от по-горния клас. Багажникът е средна работа - не е огромен, не е и прекалено малък, събира 4-5 чанти/сака. Двигателят е отличен - пъргав, еластичен, икономичен и безпроблемен. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема малко над 10 секунди. Разходът на бензин 95 е 6.5/100 извънградско и около 10 в градски условия при нормално шофиране. Ако имаше 6-та предавка щеше да е по-тих при високи скорости и съответно по-икономичен. Като заключение мога да кажа, че Auris е здрав и икономичен, универсален автомобил. Не блести с кой знае какви екстри или привлекателен външен дизайн, но е оборудван с всичко необходимо, не изисква огромни суми за гориво и поддръжка, и върви прилично. И не на последно място сравнително евтин в сравнение с конкурентите VW Golf и Mazda 3. Като цяло много добър избор в компактния клас. Забравих да спомена, че има рейтинг 5 звезди за сигурност по EuroNCAP.
Снимки
Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris
0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Veso ( преди 9 години )
    Притежавам подобна, само дето 2.2 D-CAT и не мога да се съглася с всички коментари. Преди нея притежавах Голф 5 и смятам че специално качеството на пластмасите е в пъти по-добро от голфа. Може обаче при моята да е различно, май пластмасите са по-тъмни.А относно зглобката - мисля че Ауриси в Турция вече не зглобяват. Повечето модели (моят включително) със сигурност са правени в Англия, справка тук > http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Manufacturing_UKРевю на моята можете да видите тук > http://
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Дондо ( преди 10 години )
    и ако се преглътне дизайна, и малко дразнещите пластмаси вътре, съпоставимо с другите коли в този клас предлага доста солиден автомомбил и модерна технология за парите си. За сравнение, когато купих королата ходих на тест драйв на Голф 6(който току-що беше излязъл) и беше с мотор помпа-дюза... Всичко обаче е въпрос на избор :)
  • #14
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Дондо ( преди 10 години )
    кажа, че на модела аурис/корола е доста голям съпоставим с другите. Относно Мазда 3 е въпрос на предпочитание. Колегите правилно са отбелязали по-долу, че при покупка на нов автомобил Маздата беше с по няколко хиляди лева по-скъпа. Маздата за мен е по-тясна, с по-твърда возия и по-малко място на задните седалки. Дизайнът й е по-добър. Съгласен съм и с ниското качество на боята. Аз също имам доста проблеми от храсти и други подобни с моята корола. Като цяло обаче,колата, е доста разумен избор
  • #13
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Дондо ( преди 10 години )
    да се карат на по-високи обороти и постоянно да се сменят скорости. Спомням си, че като отидох на тест-драйв на дизеловата корола 1.4, като се качих на нея от бензиновата, кола за която писах по-горе, реших, че ако ще върви така, както 1.4 дизел, по-добре да си остана със старата. Това разбира се е лично мнение и зависи от темперамента на всеки. Радиусът на завиване на колата за мен е голям. Имах възможност да сравня с доста други коли в този клас, включително и с една тойота 4рънър и трябва да
  • #12
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Дондо ( преди 10 години )
    който може да се използва. Пластмасите обаче са евтини и много. Разход 10/100 градско за бензинов 1.6 автомобил според мен е нормален. До преди няколко години имах бензинов автомобил с такъв мотор 115 к.с. и ми даваше такъв разход в София. Може би, ако трафикът и светофарите някъде са по-малко може да се падне на 8. Не съм съгласен, ако правилно съм разбрал, че 1.33 са по-добри двигатели. Карах 1.33 бензин аурис и 1.4 D4D Корола. И двата са истинско наказание за шофиране. Колите са мудни. Трябва
  • #11
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Дондо ( преди 10 години )
    Поздравявам колегата за обективния тест драйв. Изчетох коментарите по-долу и не мога да се съглася с всички. Проблемът с качеството на материалите не идва от това, че колата е сглабяна в Турция. Скоро четох, че турските заводи правят едни от най-качествените Тойоти. Карам Корола от същата генерация само, че дизел. Тя е сглабяна в ЮАР. Качеството на материалите също е лошо. Единственото предимство е, че таблото е от мек материал и има подлакътник за водача и пътника до него,
  • #10
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Roadrunner ( преди 10 години )
    ти говориш за моделите в момента, а те чистят, защото излиза новата ноември.А когато аз я купувах, беше 3-тата в БГ и струваше 45 к. А Ауриса тогава беше 38-39 к на последно ниво по-спомен
  • #9
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мазда 3 започват от 28000 - ако отидеш на място ти смъкват по 2-3000. Аурис нов започва от 29000 ;) Вярно че е нов модела и малко ще смъкнат, но не много. Отделно мазда 3 нова да си купиш в момента има само 2 мотора - бензиновите. И е и много по тясна вътре
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Roadrunner ( преди 10 години )
    как гроздето е кисело бе мен, като мойта мазда е на 3 години и няма Аурис, които да струва повече от нея (като нов)
  • #7
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Разкошотия е тази кола! Много по-красива, ергономична, здрава и удобна от Голф, Фокус и други дървета.