IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mahindra стъпи на българския пазар

Индийците стартират продажбите на два кросоувъра

Mahindra стъпи на българския пазар

Индийският производител Mahindra официално стъпи на българския пазар, като  представи първите си два модела. Това стана по време на Техническия панаир в Пловдив.

Mahindra стъпи на българския пазар

Компанията ще предложи два кросоувъра – компактния KUV100, който беше отличен със златен медал на от панаира, и 7-местния XUV500. На по-късен етап се предвижда влизането на още един SUV, на пикап, а също така и на два електромобила.

По-малкият кросоувър - KUV100, дебютира в Европа през тази пролет. Автомобилът има дължина 3700 мм, широчина – 1727 мм, височина – 1655 мм и разстояние между двете оси – 2385 мм. В салона на компакния модел има 5 места

Mahindra стъпи на българския пазар

Задвижването е поверено на 3-цилиндров бензинов двигател с обем 1,2 литра. Моторът отговаря на стандарт Евро-6,като мощността му е 82 к.с. Скоростната кутия е 5-степенна механична, като посоченият от производителя разход е 6,2 л/100 км (комбиниран).

По-големият модел – XUV500, чиято дължина е 4600 мм, като в серийното му обурдване са включени 7 седалки. Този автомобил се задвижва от 2,2-литров турбодизел, развиващ мощност от 155 к.с. Скоростната кутия на големия SUV на Mahindra е 6-степенна механична, като машината се предлага или с предно предаване или със система за задвижване на четирите колела.

Mahindra стъпи на българския пазар

Официален дистрибутор и партньор на индийската марка у нас е компанията ASTRECO MOTORS. Цените за KUV100 в България стартират от 22 490 лв. с ДДС, а на XUV500 – от 39 500 лв.

Снимки: Astreco, Automedia.bg
 

Тагове: mahindra
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    БГ ( преди 5 години )
    Поредните ентусиасти от Азия ,търсещи пазар в Европа чрез българските карабалъци...дали това недоразумение струва толкова в Индия и ще издържи ли Euro cap, или и това е най-продаваният автомобил,ама в Индия,подобно на един продаван най-много в ...Китай?За тези пари да предложат Тата,тя поне е доказано здравей
  • #12
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До по-по-долния ( преди 5 години )
    Щом не виждаш абсурда в едно изречение да поставяш рено с БМВ и Мерц, то ние не виждаме какво въобще разбираш от коли!
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    И понеже Индия е ядрена държава с модерна армия, следователно рекламираната кошница няма как да не е супер качествена... От къде ви намират такива?
  • #10
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Махиндра и Тата - много качествени коли. Двете фирми работят с армията от над 50 години. Някои хора забравят, че Индия има една от най-мощните и модерни армии и е ядрена държава.
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Breaker ( преди 5 години )
    то и от рено не можем да се отървем, ти за лади/москвичи сънуваш!
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    2,2-литров турбодизел, развиващ мощност от 155 к.сТова буди смях и съжаление едновременно, но сигурно е ... супер надежден ;)
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Трагедия!!!
  • #6
    11 rate up comment 2 rate down comment
    de ( преди 5 години )
    евтинджос сув, за по-бедни кифли :)
  • #5
    13 rate up comment 5 rate down comment
    до vsd втори път ( преди 5 години )
    Точно както си и мислех. Бях и само видях.Колега, с гледане в този живот не става! Видял си, че масово карат най-евтиното, дето висят под него редовно и се опитват да го оправят с подръчни материали.Джипът почва от 40 000. Уж бюджетно, а накрая ще се окаже като Great Wall.Кожодерство.
  • #4
    14 rate up comment 5 rate down comment
    До този под мен ( преди 5 години )
    Не съм карал в Индия и Бангладеш, но съм бил там и това заедно с Tata и Suzuki е най-караната марка там. Асфалта отсъства в 90% от пътната им мрежа, а колите не се спират. Коментарът ми не е реклама, а лично мнение.Нямам нищо общо с вносителя.А колкото до частите, мисля, че след като имат вече официално представителство, не би следвало и снабдяването им да е проблем. А камионите им там ги товарят както си трябва, до като калника не опре в гумата и така се карат стотици километри!