IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda също се отказа от дизела в Европа

Японският производител ще залага на електромобили и хибриди

Honda също се отказа от дизела в Европа

Компанията Honda е поредният производител, който планира пълно отказване от предлагането на дизелови двигатели на европейския пазар. Това съобщава Automotive News, по чиято информация марката ще замени дизеловите си модели с хибриди и електромобили.

Honda също се отказа от дизела в Европа

Мярката ще влезе в сила през 2021 г., когато сегашната генерация на Civic ще бъде заменена от нов модел. Производителят планира след 7 години поне 2/3 от предлаганите на европейския пазар автомобили на Honda да бъдат с електрифицирани силови агрегати.

Първият масов модел, който Honda ще предлага без дизел, е кросоувърът  CR-V. В момента той е достъпен само с 1,5-литров бензинов мотор, а от март ще се продава и хибридна модификация. В компанията разчитат, че именно половината от продажбите в Европа да бъдат именно на този вариант.

Към момента японците предлагат дизелови мотори на европейските версии на Honda Civic и HR-V. Те са оборудвани с 1,6-литров двигател, който може са се срещне и при CR-V, предлаган в Индия, Тайланд и Филипините.

Първият електромобил на Honda пък трябва да се появи догодина. Това ще бъде субкомпактният Urban EV, чийто прототип беше показан на автосалона във Франкфурт преди година. В момента компанията тества серийната версия на модела.

Снимка: Honda
 

Тагове: honda
0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    fan. ( преди 5 години )
    "С опит" , да си чувал за тест-драйв? Преди да купиш кола - тестваш! Дизайна е въпрос на вкус . И кое не ти е удобно в СУВ -а ? Аз съм 1,98 см и 110 кг и като се качих се почуствах малък!
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До С опит ( преди 5 години )
    Човек не им отваряй очите!И аз карам Акорд 2.2 DTEC Executive ама си трая.Нека да си карат немските ПРЕМИУМИ и да си говорят колко били грозни Хондите и как за нищо не ставали.
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До С опит ( преди 5 години )
    Добре се. Стана ми интересно. Ако не ти е харесвал дизайна, защо си я купил? Иначе не мога да говоря, защото нямам Хонда. Може да има спад в качеството.
  • #8
    6 rate up comment 4 rate down comment
    С опит ( преди 5 години )
    Тц.Първата беше Акорд 2009. Най-добрата ми кола.Втората - ЦРВ 2014. От нея не съм доволен. А и за тенденциите на марката говорим.Между тях и след ЦРВ-то - Мазда. Тук вече има възходяща градация.
  • #7
    11 rate up comment 0 rate down comment
    До С опит ( преди 5 години )
    Защо си купил втора, след като не си бил доволен от първата? Най-вероятно ще кажеш, че си ги купил едновременно.
  • #6
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Много са им добри дизелите. Най-доброто, което съм карал с нафтова печка под капака. По принцип съм абсолютен противник на дизелите и изобщо не ми харесват, но тези на Хонда са от друго измерение просто. Няма шум, тракане, вибрации. Палиш и нищо не чуваш. Само по оборотомера разбираш, че мотора работи. Не са като немските фуражомелки на ВАГ и БМВ да тракат и тресат.жалко, че заради немските некадърници и измамници ще ги спират.
  • #5
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    След показно в и в тази сфера конструирането на точно два двигателя 2.2 и 1.6! Изобщо не трябваше и да правят, за някакви минимални бройко можеше да се доверят на друг производител. Все пак показаха, че могат да направят и най-добрия дизел, ако им се занимава
  • #4
    17 rate up comment 12 rate down comment
    С опит ( преди 5 години )
    До Nev.Пиша като притежател на 2 хонди, купени от магазина. Нищо добро вече няма в хонда - дизайн, удобство - няма. За дизайна да не говорим.
  • #3
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Nev ( преди 5 години )
    Добри автомобили, за нещастие обаче, много неадекватна ценова политика на дилърите в скъпата Родина!
  • #2
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Всъщност основният пазар на дизелови двигатели е Европа и донякъде...Африка.