Вход   Регистрация

Нисан Примера/Nissan Primera

Нисан Примера/Nissan Primera

+ богато серийно оборудване, голям багажник, сравнително чисти отработени газове - ограничено пространство, груби мотори, голям кръг на завъртане, ниски облегалки за главите

  История на модела
9/90 Представяне на модела като наследник на Блубърд. Варианти: седан с 4 врати и хечбек с 5 врати, както и комби. 1/95 Подобрения в модела, възможност за два еърбега 9/96 Смяна на модела при лимузината, комби версията - преработена. Мотори: 1.6 литров с 90 к.с., 2.0 литров с 115 или 130 к.с., а като GT с 150 к.с., турбодизел 2.0 TD с 90 к.с. 1/98 Моделът е преработен 6/98 Ново комби 9/99 Фейслифт, нови 1.8 литров бензинов мотор с 114 к.с. и 2.0 литров бензинов вече с 140 к.с. Спирачен асистент и странични еърбегове отпред серия 1/02 Смяна на модела В началото на 90-те Примерата беше голям хит, после се устреми към средната статистика. От гледна точка на дизайн автомобилът е по-скоро "сива мишка", но разполага с множество скрити стойности. С представянето на модела Нисан се наложи като константна величина в средния клас. Още една крачка напред представлява смяната на модела през есента на 96 г. Седанът и хечбек версиите бяха сменени, а комбито - Traveller (на старата база) остана до средата на 98 г. в програмата. Последни съществени промени в първия модел: От началото на 95 г. автомобилът предлага два еърбега серийно.
Въпреки външната прилика с първата Примера, представеният през 96 г. вариант е базиран на нова платформа. Моделът предлага и сериозен напредък от гледна точка на пасивната безопасност. Благодарение на подобренията в аеродинамиката на автомобила намаляват сериозно шумовете, причинени от въздуха, които бяха сериозно критикувани при първия модел.
От гледна точка на шасито по-новия модел също трупа сериозни точки. Задната ос е технологично подобна на тази при топмодела на Нисан - Максима, което подобрява поведението на пътя значително. Нивото на оборудване също е на ниво: ABS и серво са серийни.
Смяната на модела от 96 г. разшири значително и гамата на моторите. Заедно с двата бензинови, взети от стария модел, но модифицирани 1.6 и 2.0 литра се появи и двулитров турбодизелов мотор, а от 97 г. и мощната 150 к.с. версия GT. Най-масово се продаваше двулитровия бензинов мотор с 115 коня. Другата алтернатива на пазара втора ръка е също често срещания базов 1.6 литров мотор. 90-те коня на базовия мотор са достатъчни за тежестта на купето, а разходът е доста нисък. Икономичността е и най-голямото предимство на Примера TD, който обаче вече в сравнение с дизелите с директно впръскване си е за старо желязо.
Най-често срещани повреди:
Горивна система: дефектни електрически горивни помпи, както и проблеми с техните релета от 97 г.
Дефекти в предната ос, скъсани жила на съединителя, дефекти на съединителя
Електрика: често срещани дефекти на фарове и мигачи, дефектни генератори и акумулатори, проблеми със стартера
Каросерия: лошо напаснати врати, тракащи прозорци, дефектни уплътнения на вратите, проблеми с централното заключване.  
 
Реклама  


Купи Nissan

  • Nissan Micra CC

    6999 лв.

    дата на произв. - януари , 2006 г., пробег - 97000, С.к - Ръчна, цвят - Светло син

  • Nissan Almera ДИЗЕЛ КЛИМА

    3700 лв.

    дата на произв. - ноември , 2002 г., пробег - 145000, С.к - Ръчна, цвят - Сребърен

  • Nissan Micra 1.5dci на части

    11 лв.

    дата на произв. - юли , 2003 г., пробег - 0, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно син мет.

  • Nissan Micra 1.2 на части

    11 лв.

    дата на произв. - януари , 2009 г., пробег - 0, С.к - Ръчна, цвят - Червен

  • Nissan Almera 1.5dci-Navi

    4200 лв.

    дата на произв. - октомври , 2004 г., пробег - 142000, С.к - Ръчна, цвят - Син

  • Nissan Almera 1.8 METAN

    3900 лв.

