IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Seat Ibiza

4.9
Закупена: 2008 г., Пробег: 50 000 km км.
Приложимост в ежедневието
6
Надеждност
5
Оборудване
4
Пространство
6
Цена/Качество
4
Качество на материалите
4
Разход на гориво
4
Удоволствие от шофирането
6

Какво не ти харесва

Seat Ibiza От: hawkeye 29.03.2013 7169 прочитания 19 коментара
Начин на ползване:
личен автомобил
На кое качество на автомобила най-много държиш:
икономичност
Начин на каране:
ежедневно
Допълнителни бележки
Колата е купена втора ръка. Предимствата на този автомобил са само за градски условия. По-добре да обърна внимания на недостатъците, в случай че някои иска да придобие допълнителна представа за този лек автомобил, ако смята да го купува: 1) Ниска надеждност на двигателя при този модел,като слабости се установяват по мениджмънта му. В този смисъл като консуматив се сменят топлинни датчици и запалителни свещи, както и почистване на дросел клапата. Модификацията на двигателя е АКК, избягвайте точно нея при покупка втора ръка. 2)Много малък клирънс, това води до щети по престилката и спойлера на предницата. 3)Доста скъп въздушен филтър за този малък модел автомобил, разхода в градски условия е 10л/100 км, което не го прави доста икономичен. 4)Централното заключване прави проблеми, но това е нормално за автомобил на 12 години. 5)Стъклоповдигачите също не са благонадеждни и доста скъпо струват. 6) При авария и желание за дърпане от друг автомобил, трябва да навивате кука, която постоянно изкача поради невъзможност на резбата да удържи теглото на автомобила. Явно куката се ползва, колкото колата да се качи на платформа. Доста ограничено пространство на задния багажник. 7) Интериора е изцяло от пластмаса и се отличава с вяло качество - скърцане се чува, старее. Текстила на дамската не е от издържливите и лесно се протрива. Изключително неудобни седалки - под дамаската има някакъв ремък, които постоянно се врязва в кръста на водача. Коланите не се прибират и остават да висят, което дразни. 8)Лаковото покритие след 10 година започва да се люпи. 9) Теромостат се сменя на 100 000 км, която го прави също консуматив. Може да се кажи, че тези проблеми съпътстват и други марки автомобили на тези години от групата на VAG. Като най-дразнещ проблем изпъква притрисането на двигателя и постоянното му угасване. Предимствата са ниския данък, не гори масло, малкия размер гуми 175/70/R13 и компактните размери. Равносметката е, че повторна покупка на автомобил Seat, не бих направил както и на сродни на него марки като VW Поло, Голф, Ауди и прочие.
Снимки
Seat Ibiza
0 от 500
  • #17
    4 rate up comment 0 rate down comment
    talasama ( преди 10 години )
    Имам поло 2001, АКК, същите проблеми, обикалям по сервизите и си отивам с проблема. Повдигачите на стъклата, ключалки на вратите, бобина с комутатор(пластмасата се пука), темп.датчик. Гасне студена след престой, най вероятно е от дросел клапата с електронна газ(стъпков мотор и клапа в един модул). Не препоръчвам покупката на тези модели, поло или ибиза, твърде много дефекти и проблеми и харчат, като за световно за малка градска кола. Пълен ***!
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    hawkeye ( преди 10 години )
    ами ще пробавам
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Petar ( преди 10 години )
    Значи имам същата Ибиза ,най-честият проблем са оборотите на студен двигател,това не беше смяна на ламбда сонда това не беше сменяване на свещи и какво се оказа на края МНОГО ХУБАВ БЕНЗИН ИМАМЕ БРАТЛЕТА,ОТ КАКТО СЛАГАМ САМО 98 ECTO КОЛАТА ЗАБРАВИ КАКВО Е ДРУСАНЕ СУТРИН ЬДАВАМ ВИ ГАРАНЦИЧ 1000% СИГОРА.
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    SDI ( преди 10 години )
    Карам ибиза но предния фейслифт 1.9 сди от 2006 година до днес и немога да споделя твоите проблеми. Общо взето при навременна поддръжка на консумативите не би трябвало да има проблеми (лично наблюдение) За стъклоповдигачите не мисля че ремонта е скъп....поправка с 2 години гаранция-60 лева при 50лв за цял механизъм втора ръка. Разхода също не мисля че е висок...софийско каране..6.2/100
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    термостата се сменял на 100 000 км ,и било проблем за модела .
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Карах една такава 1.9ТДИ - направи ми впечатление, че дооста върви! И ми казаха, че харчела малко. Иначе си е дървенце, както всички коли в този клас.
  • #11
    5 rate up comment 3 rate down comment
    ibiza ( преди 11 години )
    Като цяло колата не е лоша според мен. Просто кола която струва 10хил. евро нова не е направена да се кара като семейна кола 15 години. Не е като ладите едно време ;) Иначе нисък клас кола, купуваш, караш си я в града 6-7 години и продаваш. За такива цели е идеална. Дизела гори 4.5/100 извънградско и 6.5 градско в софия
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ibiza ( преди 11 години )
    По принцип за тази ибиза по добре да вземеш 1.9TDI двигателя. Хем по върви, хем по малко проблемен. Иначе интериора наистина е доста зле и е неудобна колата като цяло. Аз карам такава ибиза сега, взех я на старо и нямах проблеми няколко години. Последната година и половина - постоянни проблеми със спирачките на всички колела, повдигачите на прозорците, дръжките на вратите се изпочупиха като замразнат и като пробваш да отвориш.... какво ли не.
  • #9
    10 rate up comment 0 rate down comment
    hawkeye ( преди 11 години )
    Дай боже,повече тестове на нови автомобили да се качват и да стават достояние на публиката. Лично за мен един нов автомобил, от която да е марка е замислен така, че да се печели от него не само от директната му продажба, а и от продажбата на консумативи и резервни части. За съжаление все повече компоненти на автомобила се позиционират като консуматив. В случая със Сеат посочените проблеми и при новите модели се повтарят, поне от това каквото виждат от форума на марката.
  • #8
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Naposleduk se poyaviha niakoi testove s realni otsenki-mnogo dobre. Imah Golf 3ka. Temperaturniyat datchik i termostata naistina biah konsumativi. Pregriavashe mi, pravih glavata na dvigatelia, izgoria benzinovata pompa, omasliavashe redovno. I hodovata chast ne beshe super zdrava. Ne sum dovolen. Pisha obektivno, a ne da opliuvam markata.