IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-надеждните 7-годишни автомобили според TUV

Германски и японски модели попълват Топ 20, групата Renault доминира на дъното

Най-надеждните 7-годишни автомобили според TUV

Всяка година германската Асоциация за технически инспекции (TUV) класира надеждността на употребяваните автомобили на местния пазар на база данните от техническите прегледи. След като ви запознахме с доклада за до 3-годишните и до 5-годишните модели, идва ред на тези на възраст 6-7 години.

Най-надеждните 7-годишни автомобили според TUV
Първото поколение на Х1 е най-високо класираното BMW. Близкият до него MINI Countryman също се е представил добре

Както и във всички предишни категории, убедителният победител тук е Porsche 911 - което вероятно се обяснява както с качеството на автомобила, така и с относително ниския му среден пробег и с факта, че собствениците му по начало рядко спестяват пари за поддръжка.

Най-много представители сред водещите 20 имат две други германски компании - Audi (6) и Mercedes (3). За отбелязване е, че този път в десетката влиза и модел на BMW - компактният кросоувър Х1, както и близкият до него MINI Countryman.

Най-надеждните 7-годишни автомобили според TUV
Passat CC е най-проблемният модел на VW в този възрастов сегмент, отчита TUV

Донякъде изненадващо, най-предно класираният японски автомобил в доклада е Mitsubishi ASX - продукт на компания, която по онова време имаше сериозни финансови затруднения.

Много добре се представят също Mazda 3, Toyota Verso и Honda CR-V. Произвежданата в Чехия Kia Venga e най-предно класираният корейски автомобил (24-и). Peugeot 107, който се прави в Словакия в съвместен завод с Toyota, е най-напред от френските (56-и, съвсем близо до на практика идентичната с него Toyota Aygo). Най-челно класираният италианец е Fiat 500 - на едва 107-а позиция.

Най-надеждните 7-годишни автомобили според TUV
Първата генерация на Dacia Logan е автомобилът с най-голям среден брой дефекти. Но той е на дъното и като цена, докато някои други модели в долната част на ранглистата нямат подобно извинение

В червената зона, където са автомобилите с дефекти забележимо над средното, попадат цели четири модела на VW, включително ключовият Passat. На дъното е обичайната френско-италианска компания, като групата Renault вкарва пет модела сред десетте най-ненадеждни.

ТОП 15 В ДОКЛАДА НА TUV ЗА 2019:
1. Porsche 911    6.0    51 000
2. Mercedes SLK    7.0    56 000
3. Audi TT    7.7    76 000
4. Audi Q5    8.7    111 000
5. BMW X1    9.0    89 000
6. Mitsubishi ASX    9.3    94 000
7. Audi A6/A7    9.4    120 000
8. Mazda 3    9.8    78 000
8. Mercedes E-class Coupe    9.8    83 000
8. MINI Countryman    9.8    84 000
11. Mercedes GLK    10.6    99 000
11. Opel Agila    10.6    52 000
11. Porsche Cayenne    10.6    116 000
11. VW Golf Plus    10.6    72 000
15. Toyota Verso    10.8    85 000
В колонките: модел, брой дефекти на сто инспектирани автомобила, среден пробег на тестваните автомобили

КЪДЕ СА НЯКОИ ПОПУЛЯРНИ У НАС МОДЕЛИ: 16. Audi A3 (11.2, 95 000); 18. Honda CR-V (11.3, 89 000); 20. Audi A4 (11.5, 121 000); 21. MINI (11.8, 74 000); 26. Suzuki Swift (12.2, 72 00), 27. Opel Astra (12.3, 90 000); 27. Toyota RAV4 (12.3, 90 000); 29. Toyota Yaris (12.5, 71 000); 31. Mercedes C-class (12.9, 105 000); 36. Mazda 6 (13.2, 101 000); 40. BMW X3/X4 (13.5, 102 000); 42. VW Golf (13.7, 97 000); 44. Opel Insignia (14.1, 117 000); 47. BMW Серия 3 (14.3, 117 000); 48. BMW X5/X6 (14.5, 129 000); 51. Honda Civic (14.8, 79 000), 54. VW Polo (15.0, 76 000); 57. Ford Fiesta (15.2, 76 000); 61. Ford Focus (15.5, 91 000); 63. Skoda Fabia (15.9, 82 000); 68. Kia Sportage (16.7, 89 000); 76. Seat Leon (17.2, 96 000); 77. Opel Zafira (17.3, 104 000); 80. Skoda Octavia (17.9, 119 000); 88. Peugeot 308 (19.5, 92 000), 91. Hyundai i30 (19.8, 85 000), 91. Nissan Qashqai (19.8, 93 000); 97. Ford Mondeo (20.5, 127 000); 98. Renault Megane (20.9, 93 000); 103. VW Passat (21.7, 138 000); 104. Dacia Duster (21.9, 89 000); 106. VW Tiguan (22.1, 96 000)

ПОСЛЕДНИТЕ 10: 110. VW Passat CC (24.4, 115 000); 111. Fiat Punto (24.5, 75 000); 112. Renault Clio (24.6, 73 000); 113. Chevrolet Spark (25.0, 67 000); 114. Fiat Panda (26.6, 68 000); 115. Renault Twingo (27.0, 66 000); 116. Dacia Sandero (27.4, 75 000); 117. Peugeot 206 (28.7, 71 000); 118. Renault Kangoo (29.8, 90 000); 119. Dacia Logan (30.9, 99 000)

 

Тагове: tüv tuv 2019
0 от 500
  • #17
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Много ме кефи как търсите връзка между класация за Германия и реалността в БГ. Забележете само километрите на тези 7 годишни коли почти не надхвърлят 100к. После забележете как в мобилето от 4 години колите са на 150+к км. Ако се запази тенденцията говорим за коли над 300к км. Като добавим че са внос от Италия и след 2-та година я са видяли смяна на масло и читав майстор я не. И нататък мисля че няма какво да говорим
  • #16
    10 rate up comment 2 rate down comment
    сервизен наблюдател ( преди 5 години )
    ммдаа,влизаш в БГ сервиз гледаш френска кола ,за смяна на масло ,до нея две три немски бегачки пръснати на съставни си части.Едно е TUV съвсем друго е реалния живот.
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    a ( преди 5 години )
    рено и дачия се карат масово като служебни коли,никой разумен човек не би купил някакъв немски *** за служебно ползване просто не стават,а и колко да са немски след като ги сглобява някой си ахмед в завода.
  • #14
    2 rate up comment 3 rate down comment
    човека с дачията ( преди 5 години )
    Класацията е 7 годишна, избързваш с цели 3 години да се похвалиш...май на дачия ще си останеш мой
  • #13
    2 rate up comment 7 rate down comment
    z-rock ( преди 5 години )
    Аз ако имах Дачия, никога не бих се гордял с това... без значение колко сме я карали аз и "жена ми"!!
  • #12
    2 rate up comment 6 rate down comment
    само мазохистите ( преди 5 години )
    купуват рено! хем ширпотребна скука, хем па и трошливи като макарони!
  • #11
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Design and experienc ( преди 5 години )
    Не всичко е параноя по надеждност.Дреме ми,че Тойота са много надеждни,като на нищо не приличат и няма грам удоволствие от факта да ги притежaваш.
  • #10
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 5 години )
    казано кратко и ясно: Германски и японски модели попълват Топ 20, групата Renault доминира на дъното!Така е било последните 15-20 години, така ще бъде и занапред! Дано поне Нисан и Митсубиши се отърват от френския ***!!
  • #9
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Имам Дъстър 1,6 бензин. На 88 000 км е колата, карам е само аз и жената и ние сме ги навъртели тези километри за 4,5 г и до сега само консумативи сме сменяли, обслужване и гаранционно ми смениха амортисьорите на 5-тата врата, защото единият беше изпуснал. А да дискове и накладки също веднъж съм сменил и 2 изгорели крушки. Колата не е нещо кой знае какво, 4х4 е и не ме притеснява да е изкарвам извън пътя. Не ме е оставяла и ако гледам моята кола и класацията горе нещо не ми се вързват нещата.
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тази класация и е реална, и не е. Защо? Първо, докладите за дефекти са верни, но... Болшинството от автомобилите в нея са нискосерийни. При няколко хиляди бройки на година, качеството е по-високо, контролът е завишен, дефектите са по-малко. Ролс-ройс, примерно, почти нямат дефекти в първите десет години, но това е не защото са много надеждни, а защото непрекъснато се обслужват във фирмен сервиз, където проблемите се тушират, и защото се произвеждат 800-2000 бройки на година.