Вход   Регистрация

Mazda променя стратегия си – от спорт към лукс

Mazda променя стратегия си – от спорт към лукс
 

Японците се отказват от възраждането на моделите MPS

„Напомпаните” модели на Mazda с добавка MPS към името си станаха истински звезди през миналото десетилетие. Седанът със задвижване на четирите колела Mazda 6 MPS с 2,3-литров турбомотор с 272 к.с. (на първата снимка) бе произвеждан през периода 2005-2007 г., а хечбекът Mazda 3 MPS (на втората снимка) със същия мотор, но с 260 коня, се задържа на конвейера от 2006 до 2013 г., като смени две поколения.

Mazda променя стратегия си – от спорт към лукс

Феновете на марката се надяваха, че японците ще възродят моделите MPS, но шефът на компанията Акиро Марумото попари тези надежди. В интервю за изданието Drive ппрезидентът на Mazda заяви, че производителят няма намерения да се завръща в сегмента на спортните хечове и седани.

Любопитното е, че компанията вече подготви версии на Mazda 6 и CX-5 с 2,5-литров турбомотор с 231 к.с., а при Mazda3 ще има модификация със задвижване на четирите колела и механични скорости. Така до направата на пълноценен MPS остава едва една крачка, но в компанията нямат намерения да я направят.

Mazda променя стратегия си – от спорт към лукс

Според Марумото, идеята на Mazda е постепенно да поеме в различна посока най-вече на европейските пазари. Там колите на марката ще залагат на премиум-качеството и на комфорта, а не на бързина и скорост. Затова в компанията няма да правят спортен модел с роторен мотор, а ще използват този тип двигател като част от хибриден агрегат.

Снимки: Mazda

Реклама  


Купи Mazda

Виж всички обяви

Коментари ( 15 )

Напиши коментар Влез

от: zoom-zoom ( преди 1 седмица )

cx-5 e etalon za sportno povedenie sred SUVovete. potvurjdavam go ot li4en opit. naistina s toyo proxes lepne na putq, nezavisimo suho ili mokro e! a draska4ite neka si laqt!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

При новата 3-ка, журналистите са постнали вече много клипчета от L.A Auto Show и казват, че е на много високо ниво изработката и по скоро се доближава до премиум автомобил.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 0

от: Roadrunner ( преди 2 седмици )

Като човек, купувал три нови мазди от Стар Моторс, мога да кажа, че сглобката на маздата е супер за нашите пътища. Не са премиум материали, но не скърца и пука на всяка неравност. Ако дойде с Тойо, а не с Бриджстоун, е като залепена на пътя дори в дъжда при 140 км/ч. Но последните мазди имат леко влошаване на качеството, може да прочетет в мазда форума за новите 6ца и CX-5. Цена/качество е супер отношение, но не е премиум
Отговори
 
+7
 

Положителни: 7  Отрицателни: 0

от: Стига глупости ( преди 2 седмици )

Чета и се чудя на кухите коментари на хора които със сигурност не са притежвали Мазда.
Маздолета седи много добре на пътя,стабилен е и предсказуем,волана слуша и следва,управляемостта е без грешка!На тази цена ще купиш по-добър автомобил за кеф от шофирането нчкой друг живот!Предлагат хората разумно качество и комфорт на разумна цена !
Отговори
 
+8
 

Положителни: 8  Отрицателни: 0

от: С опит ( преди 2 седмици )

"Те така твърдяха и за сегашното поколение модели, ама вибрациите от двигателя са като от дизел, спирачките скърцат все едно са в купето, материалите изглеждат добре, докато не ги пипнеш и видиш, че скърцат, тънки са и зле закрепени, мултимедията все едно върви на Правец 16...."

Това за коя кола говориш?
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Мх-5 е една от най-добрите спортни коли в средния клас. Фолксваген с техния жалък сплескан Голф (Широко) са толкова далече от истината, че чак е смешно. Ама бай Ганьо е толкова тъпо ограничено *** с старите си БМВ, Мерцедес, Аудита.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 13  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Не знам кога си влизал и какво е било тогава, но са написани невероятни глупости, толкова големи че като гледам никой даже не е тръгнал да говори с тези по-долу, просто като мен са си дали мнението с един минус.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Влизам, повечето коментари са на плюс - нормално, верни са. След 1 час всички без 1 са на по -17,-19. Да познаем ли кой от модераторите има Мазда?
Отговори
 
+3
 

Положителни: 9  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Покажи Коментара
Със спорт? Да сложиш твърди пружини с къс ход и твърди амортисьори на евтино окачване не е спорт. Това може да си го направи всеки с части от Интернет на стария голф. И после на всяка неравност колата подскача по 10 см и губи всякакво сцепление. Ето това е Мазда.
Отговори
 
 -21
 

Положителни: 4  Отрицателни: 25

от: 112 ( преди 2 седмици )

Че то всеки асоциира мазда със спорт не със лукс. Дано поне МХ-5 да не развалят.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 13  Отрицателни: 5

от: марсианец ( преди 2 седмици )

Покажи Коментара
последните надежди угаснаха... вече сме в овча купел, не в обеля...
Отговори
 
 -14
 

Положителни: 6  Отрицателни: 20

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Покажи Коментара
Те така твърдяха и за сегашното поколение модели, ама вибрациите от двигателя са като от дизел, спирачките скърцат все едно са в купето, материалите изглеждат добре, докато не ги пипнеш и видиш, че скърцат, тънки са и зле закрепени, мултимедията все едно върви на Правец 16 и е пълна с бъгове, автоматикът рита като кон, когато превключва, двигателят вие на магистрала, защото е зле обезшумен и има само 6 скорости, радарът се опитва да катастрофира на всеки 10 мин, а прозорците като от хартия.
Отговори
 
 -18
 

Положителни: 14  Отрицателни: 32

от: демек ... ( преди 2 седмици )

Покажи Коментара
мазна ше става все по-мазна ширпотреба!
Отговори
 
 -21
 

Положителни: 9  Отрицателни: 30

от: z\sd ( преди 2 седмици )

Покажи Коментара
Този като те поздрави с Добро утро, погледни дали не е изгряла луната!!!
Отговори
 
 -18
 

Положителни: 8  Отрицателни: 26

от: zoom in ( преди 2 седмици )

Покажи Коментара
Ами чао !
Отговори
 
 -19
 

Положителни: 9  Отрицателни: 28


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising