Вход   Регистрация

Шкода Фабия/Skoda Fabia

Шкода Фабия/Skoda Fabia

+ качествена изработка, удобни седалки, добро поведение на пътя, висок стандарт за сигурност, комфортно окачване- лоша видимост, шумен дизел, евтини материали в интериора

  История на модела 12/99 Представяне на модела. Компактен хечбек с пет врати. ABS и четири еърбега са серия в повечето нива на оборудване. Мотори: 1.0 литров с 50 к.с., 1.4 литров с 68 к.с. и 1.4 16v с 100 к.с. Дизел: 1.9 SDI с 64 к.с. и 1.9 TDI турбодизел с 100 к.с. 4/00 1.0 литровият мотор е спрян. 1.4 бензин вече с 60 к.с. Още едно ниво на мощност: 1.4 16v вече и с 75 к.с. 11/00 Нова каросерия - версия комби. Нов мотор: 2.0 литров бензинов с 115 к.с. 4/01 Нова каросерия - версия седан с четири врати. 8/02 Нов базов мотор: 1.2 литров трицилиндров с 55 к.с. 9/03 Нов мотор: 1.4 TDI с 75 к.с. и Фабия RS с 1.9 TDI с 130 к.с. Който може да сравнява цените и да смята бързо ще забележи, че Фабия е по-доброто Поло. В рамките на концерна отдавна се говори, че Шкода прави по-добрите Фолксвагени. Фабия се произвежда в супермодерната фабрика в Млада Болеслав, недалеч от Прага. Кристално чистата изработка на каросерията се набива веднага в очи. Детайлите пасват идеално един с друг, вратите се затварят тихо и прецизно. Що се отнася до моторите, във фокуса на клиентското внимание са турбодизелите с популярното означение TDI. По ниското бръмчете може да се отгатне, че от гледна точка на култивираност конкуренцията вече предлага и по-добри. Двата бензинови мотора 1.4 с мощност 60 или 68 к.с. се базират на стара чешка собствена разработка, докато по-мощните са идентични с тези на VW Поло или в случая на 2.0 литровия с 115 коня на VW Голф. В града Фабия се кара лесно, има кръг на обръщане 10.8 метра, което в комбинация с лекия волан й спечелва славата на много маневрен автомобил. В извънградско каране чехът също се представя много добре. Окачването реагира на неравностите по-пътя без да люлее каросерията и пасажерите. Автомобилът позволява прецизно каране и изненадващо висока скорост в завоите. Поднасянето на предните колела към външния ръб на завоя поставя границата. В купето има достатъчно пространство, отпред свободата на движение е неограничена, дори отзад двама възрастни се чувстват добре. Благодарение на възможността на волана да се настройва вертикално и аксиално шофьорът бързо намира удобна позиция. Много приятни са и всички управления в салона - воланът, превключването на предавките и всички останали инструменти по таблото се движат с онази лека прецизност, която различава качествената работа от евтиното отбиване на номера. Багажникът на хечбек модела е приличен, но версията седан представлява направо пространствено чудо. Комбито е малко разочароващо от гледна точка на багажника. Желаният размер се получава едва при сваляне на седалката. Нивото на сигурност е високо. ABS и четири еърбега са част от серийното оборудване в повечето модели (оборудването е сведено до минимум в евтините версии като Junior). Спирачките са силни, каросерията е стабилна и е доказала защитното си действие в много краштестове. Разходите са най-хубавото нещо при Фабия, особено като става дума за бензиновите мотори. При TDI трябва да се смята добре, дали скъпото обслужване няма да стопят предимството от разхода на гориво. Важно е да се знае, че турбодизелите при Фабия покриват еконормата Евро 3, докато същите мотори при Поло покриват Евро 4. Фабия е пълноценен малък автомобил, който покрива отлично нормативите във всички дисциплини: от градско каране на малки отсечки до дълъг път. Освен това отличните настройки на шасито осигуряват и голяма доза удоволствие от управлението.       Най-често срещани повреди Електрика и електроника: смущения в мениджмънта на мотора, дефектни или със скъсани ремъци генератори, изгорели моторчета на чистачките, не работещи електрически стъкла Задвижване: дефектни или износени съединители    
Реклама  


Купи Skoda

  • Skoda Octavia Comfortline-Ful

    17300 лв.

    дата на произв. - март , 2010 г., пробег - 112054, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Skoda Superb 2.5TDI-163ps

    7300 лв.

    дата на произв. - октомври , 2003 г., пробег - 163000, С.к - Автоматична, цвят - Т.зелен

  • Skoda Fabia 1.4TDI UNIKAT

    6477 лв.

    дата на произв. - февруари , 2006 г., пробег - 1, С.к - Ръчна, цвят - Светло син

  • Skoda Octavia

    11 лв.

    дата на произв. - август , 2000 г., пробег - 128000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Skoda Fabia 1.2

    6950 лв.

    дата на произв. - февруари , 2008 г., пробег - 63000, С.к - Ръчна, цвят - Светло син

  • Skoda Felicia 1.9D-64k.c.

    1999 лв.

    дата на произв. - февруари , 1999 г., пробег - 175300, С.к - Ръчна, цвят - Т.зелен

Виж всички обяви

Коментари ( 3 )

Напиши коментар Влез

от: dani до: Diego
( преди 4 години )

Покажи Коментара
az se dvoumjq mejdu skoda fabia i suziki swift
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 0  Отрицателни: 6

от: Diego ( преди 5 години )

Vsichko tova koeto cheta, mi haresva i az shte si kupq shkoda fabia. Za tezi pari prosto sa N1. Bravo na chehite.
Отговори
 
+16
 

Положителни: 16  Отрицателни: 0

от: Dokomentalist ( преди 5 години )

Skoda Fabia e strahoten avtomobil za
cenata si-nov ot okolo 15000lv.
Az imam s 1.2 motor 3 cilindra,2006g., minal sam 26000 km.
i zasega samo maslo sam smenql.Dosta
priqten za karane,sravnitelno komforten,nisak razhod i eftini 4asti za nova kola(za opel za v pati
po skapi)
Отговори
 
+6
 

Положителни: 9  Отрицателни: 3


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising