Вход   Регистрация

Talisman получи мотора на Megane RS

Talisman получи мотора на Megane RS
 

Версията S-Edition e с мощност 225 конски сили

Един от малкото нови модели в средния клас на европейския пазар – Renault Talisman, вече има нова версия – S-Edition, която се задвижва с мотора на Megane RS.

Talisman получи мотора на Megane RS

Става въпрос за новия 1,8-литров бензинов турбо агрегат на Renault, разработен с помощта на Renault Sport, който дебютира при възраждането на спортната марка Alpine и задвижва новия А110. След това този мотор се появи и при новия Megane RS, сега сменя 1,6-литровия бензинов агрегат с 200 конски сили при Talisman, като се очаква, че това ще се случи и в близко бъдеще при новото Clio RS, когато се появи субкомпактният хотхеч.

При Talisman двигателят е с мощност 225 конски сили и 300 Nm въртящ момент, а големият седан и комби стават втория модел, който се сдобива с S-Edition след Captur. В случая S-Edition е олицетворение на френската рецепта за автомобил с богато оборудване и амбиции за по-спортно поведение.

Същият 1,8-литров турбо мотор вече се предлага в Германия и в друга версия на Talisman – топ вариантът Initiale Paris.

Talisman получи мотора на Megane RS

S-Edition получава и системата на Renault 4Control (4 завиващи колела), адаптивно окачване и черен кожен салон. В същото време 1,6-литровият dCi двигател вече се предлага с мощност 120 и 150 конски сили, като в близко бъдеще той ще бъде сменен от новият 1,8-литров агрегат, който дебютира при фейслифта на Kadjar.

Реклама  


Купи Renault

  • Renault Megane 1.5cDI-90-2009

    6999 лв.

    дата на произв. - ноември , 2009 г., пробег - 189000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Renault Clio 1.5 dCi

    9999 лв.

    дата на произв. - юли , 2014 г., пробег - 157498, С.к - Ръчна, цвят - Бял

  • Renault Clio 1.5 dCi

    9999 лв.

    дата на произв. - юли , 2014 г., пробег - 136590, С.к - Ръчна, цвят - Бял

  • Renault Scenic 1.6 Гас

    1250 лв.

    дата на произв. - октомври , 1998 г., пробег - 0, С.к - Ръчна

  • Renault Clio 1.5 dCi

    9999 лв.

    дата на произв. - октомври , 2014 г., пробег - 148797, С.к - Ръчна, цвят - Бял

  • Renault Clio 1.5 dCi

    9999 лв.

    дата на произв. - октомври , 2014 г., пробег - 147075, С.к - Ръчна, цвят - Бял

Виж всички обяви

Коментари ( 11 )

Напиши коментар Влез

от: :)))) ( преди 1 месец )

Каквото и да си чешем езиците, уви това е загиващ клас. Аз лично винаги съм искал Нисан да си продават Алтима и Максима в Европа, но други хора анализират пазара :) Относно мощностите -- убеден съм, че приоритет в продажбите имат по-малките и икономични мотори. Другото е за фукня :P
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Мале мале, по-долу някой седнал да обясни как Талисмана бил по-кола от Мазда 6, Пасат и (личния ми фаворит) Инсигния. Явно въпрос на вкус, но тая талига на лосовия тест с 4 контрол пак се представи най-зле в целия клас, даже по-зле от Авенсис, което е забележително. Пишете Talisman moose test в Youtube и се ограмотявате кой кой е в класа.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: Факт!-тически ... ( преди 1 месец )

на увредените от ползване на рено всичко им скърца и тропа!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: nenone ( преди 1 месец )

VW Pasat 2.0turbo - 280hp, Opel Insignia OPC - V6-turbo, 325hp, Mazda - 2.5 turbo, 275hp, да не говорим за Honda, KIA Stinger и т.н. и т.н.

но е нормално рено да е на опашката ...
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Германофил ( преди 1 месец )

А бе Автомедия за кво ни занимавате с Тея френски кл.зети!Нормални новини за вас няма ли?!
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Скърца ти главата на теб. Скърцащ автоматик хахаха, как го измисли? Нещо др,го ти е скърцало ноне да знаеш не е автомата.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 8  Отрицателни: 2

от: none ( преди 1 месец )

Хмм. Мазда с 197 к.с. атмосверка и скърцащ автоматик и Опела 1.6 к.с. 200 к.с. турбо са лидерите :))). Добре е да ги покарате преди да пишете подобни глуп0сти. Карал съм ги и двете. ФВ с 270 к.с. бензиката наистина върви по-добре докато не установите необходимостта от тубата с масло в багажника. Страшен лидер няма що ...
Отговори
 
+8
 

Положителни: 11  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 1 месец )

този двигател не се самозапали по време на тестово пътуване на топгиър
Отговори
 
  0
 

Положителни: 3  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Покажи Коментара
В този клас Рено никога не са имали равностойна кола на лидерите ФВ, Опел и Мазда. И този Таласъм е ценови компромис за фирмения автопарк, както беше Лагуна.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 6  Отрицателни: 14

от: Факт!-тически ... ( преди 1 месец )

Покажи Коментара
малолитражен таласъм със "спортни" амбиции.
Отговори
 
 -9
 

Положителни: 7  Отрицателни: 16

от: none ( преди 1 месец )

Новият бензинов мотор на Талисман изглежда много добре като пърформънс/разход/Nm. Има видеа в YouTube с тестове на борда на Espace който по принцип е доста по-тежък. Ако го пуснат на близка до на стария 200 к.с. цена ще е много интересно предложение.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 13  Отрицателни: 5


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising