Вход   Регистрация

Nissan приключи с още един модел в Европа

Nissan приключи с още един модел в Европа
 

Хечбекът Pulsar повече няма да се предлага

Производството на хечбека с 5 врати Nissan Pulsar в завода в Барселона беше прекратено още през юни, а сега от компанията обявиха официално, че моделът повече няма да са продава на Стария континент.

Nissan приключи с още един модел в Европа

Причината са слаби продажби на автомобила, които се дължат на увеличаващия се интерес към кросоувърите, съобщава Automotive News Europe. Тъй като моделът не се продава в САЩ и Япония, единственият му пазар остава Китай, където е известен като Tilda. Под това име той беше известен и в Русия, но там производството му беше прекратено още през миналата година.

Така в гамата на Nissan в Европа ще останат единствено електрическият Leaf, както и компактният Micra. Последният обаче засега се представя добре на пазарите в Европа, след като през 2017 г. от него бяха продадени 86 489 единици. Резултатът за юли тази година е 6511 бройки, при това на стартова цена от 13 990 евро.

В същото време Pulsar за 2018 г. записваше по около 2000 единици месечно, като тази бройка беше прескочена сериозно само 2 пъти – през март (3178) и през юни (2699). Стартовата цена на хечбека е 21 590 евро, като за тези пари клиентът получава 1,2-литров бензинов турбомотор с мощност 115 к.с. и 6-степенна механична скоростна кутия.

Сумата е доста сериозна, тъй като в Европа VW Golf стартира от 18 075 евро, а Ford Focus – от 18 700 евро.

Снимка: Nissan

Реклама  


Купи Nissan

Виж всички обяви

Коментари ( 12 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Странно ние пак сме облагодетелствани, какво мрънкЯте? Тук имаше промоция на Пулсар за 28 000 лева... не че продадоха много, но все пак... :)))) То как да продадат като има Астра, Фокус и Меган на тия пари, но все пак къде са 28 000 лева, къде са 21 000 Евро.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Ами не минава номера, защото "тъпите" европейци имат пари и си купуват качество, а ние "най-умните в Европа" българи нямаме и знаем само да мрънкаме и да се правим на знаещи.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Ами още преди години Рено казаха, в Европа Нисан ще продават само джипки, в Индия и Латинска Америка, Рено ще продават само "Дачии", но японците решиха да пуснат Пулсат, пребрандиран Меган на същата платформа със същия двигател, произведен в същата държава, Испания, и очакваха, че щом тъпите немски фенове купуват А3 на цена по-висока от тази на Голф, същия номер ще мине и тук, ама не мина.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
Какви сте неблагодарници, добре, че е Рено да им налее милиарди, че да ги направи коли. Иначе още от 98-ма ги нямаше, фалираха.
И пак добре, че е Рено да купят другите фалирали консервени кутиики - Митсубиши.
Всяко Рено, всяка Дачия много повече КОЛА от всяка японска геометрична фигурка.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 2  Отрицателни: 10

от: ! ( преди 2 месеца )

мине ли нещо през рено, от него Нисан не става!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 8  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
Gouf ruls! Das mega snaps!
Отговори
 
 -13
 

Положителни: 5  Отрицателни: 18

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

а рено кой го спасява всяка година?
с тези никакви продажби които са само в европа с това отвратително качество как си мислиш че съществуват. дори дачия са по добре от тях.
нисан, дачия и франция са факторите които поддържат да не изчезне това полудържавно недоразумение.
където държавата е намесена коли не се правят а каруци.
примери колкото искаш и рено са един от многото.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 15  Отрицателни: 13

от: Оризарина ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
Още една жертва на вечния лидер голф
Отговори
 
 -14
 

Положителни: 9  Отрицателни: 23

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Май забравяш, че точно Рено спасиха Нисан преди години.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 17  Отрицателни: 12

от: един там ( преди 2 месеца )

Много приятен автомобил.Много по-добър от Меган във всяко отношение.С тези цени обаче никакъв шанс.Нарочно го правят французите да продават повече техни коли,които никъде по принцип не ги искат освен в Европа.Нисан е световна марка и продава по света много,много повече от Рено.Той е моторът на алианса.Ако не са Нисан и френската държава Рено отдавна да са история.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 20  Отрицателни: 16

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Да за сметка на Мегана. Нарочно го пуснаха на такава висока цена и в много държави на старият континент изобщо не се предлагаше и накрая измъдриха, че било заради кросоувърите. Да, ама не е! Вижте цените на Пулсар на другите континенти и си направете сметката защо го пуснаха толкова скъпо в Европа. Тея рендета почват все по-яко да му дразнят и най-вече Гонс, който прави всичко за рендетата, а Нисан е най-ощетеният. Дано скоро се разделят, че е нетърпима тази политика.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 14  Отрицателни: 17

от: Въпрос ( преди 2 месеца )

тук някой пак не е мислил, като е писал.

"Така в гамата на Nissan в Европа ще останат единствено електрическият Leaf, както и компактният Micra. "

А къде оставихте Нисан Джук и Нисан Кашкай?
Отговори
 
+7
 

Положителни: 13  Отрицателни: 6


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising