Вход   Регистрация

Новото Porsche 911 – 8-степенна кутия и изцяло променен интериор

Новото Porsche 911 – 8-степенна кутия и изцяло променен интериор
 

Спортното купе е получило и електронен приборен панел

Журналисти от няколко издание имаха възможността да тестват предсерийни прототипи на следващото поколение на Porsche 911, което ще получи индекс 992. Спортното купе ще получи 8-степенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя, електронен приборен панел и напълно нов интериор.

Новото Porsche 911 – 8-степенна кутия и изцяло променен интериор

Сериозни промени във външния вид на автомобила не се очакват. Както съобщава Autocar, леко е променена общата дължина на машината, като е увеличена предната част заради по-сериозните изисквания за безопасност на пешеходците при сблъсък. Новото 911 ще може да бъде разпознатопо „ребрата” на предния багажник, светодиодната линия между светлините и третия стоп, който е вертикален.

В салона ще бъде променен напълно предния панел, както и централния тунел, на който ще бъде поставен джойстик на скоростната кутия. Приборният панел ще бъде изцяло цифров, а единственият аналагов прибор ще е тахометърът.

Турбодвигателят с обем 3,0 литра и 6 цилиндъра ще получи нов алуминиев изпускателен колектор и повече мощност. Сега на Carrera той развива 370 к.с., а на S-версията – 420. При смяната на поколенията мощността ще скочи до 385 и 450 к.с. съответно.
По-мощният вариант ще ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди.

Новото Porsche 911 – 8-степенна кутия и изцяло променен интериор

Седемстепенната механична скоростна кутия остава, но досегашната роботизирана трансмисия се заменя от 8-степенна PDK, която е разработена съвмество с компанията ZF. Същата кутия е поставя на Porsche Panamera и Bentley Continental GT. Като опция за модела ще се предлага и шаси със завиваща задна ос.

Снимки: Porsche

Още снимки – в галерията горе.
 

Реклама  


Купи Porsche

Виж всички обяви

Коментари ( 11 )

Напиши коментар Влез

от: До долния ( преди 6 дни )

За такива като теб има дачия докер или задръстер!
Отговори
 
+8
 

Положителни: 9  Отрицателни: 1

от: Трошев ( преди 6 дни )

Покажи Коментара
По отношение на "приложимо в ежедневието" трошето си е пълна скръб - вози като каруца, няма място за багаж, ремонтите му са чести, поддръжката - скъпа.
Само в сравнение с ламбо или ферари може да е "лесно приложимо в ежедневието".
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 4  Отрицателни: 10

от: Д ( преди 6 дни )

Не знам колко е по-надеждно поршето от модерните ферари-та. Има един интересен форум - pistonheads - там е пълно със собственици и на двете марки, които обсъждат какво се случва и има достатъчно horror stories за Порше и достатъчно ферари-та на по 200000 КМ без сериозни ремонти.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 3

от: Брандо ( преди 6 дни )

Общо взето фейслифт на старото. Двигателите са старите, но леко "чипосани". Скоростната кутия е взета от ZF/една от най-добрите на пазара/.Формата е същата с изключение на решетките, а електрониката е от Панамерата.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

от: twin-turbo ( преди 6 дни )

За мен Porsche 911 е кола carsmind, всички спецове по ревютата наблягат на това, че е кола за ежедневието за разлика от Ferrari или Lamborghini.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 17  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 6 дни )

А така, послушаха ме от Порше. Ще влязат в час.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 8  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 6 дни )

Може да е по- технологичен, но поршето е по- надеждно (911 редовно води в класациите) и лесно приложимо в ежедневието.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 17  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 6 дни )

Ferrari е по -технологичният автомобил и винаги е било така.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 8  Отрицателни: 11

от: Д ( преди 6 дни )

Поршето е техническо произведение на изкуството. Откъм дизайн - някой ще каже, че гроздето е кисело, но и Ферари са кисело грозде - но просто е покъртително грозна кола - особено отпред.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 7  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 6 дни )

Пич, не съм фен на 911, но това е единствената кола, която ме е задминавала на писта(аз съм с мотор) без риск да ме утрепе или да кара на самоубийство.

Еваларката. Никога няма да си купя такава, защото външния й вид въобще не ми допада, но на техническо ниво е изключително добра.
Отговори
 
+19
 

Положителни: 21  Отрицателни: 2

от: Факт! ( преди 6 дни )

Покажи Коментара
Иновации=0 това са немските автопроизводители.
Отговори
 
 -15
 

Положителни: 8  Отрицателни: 23


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising