IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Рено Меган/Renault Megane

+ богато серийно оборудване, сигурно поведение на пътя, високо ниво на комфорт- недостатъци в качеството на изработката, некултивирани мотори, трополене

Рено Меган/Renault Megane
 История на модела9/95 Представяне на модела. Хечбек лимузина с пет врати и купе Coach. Мотори: 1.4 литров с 72 к.с., 1.6 литров с 75 или 90 к.с., 2.0 литров с 114 или 147 к.с., както и 1.9 литров дизел с 64 к.с. и 1.9 литров турбодизел с 90 к.с.5/96 Меган Eco с особено икономичния 1.4 литров бензинов мотор с 71 к.с.12/96 Представяне на минивана Меган Scenic
1/97 Меган Classic - версия седан с четири врати4/97 Версия кабрио на базата на Меган Coach
5/97 1.9 литров дизел dTi - с директно впръскване и 98 к.с., мощността на Eco вече 75 к.с. 3/99 Фейслифт и нови 16v мотори: 1.4 литров 16v с 98 к.с. и 1.6 литров 16v с 107 к.с. Нова комби версия Grandtour
10/99 Coach и Cabriolet с 2.0 литров 16v мотор с 140 к.с.11/00 Нови дизелови мотори: 1.9 dTi с 80 к.с. и 1.9 dCi с 102 к.с.10/02 Смяна на модела, представяне на новото поколение Megane IIСилните страни на Меган са многообразието на моделите и пространството в купето. С Меган Рено изнамери рецепта, която се харесва на купувачите в компактния клас. Съставките: симпатичен дизайн, богата гама мотори и пет различни варианти на каросерия. Особено любима е хечбек лимузината с пет врати, която е сред най-просторните в компактния клас. Благодарение на вариациите на задната седалка и широко отварящия се заден капак, багажникът може да решава и по-големи транспортни проблеми. Някои от собствениците на Меган се оплакват от запарващата тапицерия на седалките и нестабилната опора за гърба, която креслата осигуряват. Критика трябва да се отправи и към качеството на изработката: разклатени седалки, липсващи изолационни кори на мотора, тракащи ламарини на катализатора. Моторите често са изцапани от течове на масло, тръбите на ауспуха се късат и пробиват лесно, а спирачките се износват бързо. Спирачната система се подобрява значително от 99 година. Два еърбега отпред са част от серийното оборудване на Меган от самото начало на производството. От 97 година на борда има и ABS. Междувременно и странични въздушни възглавници, заедно с активни облегалки за главите допълниха пакета за сигурност в Меган. Базовият мотор е икономичният 1.4 литров агрегат със 72 к.с., а от средата на 97 г. мощността му е 75 к.с. Най-добрият компромис между правенето на икономии и удоволствието от шофирането е 1.6 литровия мотор с 90 коня. Неговата хармоничност го превърна в любимец на купувачите на Меган и изтика на заден план желанието за по-мощният 2.0 литров мотор със 114 коня. Дизеловите мотори също предлагат достатъчно тяга. Всички мотори са много надеждни. Случаите на скъсани ремъци се дължат на неспазени интервали за обслужване.Най-често срещани повредиМотор: шумове от работата на коляновия вал, дефекти в мениджмънта на мотора (до 97 г.), скъсани ангренажни ремъци (97-98 г.), прегорели гарнитури на главата, прекъснати маркучи на турбокомпресора, неуплатнени маркучи по горивната система, счупени ауспуси (97-98 г.), дефектни кабели за свещите, дефектни лулиЕлектрика: проблеми с имобилайзераШаси: блокиращи ръчни спирачки, ръждясали спирачки, течове от спирачния усилвател, дефектни амортесьори
 
0 от 500