    дата на произв. - септември , 2002 г., пробег - 169000, С.к - Ръчна, цвят - Светло син

Виж всички обяви

Коментари ( 28 )

Напиши коментар Влез

от: shekspir ( преди 2 години )

karam NISSAN PREIMERA 1992g 16V 85KW,vsi4ki ekstri bez kojen salon,luda kola na 18000 km smenqm maslo nemi gori i kapka karam s maslo castrol magnatec 10w40,smenih dosta koli ,no kato tazi sam nqmal,udarih kartera i toi oprq na cetkata, 13 km karah s sveta6ta lampa na masloto za6toto ne ka4va6e maslo, i nehvarli dvigatelq. Kazvam tova sa unikalni koli,i nikoga nqma da si kupq druga. ve4e imam s neq 60000 km i nesam smenql ni6to samo gumi. mnogo zdravi koli sa tova.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: C5 HDi ( преди 2 години )

Колега, уточни модела на "предишната ти френска кола", че ми стана много интересно... Седем години карах ксантия и съм сменил два пъти биалетки и един път сфери, за почти три години на C5 съм сменил само една крушка H7... Не се заяждам и не ме разбирай погрешно, Нисан на мен лично много ми харесва и ако не съществуваха хидропневматични Ситроени, може би щях да карам Нисан, нищо че возят значително по-дървено.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Абе... II ( преди 2 години )

По уличките често ми се налага да свиркам на пешеходците защото хората просто не чуват че идва кола. На път като спреш климатика чуваш единствено гумите как се търкалят по асфалта. 10 000 километра до тук - смених масло, филтри, накладки (профилактично) и това е. При същото каране и дупки предишната ми (френска) кола щеше да е ремонтирана поне 4 пъти.
Автора можеше поне да се качи. Щеше да знае че неудобството е по-скоро сравнително твърдото возене и седалки
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Абе... ( преди 2 години )

Груб, груб, колко пък да е груб тоя мотор? С 1.8 бензин съм. На газ-спирачка всеки ден през София с 12-годипна кола разход 6-7 със се климатик. Хората с много по-малки и нови коли се радват като е под 10 по същия маршрут. Причината - грубо интелигентния инжекцион заради който рядко се случва да вдигаш над 2000 оборота (май само като се налага да свия в огледалото поредния "забързан" WV-аджия). Единственото нещо на старо с по-интелигентен двигател е Мицубиши Каризма
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: jsnqkshf ( преди 3 години )

lgO7pi , [url=http://oqroxidwbtuj.com/]oqroxidwbtuj[/url], [link=http://mpojjbqshver.com/]mpojjbqshver[/link], http://vlmqfqhxnnuj.com/
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 0  Отрицателни: 1

от: sawkauxqab ( преди 3 години )

DlDd4W <a href="http://yuuhvpiybrcj.com/">yuuhvpiybrcj</a>
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 0  Отрицателни: 1

от: zgwjblbmydt ( преди 3 години )

H6vCHn <a href="http://ntlhnixmfthh.com/">ntlhnixmfthh</a>
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 0  Отрицателни: 1

от: Leatrix ( преди 3 години )

Keep these articles conimg as they
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 2

от: dadf ( преди 3 години )

nisanite sa SUPER
a
Отговори
 
+5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 0

от: Rumen ( преди 3 години )

karam ve4e blizo 3 godini Nissan Primera 98g. 1.6 16v - 100konq strahotna mashina nqmam oplakvane golqma ,komfortna dosta purgava v predvid s tegloto na kupeto i zdrava sreden har4 10 (grubo kazano 10 )
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: japan ( преди 4 години )

Imam 2003 Altima 2.5S. Bez zabelejki. Ot 14 godini karam samo made in Japan, prosto ne moga da se re6a da si kupja kakvoto i da e nemsko po-staro ot 5 godini. Subaruto sa6to e jelezen avtomobil, ako ne be6e malko po-spetcifi4nata podrajka. Imam i VolVo V40 i sa6to sam dovolen.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 0

от: miro psishara ( преди 5 години )

аз имах стар нисан на втора вдигаше 150 1.8 много варвеше ниама бмв нито голф gti като запо4не да пели гумите на първа и на втора седеше на едно миасто 4ак на трета тръгва.Много баров4ета съм разплакал.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 13  Отрицателни: 2

от: bently_to ( преди 6 години )

Awe hora az imam Nissan Primera 95g.-115 konq.Nqma po stabilna ma6ina.Mnogo varvi nikakav 6um ot dvigatelq kato vdigna kapaka si li4i 4e vsi4ko e podredeno-dvigatel,kazan4eta,akumulatora,vsi4ko e pregledno...vse pak qponska rabota.A za varvene da ne govorim nito GOLF,nito BMW,nito OPEL...Na toti motor trudno ima koi da me bie osven ako nqma nqkvi podobreniq.Na parva pravi 80 km/h.Li4no sam go probval.I mi palni kilometraja-220 km/h.SAMO NISSAN.A noviq Nissan GT-R 6te razbie vsi4ki drugi AMATIORI.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 10  Отрицателни: 0

от: WBA ( преди 6 години )

От 6 години карам само Нисани.Алмери ,Примери ,Максима,Терано ,Патрол. Карал съм всякакви автомобили но мисля че за нашите пътища само Японските стават ,в отделни случаи някои немски.По Нисаните досега освен консумативи други ремонти не съм правил.По спартански са от повечето автомобили но здравината на купе,двигатели и окачване си казват думата.Просто Японците като пражят нещо го пражят като хората. Това е.
Отговори
 
+16
 

Положителни: 16  Отрицателни: 0

от: ico ( преди 6 години )

az imam primera 94g karam nqmam nikakvi zabelejki predi karah opel rqpa da qde!!!ve4e samo qponsko bate,1.6 motor no varvi pove4e ot vseki golf gti-probval sm go!nqma druga za mene!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: nissan ( преди 6 години )

За проблема на Данаил виж http://www.nissanbg.com/forum там има доста хора които може да ти помогнат.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: nissan ( преди 6 години )

За проблема на Данаил виж http://www.nissanbg.com/forum там има доста хора които може да ти помогнат.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 2

от: Skyline ( преди 6 години )

Това, че моторите били груби направо ме разсмя. Просто не коментирам...
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: Skyline ( преди 6 години )

Това, че моторите били груби направо ме разсмя. Просто не коментирам...
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: данаил ( преди 6 години )

имам примера 2.тд 2001 колата е такси първият коментар от преди 2 години е мои .и така имам проблем колата ми гасне при подажане на рязко газ и ждигна разхода и не е пъргава ако на ниакои му се е случвало нека каже че вав всеки сервис ми казват различно.иначе тожа е парвиат проблем на колата а тя е на 667хилиади км от400 хил е такси
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Iv ( преди 6 години )

Awe hora imam primera ot 130 000 realni sega e na 210 000 za tva koeto sam minal samo remyci rolki i ni6to sega mi predstoi smqna na amortiosiri kofti im e cenata :( nz koi e gledal ama po taq kola ni6to ne pipano drugo ot kakto e izleznala a 6to se otnasq do motora nqmam zabelejka s 2.0TD sam dyrpal BMW 520i zatova 4e nevijdam kade e kup4inata jelqzo razhod spored karaneto s 90km izvyn gradsko mi e padal na 4.7 a sys 150 km/h postoqnno na 6, a priqtel s 2.0 benzin 8 gas mu gori toi prodava koli i kaza 4e drugo kola osven nissan ve4e nqma da kara
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: bobo ( преди 6 години )

abe imam nisan 93 godina karam ja 8 godini ako 6tete viarvaite no ne sam ja pipnal osven maslo naklatki i vazdu6en filtar,tova e super ma6ina,1.6 e ama sam i digal 220km.nadali 6te karam druga kola osven japonska.nemskite voda da im nosat.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: Mitko ( преди 6 години )

xxx
бате доста ти е смешно изказаването за голфаджиите
аз лично карам голф но смятам че примерата е доста хубав автомобил който в никакъв случай не е за подцеяване
а голфаджиискте мнения идват от е такива селтаци като теб дето си мислят че щом караш голф значи си селянин
просто това е автомобил наложил се със здравината си пъргавоста си и какво ли не още
Отговори
 
+1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 3

от: TopGear ( преди 6 години )

Нямам личен опит от този автомобил, но съм чувал само положителни неща.Ще си позволя да припомня,че при излизането си през 1996-а год. двулитровия дизелов двигател с 90 к.с печели наградата за двигател на годината и до последния произведен автомобил остава без промяна.Странно е защо тези автомобили се подценяват така.Всъщност това е най-логичния избор за семейна кола до 10 000 лв.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: xxx ( преди 6 години )

Тази статия е писана от някой /голфаджия/ дето никога не е карал истинска японска кола!!!
Отговори
 
+8
 

Положителни: 9  Отрицателни: 1

от: Чичо Пачо ( преди 6 години )

Кои са тия груби мотори?
Откъде ги измисляте тези простотий?
Неграмотници... = журналисти!
Какво им е грубото на моторите?
SR20DE това груб мотор ли е?
- с верига;
- 130, 140, 150hp ...;
- 300 000 км без ремонт;
- много тих, мощен, безпроблемен и пъргав...
Отговори
 
+8
 

Положителни: 9  Отрицателни: 1

от: нисанчев ( преди 6 години )

ама то май всички нисани след 98 са доста здрави и направо не е за вярване що ги пренебрегват за сметка на германските автомобили !!!
Отговори
 
+10
 

Положителни: 12  Отрицателни: 2

от: danail ( преди 6 години )

karam primera 2.0td 2001g kolata e taksi izminal sam 180.000km v momenta e na 345.000km bez nikakav remont.samoremaci rolki nakladki(konsumativi) niama kakvo da spomena za tazi kola tia niama 4upene
Отговори
 
+8
 

Положителни: 13  Отрицателни: 5


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising