Вход   Регистрация

Тойота Карина/Toyota Carina

Тойота Карина/Toyota Carina
 

+ много високо качество на изработката, достатъчно пространство, голям багажник, сигурно поведение на пътя, висока надеждност- шумни мотори, твърдо окачване, дефицити в обородуването за сигурност

  История на модела
1/84 Представяне на модела в Европа 4/88 Смяна на модела 2/89 Liftback 2.0 GLi, представяне на комби 1.6 Xli
2/90 Нови мотори: 1.6 литров с 98 к.с. и  2.0 литров с 121 к.с., двата с 16v техника 5/92 Смяна на модела: Карина Е, по избор хечбек или седан. Мотори: 1.6 литров с 107 к.с., 2.0 литров с 133 к.с. и 2.0 литров GTI версия с 158 к.с. 3/93 Нова комби версия 3/95 Нови мотори: 1.6 литров с 99 к.с., 1.8 литров с 107 к.с. и 2.0 литров с 175 к.с. Еърбег за водача серийно 2/96 Фейслифт. 2.0 литровия мотор вече с 126 к.с., 2.0 литров дизел с 83 к.с., еърбег за мястото до водача серийно 1/98 Смяна на модела. Представяне на Авенсис Автомобилът с дамско име всъщност е много твърд юначага. Добре е, че предшественикът на Авенсис още може да се намери на пазара втора ръка, защото е изключителен тип. Девет от десет шофьори на Карина са много доволни и биха купили същата кола отново. При статистиките на пътната помощ, както и при контролните прегледи в сервизите Карина има изключителна репутация - повредите и дефектите са нещо непознато. Японецът изминава безпроблемно стотици хиляди километри. Един поглад под капака на мотора показва, че въпреки заобления дизайн, Карина не е вчерашна. От много години там се монтират икономични Magermix мотори с обем 1.6 и 1.8 литра. Благодарение на пестеливото изразходване на горивната смес, разходът на тези агрегати може да бъде държан под 8 л/100 км. По-спортно настроени типове ще са по-доволни от представения през 92 г. 2.0 литров мотор, който харчи само малко повече. Неговите 133 коня и 16v технология ускоряват тежката Карина до над 200 км/ч, което трябва да е достатъчно, защото най-мощният мотор с 175 к.с. има склонност към прегаряне на гарнитурата на главата. Поведението на пътя е безупречно, но все пак при пълно натоварване и в завои е добре да се проявява по-голямо въздържание, за да не поднесе задницата. Карина се предлагаше традиционно в три варианта на каросерии. И трите предлагат достатъчно пространство за пътници и багаж. Последната генерация на Карина, която не само се произвежда в Европа (Бърнастън, Великобритания), но е и разработена в Европа, е много просторна, има предостатъчно място за пет човека. Пък и кой се притеснява от скучната сива пластмаса по арматурното табло, ако управлението и инструментите никога не създават проблеми? Малко лукс осигуряват електрическите стъкла, централното заключване и други подобни детайли, които са част от серийното оборудване от версия GLi нагоре. Електрическите машинки не отказват, докато акумулаторът е в ред. Батерията впрочем е една от малкото слабости на Карина. По отношение на пакета за сигурност трябва да се подхожда по-внимателно, защото не всички Карина имат серийно ABS. От 94 г. на борда има един, а от 96 г. - два еърбега. За онези, които навъртат много километри, е важно да се знае, че единственият дизел в Карина е тромав и шумен. Това е идеалният автомобил за любителите на непретенциозното придвижване. Рисковете от ремонти са много малки, версията комби е практична. Единственият проблем е да се намери на пазара. Най-често срещани повреди
Мотор: редки случаи на скъсани ангренажни ремъци, единични случаи на прегорели гарнитури на главата Електрика: дефектни ламбдасонди, повреди в главния електрически кабел, дефектни стартери, ключът за стартера заяжда Спирачка: неравномерно действие на ръчната спирачка Каросерия: неуплътнени прозорци, тракащи шибидаси  
   
Реклама  


Купи Toyota

Виж всички обяви

Коментари ( 7 )

Напиши коментар Влез

от: CARINA ( преди 3 години )

Забравих да добава чв по тих дизел от тези години няма.Европейския дизел е къде къде по-шумен.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: KARINA ( преди 3 години )

АЗ,Карам карина от 97г. комби. 2.0 Турбо Дизел 83к.с. И искам да кажа че хич не е тромава много бързо набира и турбото я правви луда .много качествена кола.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: цоката ( преди 7 години )

анонимка с карина, има и 7А-ФЕ 85кв.(115к.с.)
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: quiksilver ( преди 8 години )

става дума за мотора който слагат и на селика! до 93 той е 156 коня, но после го правят 175, при модела с 4 фара
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Анонимка с Карина ( преди 8 години )

В статията има малка грешка със стартирането на модела Карина Епсилон базовия 1.6 литров мотор е не с 107 к.с. а с 115 к.с. които с появата на мотора LeanBurn са редуцирани на 107 к.с.
И не се сещам кой е мотора със 175 коня.
Моторите по кодове са
4A-FE - 1.6 (99/100;107;115 к.с.)
7A-FE - 1.8 (107 к.с.)
3S-FE - 2.0 (133;126 к.с.)
3S-GE - 2.0 (156 к.с.)
2C - 2.0 дизел
2C-T 2.0 турбодизел

Иначе уникално здрав и лесен за обслужване автомобил.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: acerbiss ( преди 8 години )

kolata e perfektna dosta e stabilna i sigurna izprobval sam q ve4e no problema i e 4e mn trudno se namirat 4asti osobeno za he4bek
Отговори
 
+5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 0

от: a.m.o. ( преди 8 години )

za mene druga kola niama ,imal samc corola ,tercel,avensis carina 2,carina e-esteit,poslednata e nezamenima obicham toyta
Отговори
 
+11
 

Положителни: 11  Отрицателни: 0


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising