IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте електрическия VW I.D. на тестове

Предсерийните прототипи се появиха в ЮАР

Вижте електрическия VW I.D. на тестове

Сайтът Electrek публикува снимки от тестовете на предсерийния прототип на електрическия хечбек VW I.D., като кадрите са заснети в Южна Африка.

Вижте електрическия VW I.D. на тестове

Електромобилът е изграден върху платформата MEB и ще е с размерите на VW Golf, като дизайнът на екстериора е близък до този на едноименния концепт, показан през 2016 година. I.D. ще се предлага с батерия с мощност от 48 до 111 киловатчаса, а цената на най-достъпната версия ще е конкурентна с тази на дизелов Golf – 24 000 евро.

С най-мощната батерия пробегът на VW I.D. ще е 550 километра.

Вижте електрическия VW I.D. на тестове

Платформата MEB ще се използва при цялата моделна фамилия I.D. – от хечбека до кросоувъра с размери на Touareg. Плановете на VW са за 150 000 годишни продажби на електромобили през 2020 година, а до 2022 компанията планира да е лансирала 27 електрически модели.

След глобалния скандал „Дизелгейт” Volkswagen пое твърдо по пътя към електрификация и на практика се отказа от дизеловите технологии.

Снимки: Electrek

Тагове: vw golf vw i.d.
0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    младен ( преди 5 години )
    "След глобалния скандал Дизелгейт Volkswagen пое твърдо по пътя към електрификация и на практика се отказа от дизеловите технологии."добре бе аутомедия, толкова ли не помните какво сте писали миналата или по миналата седмица???
  • #5
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Факт ( преди 5 години )
    Ами няма да ти обясня ...
  • #4
    14 rate up comment 4 rate down comment
    До Факт ( преди 5 години )
    Добре бе факт я ми обясни немците такива мазохисти ли са ,че сами си създават еко стандарти за да си съсипят икономиката примерно (американците излязоха от парижкото споразумение)нещо ми се струва много криминално като си помисля и какво ще стане и с държавите производители на петрол в това число и Русия и САЩ да не говорим ,че цената на горивата по бензиностанциите е толкова висока защото държавата печели от акциза .
  • #3
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Обявен пробег с най-голямата батерия:550 км. Реален пробег: 350 - 400 км.Пробег с най-малката батерия от 48kw:250 км. Реален пробег: около 200 км.Данните са за на сухо и топло време, разбира се. Без климатик.Това е новата врътка на производителите.Същото като с консумацията на горивото.Казват ти 6-7 на 100. Реално е 10 на 100
  • #2
    10 rate up comment 15 rate down comment
    edo ( преди 5 години )
    550 километра с 111 киловата е пълна трагедия, ефективността му ще е поне 20% надолу от новата Кона или Тесла Модел 3.Много зуе, фауве, ако е истина.
  • #1
    10 rate up comment 20 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    Нищо няма да направят немците са аут от играта.Няма доказателство което да ме опровергае.Единственият немски чисто електеически модел е Ай 3 който е феноменален *** за маса пари.Нямат никакъв шанс!