Подготвената от компаниите Hurst и Kenne Bell машина ще разполага с мощност до 1500 к.с.
Производителите на автомобили, а и други компании, използват тунинг изложението SEMA за представяне на своите проекти, които едва ли някога ще се появят в серийно производство. Има обаче и изключения, като едно от тях е този Ford Mustang с чудовищна мощност. Той е подговен от компаниите Hurst и Kenne Bell и ще излезе в лимитирана серия.
Златисто-бялата спортна кола е построена на базата на 6-ото поколение на Mustang. Цялото име на проекта е Hurst Kenne Bell R-Code Mustang, като фирмата Hurst участва с направата на скоростната кутия, докато на експертите от Ken Bell е поверен двигателят, на който е поставена турбина.
В крайна атмосферният 5,0-литров V8 мотор, работещ с 6-степенна механична скоростна кутия, освен турбокомпресор е получил още нова система за впръскване на горивото, както и нова изпускателна система. Мощността на агрегата е увеличена от стандартните 435 к.с. до 750 к.с., но това съвсем не е крайният резултат. В арсенала на Kenne Bell има още по-мощна турбина, която позволява два пъти повече конски сили – около 1500.
Любопитното е, че окачването на автомобила е почти стандартното за модела, като са сменени единствено пружините и така е намален пътният просвет. Спортната кола е получила още допълнителни аеродинамични елементи, нов преден капак, както и 20-цолови джанти. От тази машина ще бъдат произведени 50 бройки, които вече са продадени.
@none, аз 11 години карам Фиести. Последната е вече почти на 6 години и гарнцията мина отдавна. Чупене няма. Даже и изгоряла крушка все още. Всичко си е перфектно след 6 години и доста тежки зими. Първата ми Фиеста вече е на 130 000 км и също без почти никакви проблеми ако изключим често изгарящи крушки. Не си взех нова кола пак, защото старата ми Фиеста от 2011 се оказа отлична.
Форд първо трябва да си оправят качеството на колите, че новите им модели едвам си изкарват гаранцията (Фокус и Фиеста и това не могат). Явно и американците го осъзнаха това, щото продажбите им за последното тримесечие са с двуцифрен спад в САЩ. То само с патриотизъм не става явно. Според мен толкова ненадеждни коли не са правили от началото на 90-те години.
Се си мисла, че ако на една атмосферка (дори такава) просто и боднат компресор, нема се получат нещата.
предполагам че са нови бая детайли матора - бутАла, биели, лагери, съединител и прочее карантии...
Коментари ( 9 )
Напиши коментар Влезот: kris ( преди 3 месеца )
Положителни: 0 Отрицателни: 0
от: Хехехе! ( преди 5 месеца )
Положителни: 2 Отрицателни: 3
от: бъчваря ( преди 1 година )
Положителни: 11 Отрицателни: 3
от: дайте един мустанг ( преди 1 година )
Положителни: 8 Отрицателни: 9
от: 95 Aero Opel Vectra ( преди 1 година )
Положителни: 5 Отрицателни: 1
от: 95 Aero ( преди 1 година )
Положителни: 17 Отрицателни: 2
от: none ( преди 1 година )
Покажи КоментараПоложителни: 12 Отрицателни: 27
от: Един там ( преди 1 година )
предполагам че са нови бая детайли матора - бутАла, биели, лагери, съединител и прочее карантии...
Положителни: 39 Отрицателни: 2
от: Анонимен ( преди 1 година )
Положителни: 56 Отрицателни: 5