Вход   Регистрация

Ford пуска чудовищен Mustang в ограничена серия

Ford пуска чудовищен Mustang в ограничена серия
 

Подготвената от компаниите Hurst и Kenne Bell машина ще разполага с мощност до 1500 к.с.

Производителите на автомобили, а и други компании, използват тунинг изложението SEMA за представяне на своите проекти, които едва ли някога ще се появят в серийно производство. Има обаче и изключения, като едно от тях е този Ford Mustang с чудовищна мощност. Той е подговен от компаниите Hurst и Kenne Bell и ще излезе в лимитирана серия.

Чудовищно мощен Ford Mustang излиза в ограничена серия

Златисто-бялата спортна кола е построена на базата на 6-ото поколение на Mustang. Цялото име на проекта е Hurst Kenne Bell R-Code Mustang, като фирмата Hurst участва с направата на скоростната кутия, докато на експертите от Ken Bell е поверен двигателят, на който е поставена турбина.

В крайна атмосферният 5,0-литров V8 мотор, работещ с 6-степенна механична скоростна кутия, освен турбокомпресор е получил още нова система за впръскване на горивото, както и нова изпускателна система. Мощността на агрегата е увеличена от стандартните 435 к.с. до 750 к.с., но това съвсем не е крайният резултат. В арсенала на Kenne Bell има още по-мощна турбина, която позволява два пъти повече конски сили – около 1500.

Чудовищно мощен Ford Mustang излиза в ограничена серия

Любопитното е, че окачването на автомобила е почти стандартното за модела, като са сменени единствено пружините и така е намален пътният просвет. Спортната кола е получила още допълнителни аеродинамични елементи, нов преден капак, както и 20-цолови джанти. От тази машина ще бъдат произведени 50 бройки, които вече са продадени.

Снимки: SEMA
 

Реклама  


Купи Ford

  • Ford Connect 1.8 TDCI ХЛАДИЛЕН

    12300 лв.

    дата на произв. - ноември , 2012 г., пробег - 139000, С.к - Ръчна, цвят - Син

  • Ford Fiesta 1.3 ГАЗ.КЛИМА,НОВА

    4900 лв.

    дата на произв. - февруари , 2008 г., пробег - 169642, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Ford Focus 1.6TDCI EURO 4 / KLIMATIK

    5200 лв.

    дата на произв. - април , 2008 г., пробег - 111111, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Ford Focus 1.8 tddi

    2700 лв.

    дата на произв. - февруари , 1999 г., пробег - 250000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Ford Focus Titanium

    13600 лв.

    дата на произв. - ноември , 2011 г., пробег - 104000, С.к - Ръчна, цвят - Хамелеон

  • Ford Focus 1.6TDCi-EURO4

    5499 лв.

    дата на произв. - януари , 2008 г., пробег - 152000, С.к - Ръчна

Виж всички обяви

Коментари ( 11 )

Напиши коментар Влез

от: Дивак ( преди 4 седмици )

Абслолютно е суперчарджър(механични компресор) в случая 3.2 литров суперчарджър ,иначе такава чудовищна мошмост не се постига само с турбочарджър!
3.2L Kenne Bell twin-screw, liquid-cooled polished supercharger (outfitted with Kenne Bell injectors, fuel rails, a 4 1/2-inch inlet tube, and KB’s Mammoth 168mm throttle-body) that, with just 10 psi, boosts the 5.0L Coyote motor’s stock, albeit respectable, 435 hp to a very impressive 750 ponies (at the engine) with California-spec 91 octane fuel.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Веско ( преди 1 месец )

...подозирам че става въпрос за суперчарджъри (мех.компресори), а не за турбокомпресори...
И на румънски да му кажете името, смисъла е един и същ. Увеличава налягането на подавания въздух в цилиндрите!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: kris ( преди 5 месеца )

и в крайна сметка атмосферен ли е или турбо,очевидно е с компресор,съответно не е атмосферен!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Хехехе! ( преди 7 месеца )

увреденото none дето се лангърка на некво си рено ще говори за качество! )))))
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: бъчваря ( преди 1 година )

@none, аз 11 години карам Фиести. Последната е вече почти на 6 години и гарнцията мина отдавна. Чупене няма. Даже и изгоряла крушка все още. Всичко си е перфектно след 6 години и доста тежки зими. Първата ми Фиеста вече е на 130 000 км и също без почти никакви проблеми ако изключим често изгарящи крушки. Не си взех нова кола пак, защото старата ми Фиеста от 2011 се оказа отлична.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 12  Отрицателни: 3

от: дайте един мустанг ( преди 1 година )

Дайте ми един такъв! Ако нямате от 1500 коня, дайте от 750, аз ще си го "чипна" до 1750 - със съпротивление/ако се сещате за какво иде реч/
Отговори
 
  0
 

Положителни: 9  Отрицателни: 9

от: 95 Aero Opel Vectra ( преди 1 година )

А пък аз не мисля така
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: 95 Aero ( преди 1 година )

...подозирам че става въпрос за суперчарджъри (мех.компресори), а не за турбокомпресори...
Отговори
 
+18
 

Положителни: 20  Отрицателни: 2

от: none ( преди 1 година )

Покажи Коментара
Форд първо трябва да си оправят качеството на колите, че новите им модели едвам си изкарват гаранцията (Фокус и Фиеста и това не могат). Явно и американците го осъзнаха това, щото продажбите им за последното тримесечие са с двуцифрен спад в САЩ. То само с патриотизъм не става явно. Според мен толкова ненадеждни коли не са правили от началото на 90-те години.
Отговори
 
 -16
 

Положителни: 12  Отрицателни: 28

от: Един там ( преди 1 година )

Се си мисла, че ако на една атмосферка (дори такава) просто и боднат компресор, нема се получат нещата.
предполагам че са нови бая детайли матора - бутАла, биели, лагери, съединител и прочее карантии...
Отговори
 
+39
 

Положителни: 41  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 година )

Като цяло съм фен на японските автомобили, но този мустанг си изглежда яко.
Отговори
 
+56
 

Положителни: 61  Отрицателни: 5


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising