Вход   Регистрация

Skoda обнови Fabia и Roomster

Skoda обнови Fabia и Roomster

Skoda Auto публикува днес първите снимки от преминалите през фейслифт модели Fabia и Roomster.

Най-големите промени са в предната част, като модернизацията е засегнала хечбека, комби версията и варианта Scout. Обновените модели ще видим в Женева от 2 март. 



Модел 2010 на Fabia и Roomster се отличава по новата мрежа на радиаторната решетка и новата форма на фаровете, които са станали по-големи и придават визуалното усещане за по-широк автомобил. Двата модернизирани модели са и с нови джанти, появили са се и нови цветове на каросерията. 



В рамката на модернизацията на Fabia и на Roomster обаче, най-съществената промяна е в двигателите. Всички агрегати предлагани с двата модела са или модернизирани или изцяло нови за марката Skoda. Всички използвани двигатели отговарят на нормите за опазване на околната среда Euro 5. 

Базисен бензинов двигател за Fabia е 1.2 HTP преминал през модернизация. Отново ще се предлага в две версии на мощността - 44 kW и 51 kW. Следва 1.4 16V (63 kW), а използвания досега 1.6 16V (77 kW) е изваден от употреба. Вече няма да се предлага и единствената трансмисия с шест степени при Fabia/Roomster – японския автомат Aisin, продаван досега с търговското обозначение Tiptronic. 



Абсолютна новина за Fabia и Roomster е двигателят 1.2 TSI който ще се предлага в две версии на мощността - 63 kW и 77 kW. За разлика от Octaviа и Yeti, при Fabia двигателят 1.2 TSI ще се комбинира с трансмисия имаща пет степени. При по-силната версия 1.2 TSI (77 kW) ще има възможност срещу доплащане да се поръча и трансмисията DSG със седем степени и два съединителя. При нея комбинираният разход на гориво е 5.3 литра на 100 км. 



Изцяло нови са дизеловите двигатели при модернизираните Fabia и Roomster покриващи мощностите от 55 kW до 77 kW и имащи обем от 1.2 до 1.6 литра. Всички са с филтър за улавяне на твърдите частици и със системата Common Rail, при която налягането на впръскваното гориво достига 160 MPa. Вредните емисии от СО2 са под 110 г/км. 

Базисен дизелов двигател при двата модела ще бъде 1.2 TDI (55 kW), следват 1.6 TDI (66 kW) и 1.6 TDI (77 kW). Ето цялата палитра на двигателите предлагани при Fabia и Roomster, модели 2010. Бензинови : 1.2 HTP 44kW (60 к.с.) без Roomster 1.2 12V HTP 51 kW (70 к.с.) 1.4 16V 63 kW (86 к.с.) 1.2 TSI 63 kW (86 к.с.) 1.2 TSI 77 kW (105 к.с.) Дизелови: 1.2 TDI CR DPF 55 kW (75 к.с.) 1.6 TDI CR DPF 66 kW (90 к.с.) 1.6 TDI CR DPF 77 kW (105 к.с.) Серийното производство на модернизираните версии на Skoda Fabia и Skoda Roomster ще започне от април тази година. На пазара в Европа ще бъдат от края на лятото.
Реклама  


Купи Skoda

  • Skoda Octavia 1.8-125кс.

    4199 лв.

    дата на произв. - април , 2000 г., пробег - 185000, С.к - Ръчна, цвят - Сребърен

  • Skoda Octavia 4x4-2007.94x.km

    6999 лв.

    дата на произв. - февруари , 2007 г., пробег - 94000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Skoda Octavia 1,9TDI Klima

    3899 лв.

    дата на произв. - април , 2000 г., пробег - 144327, С.к - Ръчна, цвят - Виолетов

  • Skoda Fabia 1.9 SDI

    3500 лв.

    дата на произв. - юли , 2002 г., пробег - 179900, С.к - Ръчна, цвят - Зелен

  • Skoda Octavia АВТОМАТИК

    11500 лв.

    дата на произв. - ноември , 2005 г., пробег - 162000, С.к - Автоматична, цвят - Металик

  • Skoda Octavia 1,6 TD CR

    21800 лв.

