Вход   Регистрация

Opel Frontera / Опел Фронтера

Opel Frontera / Опел Фронтера
 

+ прилично качество на изработка, балансирано окачване, мощни, но икономични мотори. - сравнително малко пространство в купето, спорни качества извън пътя за дългата база.



История на модела:

02/92 Представяне на модела. Купе с три и пет врати. Двигатели: бензинови: 2,4-литров със 125 конски сили, 2,0-литров със 115 коня и 2,3-литров турбо-дизел със 100 к.с.

01/95 Заднато окачване вече е с конусовидни пружини.

09/98 Фейслифт на модела. Нови мотори: бензинов 3,2-литров V6 с 205 конски сили (само за „дълга база“ с 5 врати) и 2,2-литров турбо-дизел с директно спръскване на горивото и 115 коня.

02/99 Модификации Sport RS и Limited серийно с ABS.

09/02 Турбо-дизеловият 2,2 DTI е осъвременен и е вече 120 конски сили.

07/03 Моделът е спрян от производство.



Opel Frontera 2,3 TD, дълга база, преди фейслифта.

Opel Frontera – бестселърът на компанията крие под обвивката си механика от Isuzu. Двата различни варианта на каросерията отговарят на различните очаквания. Дългата база, с 5 врати предлага доста пространство, както и възможност за теглене на ремарке до 2800 килограма. Късата база, с три врати и твърд (разглобяем) или мек (сгъваем) покрив, предлага преди всичко добро поведение на пътя.



Opel Frontera, дълга база, след фейслифта от 1998 година.

Важен момент от живота на Frontera е появата на новия 2,2-литров TDI двигател, през 1998 година. Той предлага умерен разход и добра тяга, въпреки че е малко муден при потегляне. 2,0-литровия бензинов двигател е много подходящ за късата база на Frontera.

До 1997 година, въздушните възглавници във Frontera се вграждат като „екстра“. Не твърде позитивно за Opel, говори и фактът, че до 2001 година ABS системата не се вгражда серийно в базовите модели на джипа.



Opel Frontera Sport (къса база) с твърд разглобяем покрив, произведена след 1998 година.

По старите екземпляри на модела ръждясват доста сериозно, както повечето Опели от този период. След 1999 година, този проблем е решен напълно.


Най-често срещани повреди:

Електрика: проблеми с бензиновата помпа, някои релета и кабелни връзки.

Мотори: безброй случаи на повредени двигатели, предизвикани от скъсани ремъци, поради неспазване на сервизните интервали, дефектни гарнитури на главата при 2,3 TD, чести дефекти във водната помпа, както и запушване на маркучите към радиатора, водещо до прегряване на двигателя.

Задвижване: дефекти при помпата на серво управлението на волана (до 1998 година).

Ако имате опит с Opel Frontera, коментирайте публикацията!
Реклама  


Купи Opel

  • Opel Combo 1,700 CDTI

    4999 лв.

    дата на произв. - август , 2005 г., пробег - 166000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Opel Corsa 1,2i80ksAVTOMATIK

    8600 лв.

    дата на произв. - октомври , 2007 г., пробег - 127000, С.к - Автоматична, цвят - Хамелеон

  • Opel Astra 1,700 CDTI

    5999 лв.

    дата на произв. - септември , 2005 г., пробег - 143000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Opel Astra 1,6i105ksCOSMO74000km

    6800 лв.

    дата на произв. - септември , 2006 г., пробег - 74000, С.к - Ръчна, цвят - Светло син

  • Opel Astra 1,700 CDTI EURO4

    5599 лв.

    дата на произв. - октомври , 2005 г., пробег - 154000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Opel Astra 1,700 CDTI EURO4

    4999 лв.

    дата на произв. - август , 2005 г., пробег - 196000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

Виж всички обяви

Коментари ( 14 )

Напиши коментар Влез

от: ФРОНТОВАК ( преди 2 години )

Дългата ми база 2.4 бензин,с газов инжекцион от четири години,произведена 93-та, навъртя 500.000 ( чете се: половин милион...) км. Иначе си пишете, пишете си...
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: aglenskia ( преди 5 години )

do kolegata s 2.3dizel 4e smenil remaci da znae 4e tozi motor e s veriga inak az sum s 2.0 benzin nikakvi griji za 25 hiliadi km
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: руснака ( преди 5 години )

Карам 2,4 А- вече 7 години! !100.000км! Никакви сериозни проблеми. Купих я от една сладурана в Неапол Италия за 1500 евро! не беше слизала от асвалта...Имаше книжни етикети отдолу по карданите и диференциалите...Добре сглобенм авто, грижовно каран... и при мен също е на почит, грижа и уважение!смешно ми е да чета по форумите как се оплюва Фронтерата... ми то като ги купуват убити от ..каране..какво чакаш...да литне! Пджерото като го убиеш...ще литне ли....нама! Колата е техника - иска грижи!ЧНГ
Отговори
 
+7
 

Положителни: 8  Отрицателни: 1

от: gogo ( преди 6 години )

2,2-литров турбо-дизел с директно спръскване на горивото и 115 коня. Доста срещан проблем с ГНП и по точно с електронния блок за управление.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: fiiiii до: fiiii
( преди 7 години )

ili 2.8
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: fiiii ( преди 7 години )

2.0
Отговори
 
+5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 0

от: елбазир ( преди 7 години )

по добре 2.0 .....
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: loweza до: martin
( преди 7 години )

2.0i :)
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: martin ( преди 8 години )

iskam da si kupq frontera kasa baza kajete mi koi dvigatel e po hubav 20i benzin ili 25tds kaseta sa po 115ps mnogo 6te vi badq blagodaren za informaciqta
Отговори
 
+15
 

Положителни: 17  Отрицателни: 2

от: николв ( преди 8 години )

имам ФРОНТЕРА 2,3 тд карам я вече 20000 км и освен ремъците още в началото друго не съм правил монавал съм пре къде ли не няма проблем освен ако не и пречиш всичко друго е дето е писано не е верно няма грешка
Отговори
 
+11
 

Положителни: 11  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 8 години )

Освен глупостите за двигателя и сервизните интервали, мога да кажа, че този който е писал статията определено не е в час що се отнася за ръждата. Имам Фронтера от 94 г. {възстаричка}, но няма една ръжда, рамата е супер запазена, което направи впечатление дори на проверяващия в КАТ и в сервиза, а и още нещо - въобще не е единствената такава кола в това състояние. А това за дългата база е истина, само че важи за всички дълги бази. Общо взето тоя е гледал на картинка джипа докато е писал, а всички знаем вица за опел и бягането от ръждата!
Отговори
 
+12
 

Положителни: 13  Отрицателни: 1

от: chefo ( преди 8 години )

imam 2.2dti limited avtomatik ot 4 god ia karam,nikakvi problemi.Dobar razhod za jip /8.5-izvun gradsko,12-gradsko/Nemiharesva che e malko shumna,losha izolacia vse pak e opel
Отговори
 
+7
 

Положителни: 9  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 9 години )

Покажи Коментара
"...спорни качества извън пътя за дългата база." - Не са спорни,явни са.Това е едно по-големичко комби. Паркетен джип,само плаши гаргите.
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 3  Отрицателни: 9

от: doubleD ( преди 9 години )

"безброй случаи на повредени двигатели, предизвикани от скъсани ремъци, поради неспазване на сервизните интервали"

това се отнася за всеки 1 двигател, не би трябвало да го пишете като потенциален проблем
Отговори
 
+14
 

Положителни: 16  Отрицателни: 2


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising