Вход   Регистрация

Тойота Корола/Toyota Corolla

Тойота Корола/Toyota Corolla

+ първокласна изработка, много висока надеждност, добро общо ниво на комфорт, нисък разход - слаби мотори, дълги скорости

  История на модела
7/92 Представяне на новата генерация на призвеждания от 66 г. модел. Мотори: 1.4 литров с 88 к.с., 1.6 литров с 114 к.с. и 1.8 литров дизел с 67 к.с. 8/93 Нов мотор: 2.0 литров дизел с катализатор и с 72 к.с. 5/95 Два еърбега серийно, нов 1.4 литров бензинов мотор с 75 к.с. 7/97 Смяна на модела. Четири варианта на каросерията: компактен автомобил с три врати, седан с четири врати, хечбек с пет врати Liftback и комби. Мотори: 1.4 литров вече с 86 к.с., 1.6 литров вече с 107 к.с. и 2.0 литров дизел с 72 к.с. 1/99 Представяне на спортен модел Корола G6 с 110 к.с. мотор и шестстепенна ръчна скоростна кутия, само за версията с три врати 2/00 Фейслифт. Нови мотори 1.4 литров бензинов с 96 к.с. и турбодизелов 2.0 D-4D с 90 к.с.   1/02 Смяна на модела Не им е лесно на моделите, които често са давани за пример. Те могат почти всичко, но не са любимци. Според Тойота, Корола е най-продаваният автомобил в света. От появата на модела през 1966 година са продадени над 25 милиона екземпляра, което е повече от окончателно спрения през юли 2003 VW "Бръмбар". При Корола обаче вече абсолютно нищо не напомня за модела от 66-та. Има един пункт, по който Корола със сигурност е изпреварила както VW Бръмбар, така и неговия наследник - никой не е по-надежден от Корола. Статистически погледнато вероятността шофьор на Голф да се нуждае от пътна помощ е три пъти по-голяма от тази при Корола. При моторите правят впечатление сравнително високите технически данни. След 97 г. базовият мотор е 86 коня. Субективно погледнато остава впечатлението, че мощността не е достатъчна. Причината е, че конските сили са "изцедени" от 1.4 литров мотор и по тази причина са нужни високи обороти, за да бъдат усетени. Това означава прилежна работа със скоростния лост, който за щастие функционира леко и прецизно. Спортната версия G6 даже разполага със шестстепенна скоростна кутия, а конските сили под капака са 110 - толкова колкото в първия Голф GTI. Воланът е много точен, а настройките на шасито разкриват при по-спортно каране високи резерви. 2.0 литровият дизелов мотор в програмата от 97-98 г. не е много препоръчителен, защото е от старата пре-комън-рейл генерация и макар и култивиран разполага само с 72 коня. Чак след фейслифта в края на 00 г. се появи модерен двулитров дизел с достатъчните 90 к.с. От гледна точка на оборудването на купето Корола не е за пример. В базовата версия прозорците се отварят и затварят с манивела. Климатикът е серия само в най-високите или извънредните нива на модела като Cool Line, Limited и G6. Серийно от завода излизат добри седалки и шаси, което преминава неравностите по пътя сравнително меко и протестира чак при прекалено големи дупки. В произвежданият от 97-ма до края на 01 г. модел Е 11 на борда има серийно два еърбега и ABS, а от 98-ма - и странични въздушни възглавници. Еърбегове за главите или ESP не се предлагаха дори срещу доплащане. Честите фейслифтове и бързата смяна на моделите свалят цените на пазара втора ръка. Изборът на вида каросерия не е лесен при толкова много варианти. По-важно е едно - 1.4 литровия мотор с мощност 86 или 96 к.с. е по-добрият избор, независимо вида каросерия. 1.6 литровия мотор е по-некултивиран без да е кой знае колко по-бърз. Най-често срещани повреди
Мотор: повредите са рядкост, обикновено са причинени от неспазени интервали на обслужване - прегряване, поради липса на вода, дефекти предизвикани от липса на масло Електрика: редки случаи на разредени акумулатори Спирачки: ръжда на спирачните дискове и корозирали сензори на ABS-а, но отново в редки случаи Задвижване: високообортният 1.4 литров мотор предизвиква бързо износване на съединителя  
 
Реклама  


Купи Toyota

Виж всички обяви

Коментари ( 17 )

Напиши коментар Влез

от: Ники ( преди 2 години )

Двигателя ми е D4D.модел COROLLA.1.4.На 138000км,се получи виене на лагери в ск.кутия,което налага ремонт.Не го приемам за нормално да се допуска износване на толкова малки км.Моля ако някои е имал подобен проблем да сподели!Извършени са много компромиси с качеството,и извода ми е че малко е останало от истинската ТОЙОТА!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: henry19900@ до: G1
( преди 4 години )

i as imam sa6tata no as sma4kax desen preden kalnik i nemoga da namerq drug,ako si nameril molqte mi kmaji ot kade
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: G1 ( преди 4 години )

Имам тойта корола 1,3,Liftback, 92-95, супер здрава, но скоро ми смачкаха преден ляв калник и никъде няма за такъв модел, освен в Тойота, където струва колкото 1/4 от колата. Обиолих всички морги - няма. Някой да знае нещо ?, Моля !
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Dako ( преди 5 години )

Имам корола хечбек модел 2005 1.4 дизел 90 коня от една година.Много икономична за параметрите си е невероятна ускорява сравнително бързо.Навъртял съм и 25 000 километра и съм сменил един път спирачните дискове и масло на всеки 10 000 км.Невероятна кола нямям забележки.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: nabezita ( преди 5 години )

Имам Тойота корола Е-10 дизел ,върховна кола ,нямам думи и аз като колегата -познайте каква ще е следващата ми кола?
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: г.т. ( преди 5 години )

от 2004 имам корола 95, 1.3 16V и до сега съм изминал над 60 000 км. сменил съм само радиатора на парното и крушките на фаровете!!!!! познайте каква ще е следващата ми кола......
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: ivanov ( преди 5 години )

От няколко месеца карам Corolla модел 99-та година, хетчбек с двигател 1.3i, 86кс. Вече съм и навъртял около 10000 км. Колата е невероятна - минава през дупките много леко, ускорява доста бързо, управлява се изключително лесно. Ако сменяте предавките на по-високи обороти гарантирам, че няма да останете разочаровани, малката градска количка става истински лъв. И не на последно място - колата е зверски здрава. От вас се иска само да сменяте масло и гуми и да наливате бензин:)
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: mad dog ( преди 5 години )

От 11 години карам Тойота-служебна.Къде ли не е друсана по българските пътища/където дупките са повече от черните дупки в Космоса :-))/.Здрави автомобили са и това си е.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 9  Отрицателни: 0

от: pluky ( преди 6 години )

ако искаш комби 1.4 е малко :Д
поне 1.6 16 клапанов с малко стапкане на гаста отиваш по далече
но зависи и как караш
комбито е тежко и малкия мотор се товари повече и с товар ще ти харчи повече от по големия помисли
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: пловдив ( преди 6 години )

Имам ситроен ZХ 1.4 комби бензин.Доколкото знам тойота има модел със съвсем същите показатели.По-добра ли е от ситроен и какъв разход има бензиновият мотор?
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: тито ( преди 6 години )

показват много дефекти в скоростите и по ходовата част съжалявам много че си купих нова на 0км помислте и разпитайте преди да си купите
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: sayanora ( преди 6 години )

japonskite koli sa edni ot nai zdravite koli v sveta ne sa kato nemskite boklusi toyota e edin ot naj nadejdnite avtomobili
Отговори
 
+4
 

Положителни: 6  Отрицателни: 2

от: paco ( преди 6 години )

аз имам corolla e11 1,4,и съм супер доволен.
колата я взех на 180 000км.,
сега е на 200 000,
само масло съм сменял
желязна е
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: slavov ( преди 6 години )

Тойота маи ще да е новото ми возило
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: SilverBot ( преди 6 години )

АЕ86 е истинската корола
после изизат моделите с предно задвижване и маломощни двигатели
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: ivaa ( преди 6 години )

to4no takava kola iskah i sega ve4e sam sigorna che shte e tq :)
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: pazo ( преди 6 години )

dobra kola
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising