Вход   Регистрация

Nissan Terrano II / Нисан Терано 2

Nissan Terrano II / Нисан Терано 2
 

+ солидна изработка, добро пътно поведение, комфортно окачване. - тясно вътрешно пространство, недостатъци в сигурността, жадни мотори, колебливи възможности извън пътя, високо ниво на шум.



История на модела:

07/93 Представяне на модела. Купе с три врати. 2,4-литров бензинов двигател със 124 конски сили и 2,7-литров дизел с мощност 100 к.с.

10/93 Представяне и на версия с пет врати. Моторите остават същите.

06/96 Моделът е обновен. Въздушна възглавница за шофьора серийно. 2,4-литров бензинов двигател с мощност 115 к.с. във версията с три врати и 118 к.с., в този с пет врати, 2,7-литров дизелов двигател със 125 коня.

05/02 Фейслифт. Вече няма бензинови двигатели, остава само 3,0-литров турбо-дизелов мотор със 154 конски сили.

12/04 Моделът е спрян от производство.


Nissan Terrano II, след 2002 година.

Nissan Terrano II – автомобил за удоволствие или офф-роудър? Той може да бъде и двете. Поради тесния му и висок профил, доста хора не го приемат на сериозно, но той се е доказал. Сравнително удобен е в градски условия, освен това предлага възможност за теглене на ремарке до 2300 килограма при късата и 2800 кг при дългата база . Багажникът му предлага много място, което може да се трансформира в допълнителна седалка за двама.



Nissan Terrano II, дълга база, произведен през 1993 год.

Двигателите не предлагат завидна динамика. Усеща се липсата на директно впръскване на горивото при 2,7-литровия дизел, защото разходът му е колкото при бензиновия му конкурент. За сметка на това обаче, предлага висок въртящ момент.

Още повече тяга дава 3,0-литровият турбо-дизел, вграждан след 2002 година. Окачването е комфортно за пасажерите, въпреки че седалките не дават достатъчно опора.



Nissan Terrano II, къса база от 2000 година.

Ако смятате да ползвате Terrano II за автомобил за работа или за да теглите тежки ремаркета, дизеловите двигатели са правилният избор за вас. За съжеление, еквивалент на този модел в гамата на Nissan все още няма.


Най-често срещани повреди:

Електрика: дефектни стартери и алтернатори, скъсани ремъци на алтернатора (проблемите са решени в автомобилите произведени след 1999 год.)

Мотори: дефектни гарнитури на главата при бензиновите двигатели до 1999 год, дефектни турбо-компресори и маркучите водещи към тях от 2002 до 2004 година

Задвижване: дефектни скоростни кутии (при дизеловите двигатели до края на 1994 год.), Приплъзващи съединители (до 2001 година).

Ако имате опит с Nissan Terrano II, моля споделете впечатленията си!
Реклама  


Купи Nissan

Виж всички обяви

Коментари ( 15 )

Напиши коментар Влез

от: GraceNuh ( преди 2 месеца )

[url=http://haushaltshop.xyz/]http://haushaltshop.xyz/[/url] Bagspela
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: WillieDig ( преди 2 месеца )

[url=http://toppricedrugs.xyz/]http://toppricedrugs.xyz/[/url] Bagspela
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: minifix ( преди 3 години )

Здр ,и при мен е така с оборотите...защо ли?
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 5 години )

imam 2.7 i nmqa nikakvi problemi nito na asvalt nito na presechen teren nabira si super i tqgata mu e dobra
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: наско ( преди 5 години )

двигателят прикъсва при първоначално стартиране след като позагрее се оправя пуши Какво може да му е?
Отговори
 
+8
 

Положителни: 9  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 5 години )

kakav razhod dava 2.7tdi
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 4

от: 0886461783 Ясен ( преди 7 години )

Моята е '94 модел със стария двигател 2.7 дизел, Форд Маверик, на асфалта няма много ускорение. Изван пътя е много добра на всякакви терени съм я пробвал а през каква кал съм минавал не е истина. Тегли по много, много коли съм дърпал. На моята и намерих слабото място на скоростната кутия от каране на ниски обороти, карайте минимум 1500 оборота, сега имам една скоростна кутия в повече и раздатка, имам за части! Предните биалетки се скапват бързо и от там идва и нестабилността, оправят се лесно!!!
Отговори
 
+6
 

Положителни: 9  Отрицателни: 3

от: Людмил ( преди 7 години )

Покажи Коментара
Два пъти ми гори гарнитура на главата за 3 години. Не е нормално! Двигател Z24i
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 0  Отрицателни: 5

от: sgb1 до: planet_pi4
( преди 8 години )

154 коня няма проблем с ускорението- направо е върха.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 8  Отрицателни: 0

от: Анонимен до: Az
( преди 8 години )

и на асфалф е добра вчера я пробвах със 180км и искаше още
Отговори
 
+13
 

Положителни: 14  Отрицателни: 1

от: nasko ( преди 8 години )

много си е хубава джипката на мойта и сложих и чип и съм доволен.на пътя или в планината е супер
Отговори
 
+8
 

Положителни: 9  Отрицателни: 1

от: eli ( преди 8 години )

kolata e prosto super
Отговори
 
+11
 

Положителни: 11  Отрицателни: 0

от: ico ( преди 9 години )

машинката е перфектна в много отношения но незнам защо се кллати като пате
Отговори
 
+9
 

Положителни: 10  Отрицателни: 1

от: Az ( преди 9 години )

Солидна машина и истински офроудър
На асфалт ... по добре с лека кола, но при скорости до 130 е комфортно.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 14  Отрицателни: 1

от: planet_pi4 ( преди 9 години )

Доста добро поведение на пътя. И на асфалт и извън него колата си е стабилна, въпреки лъжещия външен вид. Относно динамиката според мен му куца ускорението, но това все пак не е състезателен автомобил.
Отговори
 
+19
 

Положителни: 21  Отрицателни: 2


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising