IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-бързото BMW бе представено в Русия

Тунингованият M5 E60 развива скорост от над 400 км/ч

Най-бързото BMW бе представено в Русия

На стартиралото в Москва 6-ото международно изложение за тунинговани автомобили дебютира доработена модификация на BMW M5 E60, дело на местни тунинг-специалисти. Според тях това е най-бързият представител на баварския концерн, като максималната му скорост може да премине 400 км/ч.
Най-бързото BMW бе направено в Русия

Работата над прототипа е продължила повече от 8 месеца, като в тунинга са вложени над 200 000 щатски долара. Руският екип твърди, че по скоростни параметри машината е по-бърза от Lamborghini Gallardo и Porsche 911 Turbo. Мощността на двигателя на M5 E60 е увеличена до 640 к.с., благодарение на спортните колектори, изпускателната система SuperSprint и специалните горивни инжектори.

„Това със сигурност е на бързото BMW M5 E60 в Русия, като е построено на границата на разумното и възможното – коментира един от участниците в проекта Ерик Давидович, професионален състезател по стрийт-рейсинг. – Нарекохме я „Сянка“, защото е направена за нощно каране. Създадохме я най-вече за състезания срещу спортни мотоциклети, тъй като надпреварата с други автомобили не е интересна.“

В състезателен режим M5 E60 харчи около 30 л/100 км. Машината може да се похвали и с напълно нова мултимедия, която се подчинява на гласови команди.

Проектът обаче съвсем не е завършил – след 2 месеца прототипът ще получи допълнителен компресор, който ще достави още по-висока мощност. Но дори сега моделът демонстрира по-висока максимална скорост от M5 Hurricane RR на G-Power, който развива 372 км/ч.

Снимка: ZR

 

Тагове: bmw m5
0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    mon ( преди 8 години )
    Увеличената мощност на M5 Hurricane RR спрямо RS идва от използването на по-големи турбокомпресори ASA T1-316. Те увеличават подавания въздух в двигателя с 25% и теоретично могат да извлекат от него над 900 к.с., но инженерите на G-Power са решили да се заводолят само с 800,https://***.youtube.com/watch?v=RKeVX_6JHkkКойто разбира руски ще разбере за какво иде реч.
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Ko ( преди 9 години )
    M5 Hurricane RRs - 830 HP 800 NM 0-100 4.3s , 0-200 9.1s
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    И друго - дали някога ще мога поне да се снимам до такава кола, знам че няма да ме пуснат да се повозя, но поне една снимка за спомен - снимка която ще залепя над леглото и ще я гледам докато заспивам - поредния автомобил за който мога само да си мечтая...та ако някой от вас може да ми уреди една снимка ще му бъда вечно благодарен!
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    800кс е RR модела , но не знам с колко е по бърз. при болидите от F1 коефицента на обтекаемост може да стигне 1.0 , което е над 3 пъти повече от БМВ-то, което обаче е с челна площ около 3 пъти по гляма - ще рече че въздушнуто съпротивление на F1 и е60 е долу горе еднакво. Анонимния по долу е пълен лаик.
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Един Там ( преди 9 години )
    Анонимен, НЕ си готов - сядай...Не е срамно, да не знаеш, а е лошо, като се фукаш с това.
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    x ( преди 9 години )
    Баварец, даже е 800 не 750.
  • #10
    12 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    M5 Hurricane RS е 750к.с. и вдига 372км/ч. така че на руския екип колата може да премине 400км/ч само ако пада от кулата Останкино
  • #9
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да болида от Ф1 почти няма челно съпротивление има оптимално обтекаема форма. Но тъй като автомобила ще излети има спойлери, които да създават изкуствено съпротивление, за да го притискат на пътя. За всяка писта се правят различни настройки на спойлерите като се променя ъгъла на атака, за оптимални резултати, примерно на бавни писти има по голям атакуващ ъгъл - по голямо притискане при по ниски скорости, а на овал е с малък ъгъл - същото притискане се получава вече при скорости към 300+, за движене по права само - почти изправен. Замисли се височината на задното крило(най-високата част от автомобила) на болидите е на 52 см. а в носа е 18см. от земята. Стандартното М5 е към 1,5 метра височина. Според теб дали Болида няма доста по-ниско челно съпротивление?
  • #8
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Един Там ( преди 9 години )
    До Анонимния,Това, с почти нулевото челно съпротивление, НЕ го казвай на никой ...:)
  • #7
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ехааа по смали ***. То болид от Ф1 не може да постигне това, мисля рекорда на болид от Ф1 е 397км.ч. Естествено, болида е около 7-8 пъти по-лек, почти опрян в земята, с КЕРС става и повече коне естествено болида от Ф1 е и с най-бързата трансмисия, която сменя предавки за 1/10000 от секундата. и има предни, задни спойлери и супер дифузьори за пълно прилепване с пътя, почти нулево челно съпротивление с около 3 пъти по-високо оборотен двигател от това М5. Явно Руснаците започнаха с легендите.