IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновената Skoda Superb – промяната е под капака

Флагманът става първият електрифициран масов модел на чехите

Обновената Skoda Superb – промяната е под капака

Третото поколение на Sкoda Superb (лифтбек и комби) дебютира през 2015 г., като автомобилът беше приет доста добре на пазара в Европа. През 2016 г. от модела бяха продадени 85 879 единици, което е рекорд за модела, но след това започна спад. Така за първите 10 месеца на 2018 г. от Superb са продадени 63 536 бройки, което е със 7% по-малко от същия период на 2017 г.

Сега на модела му предстои обновяване, като крайният резултат от него ще е на пазара през 2019 г. Чешкото издание Auto публикува снимки на тестови прототип на автомобила, от които става ясно, че промените във външия вид на флагмана на Skoda са минимални. Моделът ще получи модернизирана решетка на радиатора с по-големи хромирани кантове и светодиодни фарове (сега те са биксенонови).

Модернизирани са и задните стопове, с което се изчерпват промените по екстериора. Снимки на салона засега няма, но и там революционни изменения не се очакват. Най-вероятно при фейслифта флагманът на Skoda ще получи нома мултимедийна система.

Обновената Skoda Superb – промяната е под капака

Голямата новост е под капака, тъй като Skoda Superb става първият масов електрифициран модел на чехите. Той ще се предлага в хибридна версия, в чиято основа е бензинов TSI двигател с обем 1,5 литра и мощност 150 к.с. Той ще работи в комбинация с електромотор с 95 к.с., като само на ток автомобилът ще изминава 70 км.

В момента лифтбекът и комбито в Европа да са достъпни с с бензинови 1.5 TSI (150 к.с.) и 2.0 TSI (272 к.с.), а също така и дизели – 1.6 TDI (120 к.с.) и 2.0 TDI (150 или 190 к.с.). За всички модификации се предвижда и система за задвижване на четирите колела.

Снимки: Auto

Тагове: skoda superb
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Най-добрият автомобил, който съм управлявал. Качеството на 5-а серия БМВ и Е-класата за 40-50 х. лв... По-добър от ПАСАТ! Ще си купя плъгин-а догодина...
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Тая разлика я има само в твоята глава, брато. Купи си тълковен речник
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Пешо, ти правиш ли разлика между електрически ( хибриден или не) и електрифициран? Първото е с вътрешно, собствено ел. задвижване, а второто е задвижвано/снабдявано от външен ел. източник. Кола малко трудно ще се задвижва от външен източник, а?
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    И какво му е на дизайна? Колата е супер, цената не е.
  • #6
    3 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    А ако бяха толкова добри, нямаше да пускат от стъпки вече почти цяла година от порядъка на 15 000лв. Дори и така имат доста на склад, явно щом вече месеци наред ги рекламират къде ли не и не ги купуват хората. Все пак и балъците са ограничен брой :D
  • #5
    4 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Един двигател, който го има в бъдещия модел?А я отвори сега ценовата листа на модела и виж какво има на пазара.Сапунерки с дизелов 105 коня двигател на такова голямо купе??По едно време и 1.2 имаха. Пълен смях. Тоя двигател дето е 270 коня ще е на цена, дето ще обезсмисли гледането на каталога на шкода. За тия пари ще си вземеш нещо много по-добро и доказано - примерно едно мондео, което има от 10 години хибрид дори. Но не само има и марки, като ситроен например, чиито модел C5 беше уник ...
  • #4
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Аха ( преди 5 години )
    Ламбите и телевизора ще са по-готини ;)
  • #3
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Нали пишеше вчера, че хибридите всъщност замърсяват повече от дизелите. Не виждам причина за хвалба от страна на Шкода.
  • #2
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Aбе ( преди 5 години )
    ..***..що се правиш на дръж ми...2.0 TSI (272 к.с.),2.0 TDI (150 или 190 к.с. Това какво са,..тикви,домати.А като не си в час защо изобщо се обаждаш..
  • #1
    7 rate up comment 30 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    С тоя грозен дизайн... отблъскват доста клиенти. Както и слабите двигатели - неможе на такъв голям седан/комби да му сложиш 1.6 дизел с 105-120 коня... Хем не върви, хем харчи, като за много по-голям двигател.