Вход   Регистрация

Audi готви още две версии на e-tron

Audi готви още две версии на e-tron
 

Електрическият кросоувър ще получи вариант с 640 к.с.

В началото на 2019 г. Audi представи своя първи изцяло електрически кросоувър е-tron, който вече трябваше да е на пазара, но заради проблеми с доставките на батериите, производството се забави. Въпреки това, компанията от Инголщад работи върху две нови модификации на модела.

Audi готви още две версии на e-tron

Към момента Audi предлага e-tron само в един вариант – с два електромотора, развиващи сумарна мощност от 402 к.с. и 664 Нм. Те работят в комбинация с батерия с капацитет 95 кВт/ч и осигуряват пробег с едно зареждане от 417 км. Максималната скорост на електромобила е 200 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,7 секунди.

Тази версия на електрическия SUV стартира на цена от 74 800 щатски долара, което е малко по-евтино от Tesla Model X с неговите 84 000 долара. В същото време e-tron е малко по-скъп от Jaguar I-Pace, който стартира от 69 500 долара.

Audi готви още две версии на e-tron

За да разшири диапазона на клиентите си, Audi ще предложи нова базова версия на кросоувъра, която ще е и на по-ниска цена. В същото време компанията работи и върху по-производителна модификация, чиято цел е да се конкурира с най-мощната Tesla Model X. При нея мощността на електромоторите ще надхвърли 640 к.с., а цената ще скочи двойно.

Audi готви още две версии на e-tron

Базовият вариант на Audi e-tron трябва да се появи още през следващата година, докато по-мощната модификация на кроосоувъра ще изчака поне до началото на 2020 г.

Снимки: Audi

Реклама  


Купи Audi

Виж всички обяви

Коментари ( 4 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Заляха пазара с електрички! :D
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Те още един модел не са изкарали, а приказват, че щели още 2 да изкарват. Голяма пропаганда, голямо нещо. А батериите в кой китайски гараж ще са правени? А електромоторите? Тях коя китайска фирма ще ги издяла? За германчетат остават само ламарините да ги изковат с големият чук и това е. толкова си могат немчугите!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 7  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Като се има в предвид ускорението с 400коня няма никакъв шанс да се конглокира с най-бързия Модел Х дори с 640коня което предполага към 4с до 100 а и със сигурност няма да е на 2на цена
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 6  Отрицателни: 7

от: none ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
Познат германец вече си е поръчал текущата версия на Е-Трон и са му обещали да му го доставят до 2 месеца. Та да видим ... На мен лично ми е интересно за какво му е радиаторна решетка на електромобил, ама може и да са монтирали тайно някое ТДИ, че ФВ без дизел не е ФВ ;))), или просто използват платформата на кола с ДВГ, което ако е така означава че ще са зад Тесла по всички показатели.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 11


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising