IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

SEAT: За младите клиенти най-важен е дизайнът

Половината от тях предпочитат компактни модели, а не SUV

SEAT: За младите клиенти най-важен е дизайнът

Милениум поколението или хората, родени от началото на 80-те години до средата на 90-те на миналия век, са най-важните клиенти не само за автомобилните компании. Те са вече във възраст, в която изкарват прилични пари и навиците им на купувачи, както и предпочитанията им са интересна тема за компаниите.

SEAT: За младите клиенти най-важен е дизайнът

Тази седмица испанската марка на VW SEAT публикува данни от свое изследване на предпочитанията на т.нар. „поколение Y”, което става все по-важно, тъй като в момента в тази възрастова група влизат 12% от клиентите в Европа, които могат да си купят нов автомобил.

От SEAT не оповестяват броя на участниците в изследването, но твърдят, че 40% от тях са заявили, че решаващ при избора им на нов автомобил е дизайнът на колата. Това е така, защото огромната част от тях смятат колата за израз и на собствената си личност.

Изследването показва още нещо, което е много интересно – 50% от представителите на милениум поколението предпочитат коли от компактния сегмент, а едва 20% са заявили интерес към все по-модерните SUV автомобили. Що се отнася до покупката на нова кола, един на всеки петима участници декларира, че може да си нов автомобил със собствени средства, останалите имат нужда от външно финансиране.

Друга особеност на представителите на това поколение – те имат нужда средно от 9 седмици, за да изберат новата си кола, като събират максимално количество информация от сайтовете на производителите или дилърите, както и от медиите. При хората на възраст от 25 до 37 години най-лесно си пробива път и идеята за споделяне на автомобили. 26% от тях са заявили, че са готови на такава стъпка, ако това ще намали разходите им и вредните емисии, отделяни от колите.

Тагове: seat
0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    дизайна е нещо независимо от другите показатели на автомобила. Това че си взимаш красива кола не означава, че задължително не е читава като двигател или окачване. Нали?Просто има хора които не ги бърка, че се качват в кофа за ***. Но пък се чувстват добре, че са на далавера - взели са уж най-здравия кошник - никога не се чупи, нищо че предизвиква конвулсии като го погледнеш :)
  • #5
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ами много ясно, че дизайна ще ги вълнува, какво друго, като не разбират от нищо. Гледат рекламите по телевизията и така си купуват кола. Първият и вторият са живите свидетели за това. На тях и *** увито в станиол ще им продадеш, а те ще викат, че е страхотно. Точно на такива индивиди разчитат ВАГ. С повече реклама и рибките се хващщат на въдицата и после започва яко бецален. Вместо колата да ти служи, започваш да служиш ти на нея. Дори го приемат за напълно нормално. Колко жалко е това...
  • #4
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Дедо ( преди 5 години )
    Да, базовата функция на колата е да те премести. Но точно заради тази свобода, която ти дава, започваш да я обичаш и да зависиш от нея. И да искаш да те радва, да ти е удобна, да е по-скъпа от на комшията. То и функцията на конете е била същата, ама хората са си ги обичали като част от семейството, че без тях - стягай цървулите и се впрягай в каручката!
  • #3
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Някой ( преди 5 години )
    Първи, колата не е да ме кефи, а да ме премести от едно място до друго.
  • #2
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    напълно нормално е дизайна да е водещ - поне за повечето хора. Аз не бих дал хиляди левове и всеки път като погледна към колата си да ме хваща яд. Изключвам една интересна група хора, която биха карали и консервна кутия на колела, стига да покрива други техни изисквания. Такива са собствениците на фиат мултипла, множество тойоти, както и последния фейс на шкода октавия..
  • #1
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Шокиращо!!!Нормално - няма да вземеш кола която не те кефи. Разбира се според джоба, ясно е че всеки иска луксозен или спортен автомобил, но ме мисля че някой би взел кола която да не го радва по някакъв начин. В момента според мен пазарът в масовите сегменти предлага много аналогичен продукт с различен (по някога не толкова) дизайн. И ако не сбъркаш типа кола, който и от масовите производители да избереш няма да сбъркаш много.