IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Още един популярен седан стана жертва на кросоувърите

Toyota намалява производството на седана Camry заради слабото търсене

Още един популярен седан стана жертва на кросоувърите

Японската компанията Toyota ще намали производството на новото поколение на седана си Camry заради сериозен спад в търсенето. На първо време тази мярка ще засегне пазара в САЩ, съобщава агенция Bloomberg.

Още един популярен седан стана жертва на кросоувърите

Според информациите, продажбите на версията на Camry за Щатите всяка година падат с 5-6%, но въпреки това седанът си остава най-популярният модел японската марка на втория по големина пазар в света. Заради намалелия интерес, в Toyota ще спрат една от трите поточни линии в завода в Кентъки, където се сглобява Camry.

Основната причина за спадналите продажби на японския модел се дължат най-вече на продължаващото бурно развитие на SUV-сегмента. Продажбите на кросоувъри и всъдеходи растат непрекъснато през последните месеци, като постепенно изблъскват от пазара дори автомобили, които наскоро бяха начело по популярност сред клиентите.

Новото поколение на Camry се продава в САЩ и Канада от 2016 г., като амбициите на Toyota са той да се наложи и на европейския пазар. Там той ще измести Avensis, чието производство ще бъде спряно.

Снимка: Toyota

Тагове: toyota camry
0 от 500
  • #11
    7 rate up comment 3 rate down comment
    още цифри ( преди 5 години )
    Още цифри, щото автокомедия не обича да дава точна информация:2017 - 387,0812016 - 388,618 2015 - 429,3552014 - 428,6062013 - 408,4842012 - 404,886Между другото ето и колко са продали ОТ ВСИЧКИ МОДЕЛИ на VW в Америката. 2017 - 339.6762016 - 322.9482015 - 349.4402014 - 366.970Поздрави на оня популярния.
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    За 2017та са продали 387 000 камрита в щатите. Но за българската форумна анонимка са малки цифри и пише "А тази тойота никога не стана популярна." Не че сте смешни. Аутисти сте.
  • #9
    8 rate up comment 3 rate down comment
    @анонимния към госта ( преди 5 години )
    Или искаш да кажеш че ти с удоволствие би карал нещо тип Фиат Мултипла или Крайслер ПТ Крузер. Хората са казали ако като слезеш от колата не се обърнеш пак да я погледнеш си сбъркал колата.
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Бих казал че и C-HR-а е с доста добра визия и отвън и отвътре (до сега отвътре доста им куцаше на Тойота) и изглежда се радва на популярност. Стария Приус също хващаше око. Камри на мен не ми е много симпатично но с нетърпение чакам да видя новата Корола.@анонимния към госта: 80% от хората само по дизайн си избират колата. Огромна част от клиентите са доста боси технически. За тях има само дизайн и имидж на марката. За мен също диазйна е основно значение. Технологично всички са доста изравнени
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 5 години )
    Технологично е обяснимо, че при ел.колите челното съпротивление е от по-голямо значение, а седанът е с добри характеристики в тази област. При настоящи технологии и инфраструктура, в ел.СУВ има нещо много странно, дори сбъркано и критичните и мислещи хора, които искал ел. избират седан.
  • #6
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Achtung ( преди 5 години )
    Модел 3 на Тесла взема все по-голям дял от клиентите на седани в САЩ и най-важното по платежоспособната част, може би временна мода, а може би идващо бъдеще?
  • #5
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Госте, ти като жените колите по цвят ли ги избираш? Да ти ходи на маникюра и на обувките. Аман от ***!И кое точно дизайнерско решение те отблъсна? Много ми е интересно да го науча. И към какво се насочи, като те отблъснаха от Тойота?
  • #4
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 5 години )
    Известни дизайнерски залитания отблъснаха интереса ми от Тойота през последното десетилетие. Субективно, единственият автомобил от марката, който ме интересуваше беше точно Камри, заради тип, сегмент, надеждност, дизайн. Залезът му е тъжен и симптоматичен, а идването в Европа е позитивно и е нещо като малка компенсация.
  • #3
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 5 години )
    Е то това е защото 'европейските изисквания' са да трака и да бълва канцерогенни мизерии. Иначе Тойота от край време имат много добри модели - Приус, Ярис, дори Авнсис за времето си беше отличен.
  • #2
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тойота досега не са успявали да направят смислен автомобил за европейските изисквания, освен може би RAV4. Да видим Camry дали ще става за нещо.