    дата на произв. - юли , 2012 г., пробег - 35000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

Виж всички обяви

Коментари ( 30 )

Напиши коментар Влез

от: Stefan ( преди 4 години )

Skoda vinagi sa imali dvigateli.Tova 4e sega monirat motori VW ne gi pravi nemski koli.Da vzemem na primer predposledniq passat 1.9TDI combi.za 100hil.km davat nad 60 defekta po motora i transmistqta.tozi motor e nari4an o6te "ve4niq pacient".Zna4i toq motor montiran na Skoda,Audi,Seat se s4upi 6te si kajat hortata ebasi kakvi skapani koli.Zaradi skapaniq motor drugite marki si go otnasqt.Prosto ot VW se strahuvat da dadat zelena svetlina na Skoda zaradi vytre6na konkurenciq.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: BGRS до: X-man
( преди 4 години )

Пак не разбра, че двигателите работят на 1600 bar или това се равнява на близо 1600 атмосфери ;) Шкода имат собствени двигатели и винаги са имали. Прав си, че налягането е по-ниско, но така да плюем нещо, което още не сме виждали какво представлява като качества, е нередно.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: chavv до: chav
( преди 4 години )

Адаш, шкода е просто поделение на ФВ.
Каквото и да искат - трябва да бъде одобрено в германия.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: chav ( преди 4 години )

Не случайно преди казвах,че Шкода не трябваше да се надупват на немците и да вдигат безпомощно ръце,а да тръгнат по свой собствен път.Ето това имах предвид http://news.automedia.bg/read/9048.html Защото пред тези от линка,Шкода излглеждат нещастно-хърбаво и архаично,като клонинг-производител с грозен дизайн и символичен оборот.Сами са си виновни.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: chavv ( преди 4 години )

според мен новия дизайн е излишно натруфен и претенциозен
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: СК ( преди 4 години )

Хахх, ти да не си оня предишния КС, и понеже няма какво да кажеш пак се заяждаш. Сподели пред аудиторията като си толкова запознат устройството и начина на работа на старата техн. ПД.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: СК ( преди 4 години )

А ти яовече, ко со обясняваш, аз несъм монтьор, ако ти си, просто карам кола с такъв мотор. Не ти плащам да ми вярваш, василей
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: vasko до: СК
( преди 4 години )

яовече,колкото повече со обясняваш,толкова по-ясно става,че нямаш идея от помпа-дюза.По-добре млъкни,щото вече никой не ти вярва на измислиците.Ти си основен лаик.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: gen4o ( преди 4 години )

Abe hora kato ne vi haresva ne se oplakvaite tova sa narodni koli ,na koito ne mu haresva da ne si q vzema , a tozi koito si q kupi samo shte spe4eli ot neq !!!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: СК ( преди 4 години )

http://i.data.bg/08/05/19/962010_orig.jpg
http://i.data.bg/08/05/19/962071_orig.jpg
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: СК ( преди 4 години )

Между другата съседите до нас имат френски дизели, единият пежо 307sw 1.6, комън рейл и не го жали грам. Няма проблеми с него, но в никакъв случай не е по- тиха от моята бучаща помпа- дюза. Като я вземеш от магазина е тиха и бързо се разтрака пежака впоследствие. Другият съсед от до нас има два ситроена берлинго пак чисто нови дизел и 2 та не ги сменям за моята, те и на цена 2те са колкото нея, ама това няма значение. Та ПД-то наистина е шумен, но само когато е студен. Така че, без заяждания.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Jelqzko ( преди 4 години )

А за фейслифта на Фабиа бих казал само, че първата Фабия според мене беше и е поне 2 пъти по красива :)
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: Jelqzko ( преди 4 години )

Шкода си е много добра марка в съотношениое цена-качество и това не е нещо, което туко съм измислил. Хората са направили много класации и статистики. Дори наскоро четох мисля в Англия беше класация: "Доволен ли сте от вашия автомобил" и на първо място по скалата бяха поставили Шкода.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: СК ( преди 4 години )

И кое те кара да си мислиш, че не знам. Май ти си пешак господинчо и главата ти трака и бучи от яд, че само секъндхенд котор можеш да караш
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: КС до: СК
( преди 4 години )

Ако наистина някога беше карал помпа-дюза,или поне се беше возил,щеше да знаеш,че вътре не трака,а силно бучи.Разликата е голяма,но ти няма как да я знаеш.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: СК ( преди 4 години )

Фабията новата не ми харесва, румстъра става, добре е а супърб 2 си е супер
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: СК ( преди 4 години )

Абе незнам дали не са в час vw, щом казваш, но незабравяйте, че това си е нова кола, дори и не с най- новата технология и мирише на ново. Аз карам нова Шкода, която е с още по- старата технология на мотора- помпа- дюза, но съм доволен щото си е нова. PD- е с още по- голямо налягане на работа и вади високо кпд, за нисък разход на гориво. Е разбира се новите поколения на CR ще са все по- добри и това е целта. На мен не ми пречи, че моята трака повече, като и това е доста относително. А по темата,
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: X-man до: BGRS
( преди 4 години )

Шкода и двигатели..!!!... ти изобщо не си в час.Шкода нямат собствени двигатели.А комън рейл с 160 атмосфери се монтира още от 2003 и вече почти всички минаха на пиезо дюзи и 180 или 200 атмосфери и съвсем друга електроника.За мен няма изненада,че фолксваген пак не са в час.Те никога не са били.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: BGRS до: CDi
( преди 4 години )

Това е все едно да кажеш, че сегашните турбобензинови мотори са нулево поколение, защото работят с налягане под 1 бар, а моторите на F1 от осемдесетте години са от амнайсто поколение, понеже работят с много по-високо налягане! Запознал ли си се изобщо с двигателите на Шкода, за да твърдиш това, което си написал?
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: BGRS до: Malin
( преди 4 години )

xD Давам ти плюсче, заради оригиналното мнение, макар да не те подкрепям xD
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: AudiA4 до: NANI
( преди 4 години )

kade izob6to ni sravnqva6 s 4exite , na nas ne ni se doverqvat i koli da zglobqvame , vapreki 4e sme s tolkova nisko platena rabotna raka
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: NANI ( преди 4 години )

Много здрави машини,то като се замисля на чехите им се отдават много неща... далеч пред нас са в материала във всяко отношение :)
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: CDi ( преди 4 години )

Вярно,че дизелите са 2-ро поколение Common rail,доста разочароващо,а сега ги пускат.Разликата е голяма с 3-то поколение 1600 bar срещу 2000 bar и 5 впръсквания срещу 8.В добавка и ремъчното задвижване на валовете доказва,че това са много стари разработки на VAG,но понеже са в криза чак сега ги пускат.Другите минават на 3-то поколение,тези сега откриват топлата вода.Не ми харесват!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Х ( преди 4 години )

Вярно е за дизайна, но пък на такива цени, ако дизайна беше по-хубав щеше да се загуби смисъла от AUDI и VW. Целта е технологията на концерна, но с по-кофти материали и по-грозен дизайн, но на по-ниска цена. Засега работи!
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: ю-идън ( преди 4 години )

въпреки че и аз карам октавия 2 съм напълно съгласен с Car Fen дизайна се развали от както взеха да правят фейстлифтове ,а пък за супърба им нямам думи -прилича на ковчег,особено комбито. жалко за добрите коли осраха ги...
Отговори
 
+5
 

Положителни: 8  Отрицателни: 3

от: BGRS до: 600 hp
( преди 4 години )

160 MPa се равняват на 1600 bar, което е нормално. А за дизайна бих казал, че преди да прочета долните коментари, прочетох статията и разгледах снимките. Бях готов да напиша, че най-сетне Фабия е с оправен дизайн. За мен изглежда доста добре с тоя клюн на предния капак. Освен това и решетката привлича вниманието ми, както и маската с фаровете за мъгла. Дори Roumster изглежда доста добре в моите очи. Не задължавам никой с мнението си, но тая Фабия ми харесва!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 3

от: 600 hp ( преди 4 години )

Common rail с 160 Bar налягане.Това е второ поколение,не трето.И това са нови модели,..!!! VAG наистина са в криза.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 4

от: autoadict ( преди 4 години )

Прилични, не лоши коли с добър баланс цена-качество.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 13  Отрицателни: 1

от: Car Fen ( преди 4 години )

Колите са добри, но трябва да пребият тъпите им дизайнери. Супер грозни коли. Особено онова недъгаво Фабия Комби хахахахахахахахахахаха
Отговори
 
+13
 

Положителни: 14  Отрицателни: 1

от: RS1600 ( преди 4 години )

Шкода правят много читави коли, особено за парите си, ама с тия опулени грозотии не знам за къде са.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 15  Отрицателни: 2


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising