IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Комбито на Ford Mondeo става хибрид

Новата версия излиза на пазара през пролетта

Комбито на Ford Mondeo става хибрид

Ford ще предложи хибридна версия на Mondeo комби в Европа, като това ще стане почти пет години след лансирането на хибридния вариант на седана. Сега компанията предлага като хибрид само разработения в Щатите седан, тъй като преди време беше решено, че инвестициите за хибридни вариант на другите версии на Mondeo, ще са твърде скъпи.

Комбито на Ford Mondeo става хибрид

Но шефовете на компанията явно са променили мнението си по въпроса и това обяснява задаващото се хибридно комби, което трябва да отговори на желанията на клиентите за коли с по-нисък разход, както и на постоянно намаляващото търсене на дизели на Стария континент.

От Ford заявиха, че продажбите на хибридна комби версия на Mondeo в Европа ще започнат през пролетта на 2019 година. Това е добра новина за феновете на Mondeo, тъй като в Щатите моделът ще бъде закрит след края на производството на настоящото му поколение, което зад Океана носи името Fusion.

Хибридната комби версия на Mondeo е дело на специалистите от развойния център на Ford във Великобритания, но все още няма официална информация каква ще е цената на автомобила, както и колко въглероден двуокис на километър ще отделя този вариант. Все пак се знае, че 2-литровият бензинов мотор ще работи с 1,4 kWh литиево-йонна батерия.

Тагове: ford mondeo
0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    ...."Все пак се знае, че 2-литровият бензинов мотор ще работи с 1,4 kWh литиево-йонна батерия"....Ха стига уе, 1,4 kWh (киловат часа) .... Ко речи????!!!!???? Ко е тва????
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    кърт ( преди 5 години )
    катафалката става хибрид...да те тресне тока и направо в гробищата
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Та въпросът е, че няма толкова икономичен дизел, колкото са хибридите на Тойота, кой каквото ще да приказва. Преди да почна да карам хибрид съм сменил няколко дизела. Знам колко горят и какви разходи имат. Някой, ако си мисли, че с дизел прави икономия се лъже жестоко. Разходите не са само гориво. Ами другите неща? Да не почваме пак спора. НЯМА дизел с подобна мощност сложен на кола от същият клас, който да гори колкото Аурис хибрид. А за по-малко абсурд.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Това са моментни разходи, които показват. Разхода се мери, като минеш дадена отсечка и се после се върнеш по нея и усредняваш. Това е правилното, а не моментното. Много неща влияят. Винаги има някакъв наклон, винаги има вятър или течение, температурата на въздуха също влияе на разхода и т.н. Мога да ти покажа моментен разход при 140 км/ч под 5/100. Въпросът обаче не е да се надлъгваме, а да говорим реални неща. Не както първият пише 2-15/100 бензин,а после намали 8-8.5.Това са пълни глупости!
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Да не си гледал клипове на нещо немско?Аурис хибрид с такъв разход НЯМА!!!
  • #2
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Вярвай си. Виж клиповете в и-нет. Аурис хибрид със 140 км/ч харчи 8-8.5 км/ч.
  • #1
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Форд ползват хибридните системи на Тойота и такъв разход за който споменаваш не съществува. Примерна Аурис хибрид на магистрала със 140 на КК харчи около 5,6/100.Последно засчине София-Бургас 5,5/100. На обратно 5,7/100, средно 5,6. Това е с 2-*** човека и багаж. Климатроника е включен целогодишно. Като вляза в града и моментално разхода пада с 1,5 л надолу. Няма дизел да харчи толкова при тези условия и кола от този клас. Така, че дизела е за бедните,незнаещите и неразбиращите.