Вход   Регистрация

Еволюция за С-класата на Mercedes през 2021 г.

Еволюция за С-класата на Mercedes през 2021 г.
 

Версията AMG C63 получава V8 с две турбини, за да вземе аванс пред М3

Следващото поколение на С-класата на Mercedes трябва да се появи през 2021 година, като то няма да се отличава с кой знае какви промени спрямо актуалната генерация.

Еволюция за С-класата на Mercedes през 2021 година

Британското списание evo прогнозира, че новият модел ще е изграден на същата платформа като сегашния и ще предложи надлъжно разположени 4- и 6-цилиндрови двигатели, които задвижват задния мост. Задвижването 4х4 ще е опция, но би трябвало да очакваме по-сериозно навлизане на електрификацията.

Доста по-интересно обаче стоят нещата що се отнася до влиянието на AMG върху новата С-класа, като се очаква тя да получи редовите 6-цилиндрови мотори, както и V8 агрегатите на специализираното подразделение. Също като при новото творение на AMG – 53, редовите 6-цилиндрови мотори ще получат турбо и място на борда на C-класата, а на върха на гамата се очаква 4-литровия V8 мотор с две турбини с означението M177.

Еволюция за С-класата на Mercedes през 2021 година

Част от независимите маркетингови специалисти вече изразиха съмнения, че използването на V8 двигателя при С-класата ще е добро решение с оглед на задаващите се нови затягания на ограниченията за вредните емисии. Но с оглед на това, че точно този мотор присъства сериозно в гамата на AMG, да не говорим, че се ползва и от Aston Martin, то със сигурност в Mercedes залагат много на бъдещото му развитие и експлоатация, така че компанията няма да се откаже лесно от него.

Еволюция за С-класата на Mercedes през 2021 година

В последните години в AMG твърдо следват модата да налагат задвижване на четирите колела при всичките си модели, така че бихме могли да очакваме такова решение и при следващия C63. А това ще е почти сигурно, ако BMW M3/M4 поемат в тази посока, но засега индикациите за подобно решение са скромни.

Тестовите прототипи, които заснеха прототипите са още на ранен етап от развитието на следващата С-класа, като се предполага, че в част от тях има компоненти и технически решения, които ще стигнат и до следващия С63.

Реклама  


Купи кола

  • Fiat Punto Sport Панорама

    6500 лв.

    дата на произв. - ноември , 2007 г., пробег - 121900, С.к - Ръчна, цвят - Червен

  • BMW 320

    9500 лв.

    дата на произв. - август , 2008 г., пробег - 180000, С.к - Автоматична, цвят - Сив

  • VW Bora 1.6sr Цяла за части

    1500 лв.

    дата на произв. - март , 2000 г., пробег - 210000, С.к - Ръчна, цвят - Син

  • BMW 530 530xd

    13900 лв.

    дата на произв. - юли , 2007 г., пробег - 173000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • VW Fox 1.4

    2000 лв.

    дата на произв. - май , 2006 г., пробег - 150000, С.к - Ръчна

  • Peugeot 2008 1.6HDI40000km!!!!

    14500 лв.

    дата на произв. - юли , 2015 г., пробег - 40000, С.к - Ръчна, цвят - Бял

Виж всички обяви

Коментари ( 4 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 3 дни )

Къф еталон бе дженди били немските каручки независимо от коя марка?
Нали ще дойде Тесла и ще им нарита п0с-раните немски зад-ници!!!
И то марка на толкова малко години и ги прави тотално за смях.
А да споменавам ли, че Годзила си ги хапва такива немски недоразумения за закуска.
Германците реално нямат автомобил, който да е конКурент на Годзила. Просто нямат и няма как да имат. Те могат само да правят тежки шлепове и да им слагат големи мотори с много цилиндри и турбини. За друго не ги бива.Факт!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 3  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 дни )

Еталона се казва Джулия
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 4 дни )

Ако ще да е 6х6, ако ще да е с V12, файда няма.
М3 си остава еталона в този клас.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 8  Отрицателни: 11

от: Анонимен ( преди 4 дни )

2021 година....

А електрически Мерцедеси ще доживеем ли да видим?
Отговори
 
  0
 

Положителни: 3  Отрицателни: 3


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising